Ohhhhshit hij s cute
Sick! Show het resultaat svp, en als je hulp nodig hebt drop maar een berichtje.
Meanwhile ben ik in de bloedhitte druk met een macrame gordijn van 3 bij 2,5. Fml.
Volg hem ook!!
Oef zo ongemakkelijk die jongens die zoān sexy filmpje maken waarin ze allerlei dingen met hun mond doen.
Een ontseking kan soms wel even duren. Als het echt lang duurt ga dan langs je huisarts. Maar probeer vooral rust te houden en ijsjes te eten haha.
De tijd klopt niet maar de smiley is heel accuraat.
Ik wil naar buiten maar ben ziek gemeld op werk en vind het dan niet netjes naar buiten te gaan.
Maar ik ben dus in 24uur echt helemaal opgeknapt dus ik voel me nu prima en verveel me kapot, ben al 3 dagen niet buiten geweest.
Door die hitte in huis doe ik al de hele dag over iets wat me normaal een uur zou kosten. Echt dramatisch dit
Ja is normaal, ik heb wel eens 2 weken met een ontsteking rondgelopen. Veel waterijs eten en gemberthee drinken!
Ik heb net gewoon een zwembadje gekocht. Ik dacht echt dat die dingen overal uitverkocht zouden zijn door dit weer, maar ze hadden echt genoeg bij de Action bij mij in de buurt
Vorig jaar hadden we echt zo een mega grote en nu gewoon een normale gekocht waar geen duizenden liters water in gaat.
Ik zou vanaf september meer gaan werken maar dat is al vanaf half juli dus nu heb ik mān schoonmaakster gecontact en zij komt vanaf half juli ook weer wekelijks
Echt beste uitgave ooit
Ughh ik voel me gewoon echt fysiek onwel door deze klote hitte
Ik lig als een echte debiel op het balkon, in de zon met de ventilator aan
Ik wil ook een schoonmaker. Hoeveel betaal jij per uur?
Ik was net naar de tandarts en had twee gaatjes??? Ik heb nooit gaatjes en heb echt braaf gepoetst en geflost. 2020 moet echt stoppen
begin van corona; ik wil weer naar kantoor!!!
Nieuws vandaag; iedereen mag vanaf 1 juli weer met het OV!
Ik; ik wil niet naar kantoooooooooooor
Morgen ga ik in onze teamvergadering aangeven dat ik hulp nodig heb. Ik had mijn werk af maar het moet weer omgegooid worden en al per 1 juli. Het is niet mijn schuld maar ik moet het wel regelen, maar ik weet niet hoe. Ik werk met mensen, maar kan geen (bekwame) mensen uit de hoge hoed toveren. Ik heb er buikpijn van . Ik weet dat sommige collegaās klaar zijn, dus hoop dat iemand me kan helpen
Ik heb echt viezige wonden op mān hielen (wandelen met nieuwe schoenen, ik ben dom) en daar zitten nu korstjes op eindelijk maar de JEUK red meeee
Een man hier loopt de trein zonder airco in en doet het openstaande raampje DICHT??? Ben je niet goed wijs ofzo?
Hoeft ook niet, het advies blijft toch thuis werken?
Meh mijn brievenbuspakketjes zijn te lang onderweg. Ik kan daar zo zenuwachtig van worden. Slaat nergens op eigenlijk. Hopelijk komen ze gewoon aan. Ik heb ze allemaal dit weekend verstuurd en op maandag wordt er natuurlijk sowieso niet bezorgd.
Als ik morgen mijn eigen postbode zie geef k hem een blikje drinken ofzo. Doe k iets terug voor het bijdragen aan de drukte