Nu ik geen zak te doen heb sta ik er alleen maar meer bij stil hoe raar en leeg deze zomer is qua muzikaal vermaak. Dat zou nu de ideale optie zijn en bonuspunten als andere bekenden dan ook deel kan laten uitmaken van je beleving.
Jaa dat is dat meisje in het geel toch? Zo mooi Ik heb ook rolschaatsen en m’n ultieme doel is om ook zo relaxed en soepel en zwierig op die dingen te staan. Ben bang dat het nog even gaat duren
Ben zo slaperig Lag vannacht lang wakker. Volgens mij zijn die dispuutfeestjes ook weer helemaal aan want werd wakker van de buren midden in de nacht.
Haha dit is ook echt precies wat mijn ouders zeiden haha!
En zeker als white messiah vrijwilligerswerk gedaan in een Afrikaans land.
Oh lekker bezig al wel! Ik moet eerst even fatsoenlijk leren remmen haha
Mijn vriend heeft mijn HEMA vegahotdog opgegeten toen ik op werk was, terwijl ik er al de hele dag naar uit keek en zoveel zin erin had
Ik heb net bloedgeprikt en het blijft nu maar bloeden, irritant
Gadver ik had net dus die high tea met mn tante en moeder en het escaleerde helemaal toen mn tante ineens begon te blaten over zwarte piet en racisme en ik voel me zoo naar. Kon en kan wel janken
Ik las ergens dat er een algemene storing is op Spotify momenteel
Even aandrukken weer. Meestal stopt het erna wel
Virtuele bioscoop klinkt wel echt heel vet!
Aha vandaar dat mijn Spotify ineens alles aan het downloaden is en constant cast loopt. Of is het alleen voor iPhone gebruikers? Want dan is het bij mij een ander probleem.
We kregen ruzie in dat restaurant eigenlijk. Maar echt stem verheffen enzo. Was echt kut. En toen buiten gaf ze mij de schuld.
Ik hoorde dit van meer mensen maar ik vond het 100 procent meevallen Terwijl ik normaal echt best kleinzerig ben haha
Wat kut! Wel goed dat je er tegen in bent gegaan. Jammer wel dat je het nu pas post anders had ik als tip gegeven : Gooi de muffins!!
Hahaha ja helaas was bijna alles al op anders had ik dat echt gedaan
Volgende keer een bakje tomaten van thuis meenemen.
Maar dan wel van die vette rijpe die zo lekker in je gezicht uit elkaar spatten.
Anders gtfo
Ja in de AH of was het de jumbo?