Wat je even kwijt wil #39

Ik heb ze gegeven.

Ik heb nog 4 kaarten voor de liefhebber

1 like

Op je hoofd?? OMG als dit werkt ben ik echt gered

Zo lief dank je!

1 like

Kleine moeite toch :smiley:

1 like

Ik mis de gratis vrije dagen :broken_heart:

6 likes

Ja doe vooral m’n voorhoofd, naast m’n neus en bovenlip en matteert meteen! Mijn zus zei laatst dat ze met fietsen zo snel zweet in dr nek dus heb dit aangesmeerd en ze is ook fan. Zou ‘s avonds wel echt goed je gezicht reinigen want ik weet niet wat het anders met je huid doet, maar ik krijg er geen puisten oid van.

2 likes

Whut op je gezicht? Als ik dit doe heb ik of een droge huid of een maan landschap

Goeie dagcreme er onder!!

1 like

Door al die gesprekken hier over de eilanden ga ik deze week een dagje naar Schier. Zin an!

3 likes

Ik zal je vast mijn adres geven want het werkt echttttttttt

1 like

Nee maakt opzich niet uit, ik heb vorig jaar komkommer ingeslagen omdat die lekker ruikt maar qua werking zijn ze hetzelfde

1 like

Gelukt! Heb je er 15 gegeven mocht je nog iets extra’s willen XD

1 like

Nou ik heb gesmeerd! Ben benieuwd

Ahhh dat vind ik echt super lief van je!! :heart: Ben er heel blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb deze erop gesmeerd. Voel me direct meer zelfverzekerd, heel gek

7 likes

Zou ik twee kaarten van jou mogen? :smile:

Samenvatting

Het linkje werkt niet goed, zo lukt het hopelijk!

1 like

Als iemand nog bakjeszegeltjes moet, ik heb nog 6 kaarten denk ik.

Ik heb al gesport (haha “al” maar ik was laat uit bed) en ik ga zo naar het park met drie boeken een puzzelboekje en een rij podcasts, maar nu is de vraag: welke snacks ga ik kopen om de hele dag in het park mee te kunnen liggen??

6 likes

Als mijn laptop meewerkt, krijg je ze zo.

Edit; gelukt

2 likes

Meh ik zag dat van die olifanten op het nieuws vanmorgen en moest er beetje van huilen. Nu spookt het nog steeds door mijn hoofd.
Waarom kijk ik ook na die waarschuwing.
Zelfde als met de varkens in slachterijen is ook zo op mijn netvlies gebrand.
Kan zo slecht teggen dierenmishandeling

2 likes