Draait ie twee keer per week de was? Op vakantie handwasje met de onderbroeken, kan prima, op zich. Heb ik wel eens moeten doen op gare campings. Waar gaat hij eigenlijk heen? Vind het maar een vreemd verhaal zo zonder geld.
@Zemraluani gefeliciteerd <3
@monkeyslut wat ontzetetnd mooi en lief <3
Zonder enige waarschuwing of overleg heb ik een mail gekregen met ingeplande data dat ik weer naar kantoor moet komen vanuit het inplan systeem. Ook gewoon de eerste dag na de vakantie. Aangezien niemand mij op de hoogte brengt doe ik maar alsof mijn neus bloed. (Heb vakantie en hoor mijn mail niet te checken maar doe het toch argh) Vraag mij soms af waarom ik überhaupt nog een āmanagerā heb en er niet gewoon een zak hooi met een bril op zijn stoel zit. Doet namelijk net zo veelā¦
Hij woont thuis en ik normaal gezien niet, geen idee hoe ze dat doen. Hij gaat interrailen!
Kijk, dit geeft de burger moed!
@Zemraluani gefeliciteerd natuurlijk! En veel plezier dit hele weekend
Ik hoop maar dat hij wel geld fixt want interrailen kan je ook geld kosten. Eten, drinken heb je sowieso nodig. Naar een stad gaan en niets kunnen doen lijkt me ook niet fijn.
omg fucking voor lul, ik dacht dat jullie leeuwenhart feliciteerde om mijn bericht en nu zit ik hier heel hard te lachen om mijn domme (bijna arrogante) gedachte HAHA
gefeliciteeeeerd @Zemraluani
Nee ik snap er ook niks van maar zijn idee, ik hoop dat ie t leuk krijgt!
Ik ben sinds oktober fulltime gaan werken en dacht dat ik onder het Max jaarinkomen zat maar helaaaas.
hahahah neeee dat komt omdat @tijgerlelie jouw reactie op MIJN bericht quotte(?) met gefeliciteerd en toen dacht ik dat de rest daar ook over ging OMG op de anna nooshin in mij
over een week of 3 moet ik eraan geloven
Prime! Daar staat tot seizoen 8. Of hayu. Die heeft alles.
Dat heb ik tot nu toe ook, maar ik vrees de dag dat ik wakker word en pfoef opeens 10 jaar ouder lijk en dan zelfs ouder lijk dan mijn werkelijke leeftijd
Feli ouwe rakker!
Late reactie maar ik heb daar nooit op een weegschaal hoeven staan. Wel mijn gewicht doorgegeven maar daarna hebben ze er nooit meer naar gevraagd.
Ah ja snap ik dat je dat dan dacht. Echt balen zeg!
Hahaha dit dacht ik ook bij het bericht van Roxy hoor ik zag de taart bij Leeuwenhart ook niet
@Zemraluani gefeliciteerd!
Ik vond het gister een goed idee om na al wijn te hebben gedronken bij mijn ouders, zelf thuis nog een paar glazen wijn te drinken. Het was geen goed idee.