Wat je even kwijt wil #39

I may or may not have just een bestelling geplaatst bij Monki voor 250 euro :woman_shrugging: Klarna for life

7 likes

HAHAHAHAHA jezus! Baas boven baas hoor :sunglasses:

1 like

Hahahaha wow is dat de hele webshop of veel items in meerdere maten om te passen?

4 likes

Wow heb je de hele website gekocht haha

4 likes

Ah dat is jammer! Maar toch lief dat je gereageerd hebt. :blush:

Mocht iemand anders in het noorden wonen en een keer zin hebben om te terrassen of iets anders wil doen wees vrij om een berichtje te sturen!

2 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/show-je-laatste-aankopen-5/

7 likes

Ik ben er 99% zeker van dat Peter R. de Vries eerder vanavond achter mij reed op de snelweg, in een nieuwe BMW-station en toen ik naar rechts ging scheurde die me met minimaal 160km/u voorbij.

Ben ik:
A. paranoïde
B. paranoïde

42 likes

Nummerplaat toch genoteerd hoop ik?

Ik stond vanavond in de Lidl en toen wist ik niet meer welke wijn ik altijd had dus typte ik wijn in bij de foto’s op mijn iPhone en kwam de fles tevoorschijn. En hij was ook nog in de aanbieding!!
:heart: Technologie

40 likes

Nee. :tired_face: Zat helemaal geobsedeerd in m’n binnenspiegel naar dat haar en die kop te kijken.

2 likes

Dan was ik dus echt permanent links 99 blijven rijden

1 like

Ik heb vandaag bij mijn favoriete koffiezaakje via TooGoodToGo allemaal lekkernijen gehad omdat ik mezelf zielig vind. Ik kijk zo uit naar chocoladebroodjes en croissantjes voor het ontbijt.

8 likes

Oh het verbaast me nou echt niks dat de aanvoerder van dat viruswaanzin-clubje een witte Guy met dreadlocks is.

17 likes

Bluuhh ik zit zo erg uit te stellen om naar bed te gaan…
Ging net even kijken bij mijn zoontje, die had gewoon z’n haar en shirt drijfnat van het zweet, heb z’n slaapshirt maar uit getrokken dus hij ligt nu lekker halfbloot.

Lekker man, zomer.

1 like

Misschien kan hij COVID-19 uitdrijven met wat geram op een djembé. En anders wat patchouli of wierrook toevoegen aan het arrangement.

1 like

Ik heb dus echt geen leven. Ik heb in 1 week tijd 5 seizoenen van downton abbey gekeken… WAAROM ben ik zo?!

6 likes

wow ik wist niet dat dit kon, wat chill!

wat een leuke jongen net bij op1, hij had echt een mooie uitstraling

Ik denk elke keer ‘oh dat gaat hij toch niet vinden’. Maar hij blijft me verbazen. Kon zelfs kiezen uit wijn en wijnfles

Waarom is het leven toch soms zo kut.

Zonder dalen geen mooie pieken en zonder mooie pieken ook geen rijkversierde kerstboom.

7 likes