Wat je even kwijt wil #39

Een tijdje geleden dat ik in dit topic ben geweest. Er is ook nogal wat gebeurd. Alvast sorry voor het hoge dagboekgehalte. Huis dat ik zou gaan huren gaat helaas niet door. En daarna vertelden mijn ouders dat ze gaan scheiden. Ik blijf dus ook nog maar een tijdje thuis wonen met mijn zusje. Onwerkelijk allemaal nu zonder mijn vader thuis. Mijn moeder, zusje en ik hebben nu wel lekker een vakantie in eigen land geboekt. Midweek naar Zuid-Limburg in een luxe hotel, daar heb ik echt zin in.

3 likes

Jeetje, dat is niet niks. Geniet van het midweekje :relaxed:

1 like

Wow wat pittig :frowning:

1 like

Oooh neee… Ik werd net gebeld door een nummer, maar ik wist niet wie dit was. Dus ik belde terug en toen kreeg ik de voicemail. Ik dacht dat ik hem wegklikte, maar vervolgens heb ik vijf minuten lang een voicemail opgenomen. Oooh ik hoop dat ik niks geks heb gezegd die vijf minuten :weary: en ik weet dus ook niet naar wie ik dit heb gestuurd

3 likes

Omg rijstevlaai :heart_eyes:

Gefeliciteeerd!!

Ik wilde mijn kledingkast Kon Mari stylo opruimen, lekker met een podcast erbij een paar uurtjes door mijn kleding gaan. Nu heb ik alles uit mijn kast gehaald, wat hemdjes gesorteerd en ik ben er klaar mee. Ik lig nu tussen mijn kleding op bed. Help.

8 likes

Brrr ik zit in een hoodie en ik heb het gewoon koud joh, heb bijna zin om de verwarming aan te zetten. En moet vanavond buiten sporten :sob:

4 likes

Oke, het bleek te gaan om een jongen met wie ik jaren geleden wel eens omging/datete. Mijn naam lijkt op de naam van zijn vriendin en daarom belde hij mij per ongeluk hahah

3 likes

Ik heb een longsleeve jurk aan en lig onder een fleece deken. En dat in juli! I love it haha

2 likes

Nee, hard kunststof, maar hebben het wat uit kunnen deuken. :grimacing:

Door dit weer heb ik besloten om voor vanavond zuurvleisj te maken.

9 likes

Sowieso ‘jat’ Borsato ook allemaal Italiaanse nummers dus kan vast nog wel iets Spaans bij

1 like

Ja hoe chill is dat! :clinking_glasses:

2 likes

Haha toevallig, ik heb net ook zuurvleisj gemaakt! Ultieme comfort food :heart:

2 likes

Denk aan het resultaat!

1 like

Ik denk dat ik vanavond lekker pizza bestel en alleen nog van de bank af kom om de deur voor de bezorger te openen.

1 like

je bent ook wel echt niet zo slim om naar albufeira te gaan deze tijd als je een rustige zonvakantie wilt

24 likes

Hé morgen blijf ik ook thuis. Joejoe kan mijn haren niet eens drogen nadat ik gedoucht heb, zoveel rugpijn

18 likes

Goedzo meid! En vergeet dat illegaal ingehouden vakantiegeld niet terug te vorderen.

2 likes

#opoorlogspad

Lig al hele dag Married at first sight Australie te kijken

13 likes