Wat je even kwijt wil #39

Alleen afschuwelijker dan de eerste dag ongesteld zijn in de fucking zomer is de eerste dag ongesteld zijn in de zomer en ook nog eens motten in je kledingkast vinden, echt allesss voelt vies momenteel.

7 likes

Ohhhhhh ik heb zo leuk nieuws gekregen en ik mag er niks over zeggen en ga het niet hier zeggen, heb het idee dat bepaalde personen meelezen (you know who you are :eyes:) dus nu heb ik het maar aan m’n moeder verteld. Die houdt haar klep wel.

23 likes

Ok influencer.

18 likes

Omg nee niet de mysterieuze posts

28 likes

Oh vreselijk ja dit had ik vorig jaar ook! Heb echt alle kleding die ik heb uitgewassen en nu overal mottenballen etc liggen
 vieze beesten!

eigen kledinglijn van tante Ali

2 likes

Heb t gezegd en iets anders, iets dat alleen haar aangaat. En ze reageert natuurlijk alleen op hetgeen dat haar aangaat. Why am I not surprised.

3 likes

Het systeem van m’n werk is traaaaaag, alles duurt 3x zo lang om op te slaan en dan kun je pas verder. Kloteleven

Ja zooo vies😭
Edit : waren ze met die maatregelen bij jou snel weg?

Wel ook iets anders leuks: over drie weken mag ik eindelijk WEER WERKEN :partying_face:

25 likes

Ja tot nu toe (even afkloppen) geen last nog van gehad. Hopelijk blijft dat zo.:sob: Hahah

1 like

Ik heb dus mijn baan opgezegd, en moet nog een weekje werken. Vandaag vanuit huis. Ik ging net in onze opblaasjaccuzzi en nu lig ik een puzzel te maken in de zon :flushed: heb een zomer playlist aan, mijn favo zonnebrand op en het voelt als een heerlijke vakantiedag
Maar ik ben dus ~ aan het werk ~ :flushed:

52 likes

Haha lekker van genieten toch! Snap ik heel goed in je laatste week, zeker als je niet nog belangrijke deadlines moet halen ofzo.

1 like

Yesss geslaagd voor mijn rijbewijs! Lekker touren deze zomer

59 likes

ah fijn! congratz :dancingbanana:

1 like

Gefeliciteerd! Heb je al plannen voor een route?

1 like

Dr is op tiktok een knappe dude die volle vrouwen ophyped en helemaal lief is. Nu ben ik hem op insta gaan volgen en hij volgt me terug. Nu voel ik me sexy

12 likes

Wie.

Shit weet zn tikyok niet meer maar zn insta is longguy01

Dankje!

@banksy ik heb familie in Frankrijk, dus als alles goed gaat met corona etc ga ik daar heen deze zomer! Maar eerst nog maar hier in de buurt oefenen haha

1 like