Wat je even kwijt wil #39

Yessss, afgestudeerd! Een 9 voor mijn scriptie :partying_face: :partying_face:

89 likes

Vriend waren allebei kapot moe vandaag, dus we gaan lekker al naar bed. Ik lig er al onze gedoucht en al, hij is nu aan het douchen. Zo lekker dit :heart_eyes:

7 likes

Notting Hill op net 5 :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Mijn moeder stuurt een appje dat ze met mij aan het appen is want ik zou een nieuw nummer hebben :joy:

Zij en m’n pa zitten de idioot nu voor de gek te houden. To be continued hahahaha

8 likes

Ik vind het heel stom dat bijna niemand aan Wikipedia doneert. Terwijl diezelfde mensen dan wel een abonnement op Videoland ofzo hebben, en dat heeft nog nooit ook maar iets van enige kwaliteit voortgebracht. Love Wikipedia.

4 likes

Toen ik vanochtend zekerheid m.b.t. tot een contract was dat het eerste wat ik had gedaan haha

2 likes

Mijn vriend heeft gisteren nog gedoneerd mocht dat je een iets beter gevoel geven!!

1 like

Gefeliciteerd!!! En @vitaminwater jazekerrr helpt dat

1 like

Not gonna lie, ik heb een hap yoghurt genomen erna haha.

1 like

Ik heb ook gedoneerd deze week! Al is mijn donatiebedrag echt schandalig laag als ik bedenk hoeveel ik in m’n leven van wikipedia gebruik gemaakt heb

1 like

Ik beloof je bij deze dat ik ga doneren!

@Zemraluani Gefeliciteerd!

2 likes

Hahaha dit is mijn favoriete aflevering tot nu toe. Ik zit echt met open mond te kijken.

2 likes

Ik ga gelijk even schakelen naar Sbs. Oh gelijk escalatie

1 like

Hahaha en goeie klauwtjes heeft ze!

1 like

TERINGKLAP OP JE MUIL

4 likes

Blijkbaar heb ik m’n telefoon in de plee laten vallen, krijg ik vanuit de verzekering een nieuwe maar moet toevallig wel nu een bedrag van €1888,88 overmaken anders gaat het naar een incassobureau :joy:

9 likes

Ik heb het mega druk, nog 1 dagje werken met de klas, volgende week nog opruimen/voorbereiden en dan echt lekker vakantie!
Ben echt toe aan rust (in mijn hoofd) en goed slapen.

Morgen nog even een zware ochtend met afscheid nemen van de klas :sob::heart_eyes:

2 likes

Ik wil niet naar bed maar ik moet. Nog een dagje werken :sleeping::sleeping:

1 like

Ik kan niet meer

Had me helemaal kapot gegeten aan sushi en kon niet meer ademen, maar toen kwamen ze nog met “wil je misschien spek koek” en ik ben geen monster dus ik zei ja maar toen kreeg ik drie porties.

Alles doet nu pijn. Maar wel waard.

52 likes

klinkt als de perfecte verjaardag