Wat je even kwijt wil #39

Woensdags vrij is beste keuze ooit. Soort mini weekend midden in de week en dinsdagavond avond al relaxed.

Ik was zo fan van de Spice Girls. Mijn moeder zoveel moeite gedaan om die Geri barbie te krijgen omdat ik zo fan van haar was. Haha vraag me af of ik die nog heb.

1 like

Marco Borsato en Trijntje!!!

1 like

Jaaa die !!

1 like

Ik heb een zwak voor witte blouses gekregen. Witte blouses en geruite rokken

2 likes

Thanks voor deze sub, ben al een half uur aan het lachen om al die foto’s :joy_cat:

2 likes

Maar was zij ook een echte ginger?!?!

Ik heb twee keer als Spice Girls opgetreden en moest 2x Emma zijn, terwijl ik haar het stomste vond. Ik was wel echt on point, want had die witte schoenen met die dikke zolen en witte kniekousen!!!

3 likes

Ik zet zulke dingen altijd op zo’n Gratis af te halen-pagina, je maakt er altijd wel iemand blij mee!

1 like

Gewoon in een groepsapp gooien dat je bier hebt, maar dat deze wel over datum zijn. Zo weten je vrienden iig dat ze over datum zijn en kunnen ze zelf bepalen of ze ze nemen

1 like

Mijn kat ligt normaal alleen bij mijn vriend op schoot. Nu is hij voor het eerst in heel lang een dag naar kantoor, ligt ze ineens op mij. Fijn om tweede keuze te zijn

7 likes

Oh nooo, ik was op een groot pakket aan het wachten, alle deuren open zodat ik de bel zou horen, zie ik ineens een busje van onze oprit wegrijden, staat het pakket onder de carport (prima, heb standaard een briefje hangen dat ze het daar neer mogen zetten bij geen gehoor), MAAR, hoorde dus echt geen bel.

Zie ik nu dat deze beste man waarschijnlijk niet wist hoe onze bel werkte, en hij het lampje in heeft zitten duwen?!?! Helemaal ingedeukt!

83 likes

Vandaag hebben al 3 collega’s me laten zitten voor 3 verschillende meetings. En ik had me goed voorbereid voor deze meetings dus nu heb ik geen zin meer. Uit protest ben ik nu aan het Netflixen - dikke doei.

4 likes

Jezus, dan heeft hij ook echt hard geduwd zeker? Of is het een soort rubber?

1 like

Een tijdje geleden dat ik in dit topic ben geweest. Er is ook nogal wat gebeurd. Alvast sorry voor het hoge dagboekgehalte. Huis dat ik zou gaan huren gaat helaas niet door. En daarna vertelden mijn ouders dat ze gaan scheiden. Ik blijf dus ook nog maar een tijdje thuis wonen met mijn zusje. Onwerkelijk allemaal nu zonder mijn vader thuis. Mijn moeder, zusje en ik hebben nu wel lekker een vakantie in eigen land geboekt. Midweek naar Zuid-Limburg in een luxe hotel, daar heb ik echt zin in.

3 likes

Jeetje, dat is niet niks. Geniet van het midweekje :relaxed:

1 like

Wow wat pittig :frowning:

1 like

Oooh neee… Ik werd net gebeld door een nummer, maar ik wist niet wie dit was. Dus ik belde terug en toen kreeg ik de voicemail. Ik dacht dat ik hem wegklikte, maar vervolgens heb ik vijf minuten lang een voicemail opgenomen. Oooh ik hoop dat ik niks geks heb gezegd die vijf minuten :weary: en ik weet dus ook niet naar wie ik dit heb gestuurd

3 likes

Omg rijstevlaai :heart_eyes:

Gefeliciteeerd!!

Ik wilde mijn kledingkast Kon Mari stylo opruimen, lekker met een podcast erbij een paar uurtjes door mijn kleding gaan. Nu heb ik alles uit mijn kast gehaald, wat hemdjes gesorteerd en ik ben er klaar mee. Ik lig nu tussen mijn kleding op bed. Help.

8 likes

Brrr ik zit in een hoodie en ik heb het gewoon koud joh, heb bijna zin om de verwarming aan te zetten. En moet vanavond buiten sporten :sob:

4 likes

Oke, het bleek te gaan om een jongen met wie ik jaren geleden wel eens omging/datete. Mijn naam lijkt op de naam van zijn vriendin en daarom belde hij mij per ongeluk hahah

3 likes