Oooooh ik heb zoveel zin om mijn sportles buiten in dit gore weer af te zeggen maar dat vind ik zwak oh wilskracht waer bestu bleven
Ik ben sinds kort verhuisd en heb al 2 keer bij mijn buren aangebeld om mij voor te stellen maar ze zijn telkens niet thuis. Heb ook echt geen zin meer om een 3e keer aan te bellen
VHIG!
@Vaiana sorry mensen ik heb alles weer terug in de kast gedaan. Ik heb wel al een deel uitgezocht.
Neeeeeeee! Wat doe je! Haal alles weer uit de kast! This does not spark joy!
Pff ja dat is wel een rare reactie. Denk om eerlijk te zijn niet dat hij het stom of onaardig zou bedoelen. Meer een beetje half ironische omdat de toeslagen gewoon kut zijn. Zoveel mensen moeten terugbetalen en echt vaker dan ƩƩn keer. Maar goed terugbetalen is altijd kut ook bij een keer.
Morgen weer een dag.
Mijn moeder is vandaag door zoān oplichter geappt en nu heeft mijn broer erop gereageerd. Heb medelijden met die oplichter gekregen
Haha ik vind die gesprekken altijd zo leuk om te lezen. Met die hond en dierenarts blijft het beste
Absoluut eens, de toeslagen zijn echt veeeeel te ingewikkeld! Maar voordat dat eens aangepast is⦠dan zijn we al wel bejaard denk ik, haha.
Fijn dat het verder een leuk gesprek was! En ja als het allemaal nieuw is, dan is het niet zo gek als er iets niet loopt zoals zou moeten. Ik heb het ook eens gehad en dacht nog wel dat ik alles goed had uitgezocht maar ja er veranderde zoveel aan het einde van het jaar dat ik gewoon pech had. Als je nog eens vragen hebt ofzo, je mag me altijd een bericht sturen.
Ik ben ook sinds een jaar elke woensdag vrij. Echt zo fijn!
Ik had een pizza bij Dominos besteld en de bbq saus laten veranderen naar gewoon tomatensaus maar kom er na 3 stukken achter dat het toch de bbq saus was en ik het daarom niet lekker vond⦠ook had ik de deal gekozen met een voucher voor een film te huren maar helemaal niet ontvangen? Baal hier echt van want verheugde me op een lekkere pizza en nu heb in ditā¦
Dominos is volgens mij wel chill met nieuwe/gratis dingen geven als de order niet klopt, dus zou even bellen!
Het is weer zover dat ik ff in een periode ben beland waarin ik zoooooooooooo graag een scharrel/date/vriend wil om mee te knuffelen, om zān rug te kriebelen, om seks te hebben, om spelletjes te spelen, om samen te eten.
Ik heb zoveel liefde om te geven .
Hopelijk verdwijnt dit gevoel snel weer naar de achtergrond (het gaat met pieken en dalen ).
Hahahaha ik ben ook naar dat concert geweest! Was toen zoveel ophef over.
Dit maakt me een beetje sip maar ook blij tegelijk. Er komt vast iemand op je pad aan wie je het allemaal kwijt kan!
Vanochtend denk ik een beetje te enthousiast gesport; mijn linkerarm voelt nog steeds helemaal slap en verzuurd. Ben benieuwd of ik 'm morgen überhaupt nog een beetje kan gebruiken haha
Ik wilde graag sporten maar mijn darmen zijn net flink aan het werk gegaan. Dus dat sporten is niet verstandig aangezien ik het gevoel heb dat ik zo weer elk moment moet gaan rennen.
Ik heb net hardgelopen en zulke pijnlijke benen nu, dat is toch geen beloning.
Net al gedoucht dus ook echt geen zin om het bad nog vol te laten lopen
Lekker, is er nog wat over