Wat je even kwijt wil #39

Mijn eerste file sinds Corona en wel meteen 45 min.

Vind file niet eens erg, maar dat ik dan langer door moet werken en later thuis ben vind ik wel kut.

Aah geen betere manier om de dag te beginnen dan met bloedprikken. Vooral als ze zeven pogingen nodig hebben. Heerlijk.

2 likes

Mijn vriend zijn wekker ging veel te lang af. Normaal staat die jongen op bij het eerste piepje.
Dit keer ging het zeker een half uur af.
En wie werd er wakker door op haar vrije dag? :angry:

Neeeeeeee ik begin volgens mij koorts te krijgen. Plz laat me het gewoon koud hebben. Ik moet m’n bril ophalen en ik wil geen wattenstaaf in m’n neus

Even bellen en vragen hoe laat hij/zij komt? En gewoon aangegeven, hoe lastig ook, dat je het niet fijn vind om niets qua tijd te weten omdat je vandaag vrij bent en dingen wilt doen. (Dat laatste hoef je misschien wel niet eens te zeggen)

1 like

Ga vandaag de laatste inbouwkast verven maar zo geen zin. Ga het toch maar doen heb ik eindelijk weer een boekenkast haha

Oh ja dat is idd lastig… dan maar even een email sturen! Gaat je helemaal lukken :grin:

1 like

Net gedaan en gelukkig geen koorts. Waarschijnlijk moest ik gewoon opwarmen (heb ik vaak als mijn kamer koud is)

2 likes

Bloodhound Gang was vanochtend op de radio en ik heb denk iets te enthousiast ā€˜burn motherfucker burn’ meegezongen, want nu ben ik bloedchagrijnig en heb ik een hekel aan mensen. Sorry collega’s.

6 likes

Ik haat dat toeslagensysteem zo erg. Kan even 500 euro huurtoeslag dokken :sob: die overgang van student naar het werkende leven is echt raar.

1 like

Omy Naya Rivera vermist en ik vind haar zo’n leuke actrice :sob:

Haha ik wilde precies dit komen posten. Echt hoe dan.

Ja duidelijk, echt bizar

Ja ik had dat ook toen ik halverwege het jaar met een baan begon nadat ik was afgestudeerd. Klopt echt niks van dat systeem.

Wat een mooie herinnering, echt heel lief

1 like

ik heb het heel druk met het werk en af en toe zo even tussen het werken door hier en daar proberen mee te lezen, en ik wil echt even @grace en @Zemraluani benoemen hoor. jullie hebben me de afgelopen weken af en toe zo hard laten lachen, ik kan nu ook geen directe voorbeelden vinden natuurlijk maar jullie kunnen dingen echt zooo gevat, goed, grappig etc neerzetten he. dan zat ik in de auto te wachten op iemand en pakte ik mijn telefoon er even bij en dan lees je weer een comment van een van jullie met een perfecte hilarische omschrijving van een type mens, pff gewoon tranen van het lachen :thumbsup:
ik dank jullie zeer

23 likes

Wat kut. Was dit de herkansing of krijg je nog een mogelijkheid? Waar gaat het over / ligt het aan? Als je wilt kan ik je eventueel helpen want ik heb voorlopig weinig te doen.

@Zemraluani fijne taartdag.

Ik heb nu toch het gevoel dat ik in een zwart gat val nu mijn werk en studie er voorlopig op zitten. Ik probeer mijzelf te entertainen en had anderen gevraagd of we wat konden ondernemen maar ik ben de enige die redelijk ā€˜vrij’ is van alles.

4 likes

Gefeliciteerd met je 25e verjaardag @Zemraluani!! Forever Young

Mijn broertje gaat morgen op vakantie en hij heeft niks. Geen geld, niet genoeg ondergoed, alleen een rugzak en veel snacks. Ben benieuwd.

6 likes

Heeft hij thuis ook niet voldoende ondergoed? Kwestie van in de rugzak stoppen? Hoe oud is hij

Nee heeft ie niet, hij heeft maar 5 onderbroeken ofzo. 20 isie

1 like