Wat je even kwijt wil #39

JA!!! Dus ik ga het 'review je spellen’topic overnemen straks met allemaal reviews :star_struck:

7 likes

Deze dwerg neemt wel genoegen met een kabouter :rofl:

1 like

Ah wat tof zeg! Ben benieuwd naar je reviews!

1 like

Deeeee Grote Felicitatiepost!

Proficiat @Maestoso met je nieuwe baan! :partying_face:
Van harte @Evert met je scriptie! & @vitaminwater met je diploma! :woman_student:
En gefeli @Zemraluani met je bday :tada:
image

11 likes

Wat veel leuke berichten hier vandaag <3 maakt me vrolijk! Gefeliciteerd aan iedereen die is geslaagd, vakantie heeft en @Maestoso met je nieuwe bijbaan! Klinkt echt als een droom in een spellenwinkel <3

Ben vandaag weer naar het koffie tentje in de buurt geweest met een vriendin. Vind het zo leuk en gezellig daar. koffie is ook prima. vind het zo leuk dat dit nu eindelijk ook in mijn dooie gat zit.

Heb mezelf getrakteerd op een nieuwe chilly bottle. De mijne had ik drie maanden met water in laten staan… handig :nauseated_face: meurt als een malle. Dus die wil ik eerst goed schoon hebben voor ik er misschien weer uit durf te drinken.

Had met wandelen ook de Martens weer aan en dit keer inlegkruisjes op de hiel van de schoen geplakt. het klinkt een beetje gek maar het helpt wel.

Lekker dagboek gehalte dit, maar voel me wel helemaal content met vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Liever een kabouter dan een babyface…

Jeeej eerste werkdag sinds december dat ik me geen moment verveeld heb nu denk “jeetje is het nu al weer tijd om af te sluiten?”

8 likes

Liever gewoon geen blond harige man haha

2 likes

Maar je komt op FF ook gewoon altijd over als een leuk en enthousiast persoon dus zal je anderen niet alleen enthousiast kunnen maken voor je vak maar ook voor spellen. :slight_smile:

2 likes

Wat een lieve comment, dankjewel :smiling_face_with_three_hearts: Denk dat het ook helemaal goed komt daar! Nu al zoveel spellen gezien voor in mn collectie hnnggg wordt mn loon terugstorten ben ik bang

3 likes

Krijg je korting? :sunglasses:

1 like

Ik ben vorige week begonnen met een nieuwe baan en ik ben elke dag zo uitgeput, wow. Moet er echt weer aan wennen, ik heb nu na werk gewoon geen energie meer en wil vooral slapen.

Ik heb een collega en hij is fractiemedewerker voor F.v.d bij een gemeente. Wat ik best heftig vind gezien onze baan. Maar daarnaast is het ook vooral een sukkel.

2 likes

Haha ik heb er niks over gehoord, dus ik ben er bang voor! Het is ook een winkel van twee vrouwen die nichtjes zijn, dus ik weet niet of dat uit kan!

1 like

Haha wat jij wil. Ik ben heel blij met mijn blonde kabouter.

1 like

Ik heb net bij een sterrenrestaurant hier in de buurt gereserveerd voor volgende maand, omdat ik dan 12,5 jaar samen ben met mijn vriend. Nu al nerveus over hoe ik me moet gedragen.

24 likes

Ik heb net friet & kaassouflé besteld en ik ben mega excited. Zoveel zin in.

3 likes

En hard je neus snuiten in je servet toch?

3 likes

Hahaha gewoon nuchter zijn en zeggen als je iets niet weet. Kunnen ze het meest waarderen. Veel plezier alvast!

1 like

Haha I love dit thanks <3 en ook gelefocitieerd (wow dit ging mis maar te mooi om weg te halen) aan de rest uit je post

3 likes

denk eraan om je halve kaassoufle in de koelkast te bewaren hè!

Dan is een hypotheek zo gepiept

8 likes