Je mag haar wel even een dagje lenen
Herkenbaar, ik heb ook zo’n enorm kleffe kat die elke keer als één bil de bank raakt meteen op me springt, een uur mijn buik masseert en bovenop me in slaap valt. Is soms nogal onhandig want dan wil ik vanalles doen maar voel me schuldig als ik opsta
Jaaaaaaaaaa kom maaaar
ik pas met alle liefde een dag op
God ik word zo gestoord van mijn gezin dat altijd alles beter moet weten. Tijdens mijn studie antropologie wisten ze altijd alles beter en nu ik de pabo doe weten ze ineens alles over onderwijs en pedagogiek en wat ik wel en wat ik niet kan bereiken of doen met m’n klas. Niemand heeft hier ooit een dag voor de klas gestaan of een etnografie gelezen. Maar nee, denk maar niet dat ze mij serieus nemen in mijn vak.
Yessss, afgestudeerd! Een 9 voor mijn scriptie
Vriend waren allebei kapot moe vandaag, dus we gaan lekker al naar bed. Ik lig er al onze gedoucht en al, hij is nu aan het douchen. Zo lekker dit
Notting Hill op net 5
Mijn moeder stuurt een appje dat ze met mij aan het appen is want ik zou een nieuw nummer hebben
Zij en m’n pa zitten de idioot nu voor de gek te houden. To be continued hahahaha
Ik vind het heel stom dat bijna niemand aan Wikipedia doneert. Terwijl diezelfde mensen dan wel een abonnement op Videoland ofzo hebben, en dat heeft nog nooit ook maar iets van enige kwaliteit voortgebracht. Love Wikipedia.
Toen ik vanochtend zekerheid m.b.t. tot een contract was dat het eerste wat ik had gedaan haha
Mijn vriend heeft gisteren nog gedoneerd mocht dat je een iets beter gevoel geven!!
Not gonna lie, ik heb een hap yoghurt genomen erna haha.
Ik heb ook gedoneerd deze week! Al is mijn donatiebedrag echt schandalig laag als ik bedenk hoeveel ik in m’n leven van wikipedia gebruik gemaakt heb
Hahaha dit is mijn favoriete aflevering tot nu toe. Ik zit echt met open mond te kijken.
Ik ga gelijk even schakelen naar Sbs. Oh gelijk escalatie
Hahaha en goeie klauwtjes heeft ze!
TERINGKLAP OP JE MUIL