Wat je even kwijt wil #39

Oh nee dan heeft het geen zin denk ik! Misschien gek gelegen waardoor bloedtoevoer wat moeizamer ging? Beetje blijven bewegen!

1 like

Ik moet werken vandaag in deze hitte. Vorige week had ik al zweetplekken onder mijn borsten en mijn gezicht zat onder. Iemand tips? Lady speedstick onder mijn borsten werkt al een beetje, maar om dat nou ook met zonnebrand op mijn hoofd te smeren…

Ik heb nog 5 zegels nodig voor een volle kaart, als je er niets mee doet zou ik het wel graag willen hebben! :yum:

https://www.ah.nl/digitaalsparen?appieUrl=25/20862a5e-09b2-4d88-8881-8805cef8af32

1 like

Ugh moet het toch wel betalen. :sob: jank.
Klote bordjes ze zijn echt mini!!! En had wel wat anders aan mn hoofd. Achja aan mn Nederlandse tranen hebben ze toch niks :joy:. Kan nog de desbetreffende agent contacteren.

Als ik op je link klik kom ik alleen in de app uit bij mn eftelingspaarkaarten!

Oh wat vreemd! Ik had 'm via de app gekopieerd. Misschien werkt deze QR code?

Gewoon deo op je gezicht? Dat is nog nooit in me opgekomen maar ga het sowieso proberen.


Ik gebruik deze in de zomer na mijn zonnebrand en voor mijn make-up, werkt echt fantastisch! Gebruik het ook bij bruidjes in de zomer, iedereen vindt het raar maar het werkt echt zo goed.

9 likes

Ik heb net twee sollicitatie/kennismakingsgesprekken gevoerd en man wat kost dat veel energie. Vind het wel heel leuk om te doen!

16 likes

Ik heb ook nog 3 zegeltjes nodig voor de vershoudbakjes van AH :grimacing: heeft iemand er toevallig nog wat over?

-link weg, ik heb ze al gekregen van @Ohappyday :grin: -

Als ik de zegeltjes niet bij elkaar krijg dan mag iemand anders de mijne wel hebben!

1 like

Ik heb ze gegeven.

Ik heb nog 4 kaarten voor de liefhebber

1 like

Op je hoofd?? OMG als dit werkt ben ik echt gered

Zo lief dank je!

1 like

Kleine moeite toch :smiley:

1 like

Ik mis de gratis vrije dagen :broken_heart:

6 likes

Ja doe vooral m’n voorhoofd, naast m’n neus en bovenlip en matteert meteen! Mijn zus zei laatst dat ze met fietsen zo snel zweet in dr nek dus heb dit aangesmeerd en ze is ook fan. Zou ‘s avonds wel echt goed je gezicht reinigen want ik weet niet wat het anders met je huid doet, maar ik krijg er geen puisten oid van.

2 likes

Whut op je gezicht? Als ik dit doe heb ik of een droge huid of een maan landschap

Goeie dagcreme er onder!!

1 like

Door al die gesprekken hier over de eilanden ga ik deze week een dagje naar Schier. Zin an!

3 likes

Als dit op mijn zweetkop werkt stuur ik je een bos bloemen.

2 likes