Wat je even kwijt wil #39

Ik zal je vast mijn adres geven want het werkt echttttttttt

1 like

Maakt het uit welke geur je doet? Want deze komkommersmaak zie ik nergens, de original en pomegranate daarentegen zijn 3 voor 10 bij de Kruidvat (cc: my fellow sweaty bitches)

1 like

Nee maakt opzich niet uit, ik heb vorig jaar komkommer ingeslagen omdat die lekker ruikt maar qua werking zijn ze hetzelfde

1 like

Gelukt! Heb je er 15 gegeven mocht je nog iets extra’s willen XD

1 like

Nou ik heb gesmeerd! Ben benieuwd

Ahhh dat vind ik echt super lief van je!! :heart: Ben er heel blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb deze erop gesmeerd. Voel me direct meer zelfverzekerd, heel gek

7 likes

Zou ik twee kaarten van jou mogen? :smile:

Samenvatting


Het linkje werkt niet goed, zo lukt het hopelijk!

1 like

Gelukkig had je niet de ‘sensitive’ variant dan

11 likes

Als iemand nog bakjeszegeltjes moet, ik heb nog 6 kaarten denk ik.

Ik heb al gesport (haha “al” maar ik was laat uit bed) en ik ga zo naar het park met drie boeken een puzzelboekje en een rij podcasts, maar nu is de vraag: welke snacks ga ik kopen om de hele dag in het park mee te kunnen liggen??

6 likes

Als mijn laptop meewerkt, krijg je ze zo.

Edit; gelukt

2 likes

Meh ik zag dat van die olifanten op het nieuws vanmorgen en moest er beetje van huilen. Nu spookt het nog steeds door mijn hoofd.
Waarom kijk ik ook na die waarschuwing.
Zelfde als met de varkens in slachterijen is ook zo op mijn netvlies gebrand.
Kan zo slecht teggen dierenmishandeling

2 likes

Haha ja dat en vooral met dit weer guts het gewoon soms in straaltjes door m’n haar, van m’n wangen, uit m’n knieholtes! Overigens lijkt niet zweten me idd ook niet fijn want dan blaas je je helemaal op

1 like

Druiven en rijstwafels

2 likes

Gonna try :ok_hand:t2:

Gaat op het lijssie

Oh ja, de knieholtes en onder de billen. En dat je het dan zo naar beneden voelt stromen :nauseated_face: :hot_face:

1 like

Mijn bovenbuurvrouw is zo dom he. Hoor haar net aan de telefoon roepen dat corona iets is van de overheid om ons gek te maken en dat Drenthe en Groningen geen corona hebben gehad [uuuuh wat].

5 likes

Heb je de term 5G niet gehoord?

8 likes