Wat je even kwijt wil #39

Jaaaaa

Was Ff chagrijnig want was helemaal natgeregend maar na 4 pruimenwijn was ik weer helemaal Zen

4 likes

Gefeliciteerd!! :partying_face:

En ook met je verjaardag natuurlijk

1 like

Toen was je weer te pruimen ha-ha

24 likes

Ik reageerde net in dezelfde minuut dat een kameradvertentie op facebook kwam, ben ik alsnog te laat. Sorry dat ik zoveel hierover post maar ik word er zo somber en verdrietig van

1 like

Ik hoop dat je snel een kamer vindt.

Ik heb een nieuwe hobby. Ik weet alles over de ‘maskenpflicht’ in Duitsland. Ik zou er misschien een TED-talk over kunnen geven. :joy:

Lief, dankjewel

‘Je mag dan gymnasium doen maar je bent echt niet slimmer als mij!’ aldus mijn moeder.

11 likes

Slimmer dan :joy:

Soms vraag ik me echt af hoe anderen het wel voor elkaar krijgen goede vriendschappen te krijgen. Bijvoorbeeld vanavond: een borrel bij een vereniging waar ik best wat mensen ken maar niet perse echt goede vrienden mee ben (een aantal schaal ik wel echt binnen mijn echte vrienden), en er is een afterparty waar ik niet voor ben uitgenodigd door de organisator en ook niet door anderen, maar ik wordt dus ook niet als +1 meegenomen door degene die ik als vrienden zie. Wat doe ik verkeerd??

Dus nu zit ik in mijn uppie thuis op de bank wetende dat anderen nog een leuke after hebben

Misschien had ik geen koffie moeten drinken

2 likes

Ik heb een enorme muggenbult op m’n oog dus ik zie er niet uit! Sowieso lig ik deze week uren wakker en ik ben nog wel op yogaretraite. Misschien heb je van dat mediteren minder slaap nodig?! Ben nu iig niet erg zen na maar 3 uur slaap.
Maar om 12.00 is de verlossing en komt mijn vriend mij ophalen en gaan we lunchen en wijn drinken. Het leven moet balans hebben he!

4 likes

Ah wat rot dat je dat graag wilde! Maar er vinden dus weer feestjes plaatst? :thinking:

Ik merk dat je soms ook gewoon kenbaar moet maken wat je van andere verlang, want helaas heeft niet iedereen dat door! En geen tijd verspillen aan vriendinnen die alleen maar vrienden zijn zolang je je opdringt.

1 like

Mijn werk had gister ook een uitje in de karaokebar

Ik slaap de hele week al super slecht. Gister nacht redelijk geslapen maar wel met een super bizarre droom

Feestje is een groot woord, maar er wordt wel weer gewoon met mensen afgesproken merk ik. Misschien omdat de persoon geen zin had om 10 man in zijn tuin te hebben dat er slechts één bepaald groepje werd uitgenodigd?? Maar dronken Fitgurl voelde zich wel even buitengesloten

Maar je hebt wel gelijk, merk aan die groep vrienden dat ze heel gezellig zijn, maar als ik mezelf niet uitnodig (ook niet 1 op 1) dan zie ik ze dus ook gemakkelijk heel Corona niet.

@Soy.peor Hahaha nee was inderdaad ook niet op de hoogte van dit verhaal, maar nu snap ik hem! Heb helaas wel de hele kaassouflé opgegeten dus geen hypotheek voor mij :pensive:

2 likes

Ik moet harder praten dan normaal tegen mijn pa, anders verstaat ie me niet. Ik kreeg last van mijn keel toen hij er was dus ik was al weer bang dat ik hem zou besmetten met corona. Maar nu is de keelpijn weer weg dus was echt van het schreeuwen denk ik :’)
Doet me denken aan alle keren vroeger dat ik me helemaal schor had geschreeuwd tijdens ruzies thuis.

Een vriendin van me komt na jaren weer in dezelfde stad wonen als ik en ik ben zo blij voor haar en ik vind het zo gezellig. Het was echt moeilijk om een huis te vinden.

@Luzarl waar ben jij aan het zoeken?

7 likes

Ik ben even echt geschokt en boos, maar ik weet niet waar ik het kwijt moet dus dan maar hier. Wij verkochten gisteren via Marktplaats onze oude magnetron en oven, hij werkte nog best goed maar had een paar mankementen waar de koper van wist. Hij stond voor 15€ te koop, maar ik heb hem voor €10 gegeven omdat hij in de weg stond. Gisterenavond kwam het meisje hem halen en ze was zoooo schattig, echt zo’n bakmeisje, met haar knappe vriend. We hadden het er nog over hoe lief ze was.

Gaat mijn vriend vanochtend wandelen, staat die fucking oven OP STRAAT IN DE REGEN :face_with_symbols_over_mouth: Gewoon IN onze straat!! Echt zo mega respectloos? Ik heb haar een bericht gestuurd, dat ze een verwend nest is dat iets koopt en het daarna zomaar op straat flikkert. Nog wel IN onze straat. En dat ze iemand die niet het geld heeft om iets te kopen en het daarna rĂŒcksichtlos weg te flikkeren de kans heeft ontnomen om hem te kopen. Ik eindigde met: You should be embarrassed. Hoop echt dat het iets doet bij haar, want WTF??

6 likes

Het gaat mij niet om het geld, ik trek het me aan dat iemand zo asociaal is dat je een oven gewoon op straat afdankt alsof het vuilnis is. Het is zo egoĂŻstisch, dat je iemand anders de kans ontneemt om een goedkope oven te krijgen en het dan gewoon op straat gooit. Dat vind ik echt absurd. Maar goed, ik vind het ook raar dat jij dit blijkbaar normaal vindt, dus misschien ligt het aan mij :sweat_smile:

2 likes