Oh, hoop niet dat de eerste slok teleurstellend was?
Goede vraag. Gisteren appte ik ook dat mijn rug echt nog niet beter is en ik veel pijn heb en vandaag ook niet zou komen. Ik kreeg alleen ājoejoeā terug.
Sorry jongens, over 4 weken zijn jullie van mijn zeikberichten af
Ik heb dat ook en vind het op zich ook wel prettig, behalve op werk, want daar word ik vaak onderschat omdat ze denken dat ik veel jonger ben.
Na je 30ste nog voor stagiaire aangezien worden is niet leuk.
Na maaaanden wachten is de nieuwe bank is er
Je moet hem heel simpel in elkaar zetten maar wel met zān 2en en dat wil ik NU doen maar mijn vriend heeft ineens allemaal belangrijke calls ugh. Waarom heeft mijn kat geen verstand en/of opponeerbare duimen
Heh waarom kwam mijn pakketje gisteren van Zalando met DHL en komt die van vandaag met PostNL?
Niet om het een of het ander , maar ik vind blonde mannen met een baard altijd een beetje op een kabouter lijken.
Ik dacht altijd dat En Vogue in Donāt let go āDonāt you wanna be home in Franceā zong in plaats van āDonāt you wanna be more than friendsā. Weer wat geleerd.
Ben net afgewezen bij een landelijke krant (heb geen ervaring als journalist).
Omg Gurbanguly himself
Je bent de beste
Ik had zoān zak met van die snoep hartjes gekregen, nou die dingen eet ik nooit maar wat staan daar random woorden op? Ik dacht van die zoetsappige woordjes. Maar woorden als 'niet ākomā āraakā.
Volgens mij probeert iemand mijn oma een piramidespel aan te smeren. Ik haat de mensheid. Maar wel selfies met haar gemaakt met 1,5 meter afstand.
Ik ben ZO intens blij!! Ben aangenomen (had vandaag een proefdag) bij een spelletjeswinkel en het was zoooooooo leuk en gezellig <3 Ik word gewoon betaald om spelletjes te spelen en adviezen te geven enzo en aaah. Ze vonden me ook heel sociaal en behulpzaam naar de klanten toe en ik pikte alles heel snel op.
Even heel veel veren in mn eigen reet steken, maar ik ben gewoon zo mega blij dat ik een leuke (bij)baan heb naast mn studie die me echt energie geeft
Neeeeeeee wat?!?! Whyyy. Blonde mannen met baard zijn reteheet! Zeker met een bril op.
Ja is het ook echt!! Dankjewel Echt bizar dat ze uit al die sollicitanten mij gekozen hebben, want ze hadden echt mega veel aanmeldingen gehad
Bordspellen? Jaloers!
Als kabouters jouw ding zijn. Judge ik niet.
Oeeeh, gefeliciteerd! Dit klinkt echt als mijn droombaan haha
Dit klinkt echt als een droom, haha. Gefeliciteerd!