Ik denk dat ik vanavond lekker pizza bestel en alleen nog van de bank af kom om de deur voor de bezorger te openen.
je bent ook wel echt niet zo slim om naar albufeira te gaan deze tijd als je een rustige zonvakantie wilt
Hé morgen blijf ik ook thuis. Joejoe kan mijn haren niet eens drogen nadat ik gedoucht heb, zoveel rugpijn
Goedzo meid! En vergeet dat illegaal ingehouden vakantiegeld niet terug te vorderen.
Gelukkig staat er geen bel op de bel anders was het echt genant
Ik heb gister die Eurovisie Songfestivalfilm gekeken en nu zing ik al de hele dag op random momenten JAJA DING DONG. Wisten jullie trouwens dat die geinspireerd is door Nederlandse carnavalskrakers, wat een rijke cultuur hebben we toch, ongelooflijk.
Kun je niet de deur open laten en pijlen neerzetten die naar de bank wijzen. En dan vragen of de pizza bezorger weer de deur dicht doet.
Ik ben die met dir blauwe hoodie. Ik bak er niks van maar fake it till you make it.
I ONLY WANT TO HEAR JAJA DING DONG
Waarom ontdekte ik dat er ook nog muziek onder zat.
Hele dag in de regen in Artis gelopen, baby olifantje en baby gorilla waren het leukst Helaas de vlindertuin en nog een paar andere dingen dicht ivm corona
Dus het is geen echt lied?
Ben nu een week bezig met klussen en verhuizen met hulp van m’n lieve ouders maar ben blij dat ik vanavond weer even alleen ben.
Vanavond eindelijk weer eens uit eten, zin innn
Ugh ik had me zo voorgenomen om even langs de buren te gaan, vanwege het geluidsoverlast van vannacht (zijn studenten, ze waren tot 2 uur op balkon schreeuwen, luide muziek en meezingen, kon zelfs met oordoppen en ramen dicht alleen maar liggen luisteren). Ik weet dat ik in mn recht sta maar heb er nu zó geen zin in en merk dat ik denk van ja laat ook maar.
Haha woon in een flat dus moet de portiekdeur wel open maken. Maar ach geeft niet, krijg ik toch nog wat beweging vandaag
De trigger warning
Ik ben ineens bang dat ik bloedarmoede heb doordat de huid onder mijn oogleden zeg maar licht is. Zag ik ergens op tiktok…