jeetje wat stom!
Ohhhh dit brengt helemaal herinneringen terug aan een HOROR huisgenoot die ik had. De tering. Maar zeven dagen is zo voorbij!!
Ik had gisteren iets besteld met een levertijd van 2 weken maar het zat gewoon vanochtend al in de bus! Joepie
Wat naar en goor zeg! Gelukkig maar dat je bijna verhuisd! Enne als ik dit lees @Panda dan zou ik bijna helemaal zeker weten om niet mee te verhuizen met je vriendinnen
Dit is echt het perfecte weer voor een high tea, dus gelukkig ga ik dat zo doen!
Ik heb zo een rondleiding in een sportschool en wil ook informeren over de tarieven en hun coronamaatregelen. En dan ook inschrijven waarschijnlijk. Heb zo lang niet gesport dus ik heb er wel zin in maar het voelt ook alsof je dan weer elke week zin voor iets moet maken. Vooral het er heen gaan is altijd lastig
Ik vind het vooral belachelijk dat ze ervan uit ging dat iemand anders het wel zou meenemen. Ze had zelf toch ook wel kunnen bedenken dat het kapot gaat als het gaat regenen en dat het dan niks meer waard is? Vanaf het moment dat ze het kocht van je was de oven haar verantwoordelijkheid. Ik had zelf geen boze reactie gestuurd maar ik begrijp wel dat je het gedaan hebt en vind het eigenlijk wel bevredigend dat ze erop is aangesproken.
Ik had vandaag zo’n lange lijst van allemaal kleine dingen die ik nog moest doen en normaal doe ik daar vet lang over maar nu was alles na een halfuurtje gefixt. Dus zo kan het ook.
En ik heb een bowlingshirt gekocht en een andere tweedehands top. I’m on a vintage strike.
Ik heb sinds woensdag (milde) klachten maar ik zou aankomende maandag na 4 maanden eindelijk mijn zieke risicogroep broer weer zien dus ik wil wel getest worden. Persoon 1 aan de coronalijn: “Je mag absoluut niet met het ov komen dus je kan ook niet naar ons toe fietsen want je moet met de pont en dat is ook ov, regel even iemand die je met de auto brengt.” Nou prima ik een vriendin met auto regelen en weer bellen, persoon 2 aan de coronalijn: “Je mag absoluut niet gebracht worden door een persoon buiten je eigen huishouden ivm besmettingsgevaar, kan iemand binnen je huishouden je brengen?” Helaas zijn mijn vriend en ik incapabel zonder rijbewijs en fietsen mag dus niet dus ik werd doorverbonden met een nummer voor speciale gevallen: “Ja we komen echt niet zomaar naar jou toe hoor, dat doen we alleen in uitzonderlijke gevallen! Kan je niet iemand regelen die je met de auto wil brengen? Een vriend ofzo?” Uhhh nou goed weer terugverbonden en die vriendin mag me dus toch wel brengen en ik kan straks al terecht voor een wattenstaafje in mijn neus
Wat een gedoe zeg! Fijn dat je nu tenminste terecht kunt. Ik hoop dat je het niet hebt, dan kun je met een gerust gevoel eindelijk je broer weer zien
Ik hoop voor je dat je op tijd de uitslag hebt! Duurde bij mij namelijk 2 dagen. (Was geen corona overigens, maar met hoge koorts zelf autorijden was ook geen pretje) succes alvast!
echt he, ik ben ook #teamtraumatized. en grote kans dat ik ergens de komende maanden nog een keer moet
Heeft iemand weleens problemen gehad met de spotify app op de telefoon? Ik probeer het steeds te openen maar sluit zichzelf na 1 seconde
Ik ben m’n huis aan 't schoonmaken en heb net ontdekt dat ik de verwarming uit elkaar kan halen wooooow zoveel stof
Ik las net ergens in een ander topic hier ook over. volgens mij in het waar erger je je aan topic.
Ja er is een storing!
Ja een storing bij Apple, hij doet het bij mij wel als ik vliegtuigstand aanzet.
Spotify-app op iPhone crasht, bedrijf onderzoekt oorzaak
Hahah ahh, ik heb even op haar insta gekeken en inderdaad wauw! Zelfs zonder rolschaatsen dans ik niet zo mooi als zij
Ik kijk nu allemaal oude concerten op YT van festivals. Jammer dat je geen programma’s met VR-bril zijn zodat je een beetje kan nabootsen dat je daar bent en dat je tussen het publiek staat dat uit zijn dak gaat.
Dat zou echt een chille uitvinding zijn.