Wat je even kwijt wil #39

Ik DM je ff!!

1 like

Oke laat maar, vet teleurstellend. Weinig leuke dingen.

Drie maanden geleden toen ik in NL kwam, heb ik mijn vaarbewijs en medische papieren etc. ā€œop en handige plekā€ gelegd zodat ik ze snel kon vinden als het nodig was. Wie heeft er net een uur in paniek gezocht op 20 mĀ² waar die handige plek ook alweer wasā€¦ :expressionless:

6 likes

Vanavond lekker borrelen met een vriendin, soort van weekend vieren voordat het weekend is :joy:

Ga ik zo sporten in een shortje zonder me druk te maken om de putten in mijn benen? Letā€™s find out!

11 likes

Ik lig chagrijnig op bed omdat ik moe ben en rugpijn heb en daardoor niet echt zin om wat te doen maar in mijn hoofd heb ik wel zin om wat te doen. Alleen ook geen idee wat

Als jullie er niet uitkomen staat mijn dm ook open!

Het is al gelukt! Toch bedankt voor het aanbod :heart:

1 like

Do share! Ik ga morgenochtend dezelfde challenge aan. Zit ook al de hele dag haren uit mā€™n benen te plukken daarvoor.

Nee joh! Maak je niet druk, mensen zijn zo met zichzelf bezig en in gedachten, die zijn echt niet bezig met de eventuele putjes in de benen van een voorbij rennend meisje

2 likes

Daā€™s waarā€¦ liever harige, witte benen dan van mā€™n stokje gaan in een partytent in de brandende zon :sweat_smile::sweat_drops:

2 likes

Ik probeer mijn vriezer leeg te maken zodat ik 'm eindelijk kan ontdooien en ik had nog een restje sorbetijs. Heb het in een glas gedaan met wat bruisend water. Zo lekker en verfrissend nu.

We laten airco installeren in ons huis maar de levertijd is tot 10 weken :sob: elke warme dag wachten is er 1 te veel

In het noorden!

1 like

Ik heb morgen een vrije dag na een hele drukke periode op werk en ik heb een soort van stress omdat ik voluit wil genieten van mijn dag maar hoe moet dat ook al weer? :joy:

1 like

Ah dat is helaas ver weg:(

Oh maaaaannn ik had me net in de auto toch een partij oogcontact met een knappe man!

Dit weer + mn eisprong hebben = geen goede combi. Mn vriend zat ook gewoon naast me, achter het stuur :sweat_smile:.

16 likes

Een uur. En ik dacht dat ze aan contactloos bezorgen deden. Dus ik doe de deur open in mijn mini croptop zonder bh, want dacht het eten ligt toch voor de deur. Stond daar de bezorger met zijn tas open als in ā€˜je moet het pakkenā€™. Jezus moest ik voorover bukken met mijn te losse tietencroptop en ik zag hem zo niet normaal loeren naar mijn mierentieties en zei ā€˜jezus lolā€™ en heb de deur maar dicht gesmeten. Goed verhaal. Ben gewoon megamoe en ga denk in bed liggen

18 likes

Wat had je besteld dan

1 like

Ja doen! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Vanochtend heb ik de bezichtiging gehad. De woonkamer en tuin zijn wel stuk kleiner dan ik verwacht hadā€¦ Maar ga er wel stuk op vooruit! Als mijn papieren op orde zijn kan ik volgende week de sleutel al krijgen.

2 likes