Blijkbaar heb ik m’n telefoon in de plee laten vallen, krijg ik vanuit de verzekering een nieuwe maar moet toevallig wel nu een bedrag van €1888,88 overmaken anders gaat het naar een incassobureau
Ik heb het mega druk, nog 1 dagje werken met de klas, volgende week nog opruimen/voorbereiden en dan echt lekker vakantie!
Ben echt toe aan rust (in mijn hoofd) en goed slapen.
Morgen nog even een zware ochtend met afscheid nemen van de klas
Ik wil niet naar bed maar ik moet. Nog een dagje werken
Ik kan niet meer
Had me helemaal kapot gegeten aan sushi en kon niet meer ademen, maar toen kwamen ze nog met “wil je misschien spek koek” en ik ben geen monster dus ik zei ja maar toen kreeg ik drie porties.
Alles doet nu pijn. Maar wel waard.
klinkt als de perfecte verjaardag
Jaaaaa
Was Ff chagrijnig want was helemaal natgeregend maar na 4 pruimenwijn was ik weer helemaal Zen
Gefeliciteerd!!
En ook met je verjaardag natuurlijk
Toen was je weer te pruimen ha-ha
Ik reageerde net in dezelfde minuut dat een kameradvertentie op facebook kwam, ben ik alsnog te laat. Sorry dat ik zoveel hierover post maar ik word er zo somber en verdrietig van
Ik hoop dat je snel een kamer vindt.
Ik heb een nieuwe hobby. Ik weet alles over de ‘maskenpflicht’ in Duitsland. Ik zou er misschien een TED-talk over kunnen geven.
Lief, dankjewel
‘Je mag dan gymnasium doen maar je bent echt niet slimmer als mij!’ aldus mijn moeder.
Slimmer dan
Soms vraag ik me echt af hoe anderen het wel voor elkaar krijgen goede vriendschappen te krijgen. Bijvoorbeeld vanavond: een borrel bij een vereniging waar ik best wat mensen ken maar niet perse echt goede vrienden mee ben (een aantal schaal ik wel echt binnen mijn echte vrienden), en er is een afterparty waar ik niet voor ben uitgenodigd door de organisator en ook niet door anderen, maar ik wordt dus ook niet als +1 meegenomen door degene die ik als vrienden zie. Wat doe ik verkeerd??
Dus nu zit ik in mijn uppie thuis op de bank wetende dat anderen nog een leuke after hebben…
Misschien had ik geen koffie moeten drinken…
Ik heb een enorme muggenbult op m’n oog dus ik zie er niet uit! Sowieso lig ik deze week uren wakker en ik ben nog wel op yogaretraite. Misschien heb je van dat mediteren minder slaap nodig?! Ben nu iig niet erg zen na maar 3 uur slaap.
Maar om 12.00 is de verlossing en komt mijn vriend mij ophalen en gaan we lunchen en wijn drinken. Het leven moet balans hebben he!
Ah wat rot dat je dat graag wilde! Maar er vinden dus weer feestjes plaatst?
Ik merk dat je soms ook gewoon kenbaar moet maken wat je van andere verlang, want helaas heeft niet iedereen dat door! En geen tijd verspillen aan vriendinnen die alleen maar vrienden zijn zolang je je opdringt.
Mijn werk had gister ook een uitje in de karaokebar…
Ik slaap de hele week al super slecht. Gister nacht redelijk geslapen maar wel met een super bizarre droom
Feestje is een groot woord, maar er wordt wel weer gewoon met mensen afgesproken merk ik. Misschien omdat de persoon geen zin had om 10 man in zijn tuin te hebben dat er slechts één bepaald groepje werd uitgenodigd?? Maar dronken Fitgurl voelde zich wel even buitengesloten…
Maar je hebt wel gelijk, merk aan die groep vrienden dat ze heel gezellig zijn, maar als ik mezelf niet uitnodig (ook niet 1 op 1) dan zie ik ze dus ook gemakkelijk heel Corona niet.