Wat je even kwijt wil #39

Zelfs zakken :heart_eyes: Hoe lang is het broekje, kort/hotpants-lengte of ongeveer net zo lang als het rokje?

15 euro zwart. We begonnen met 12 maar we zijn erg tevreden :slight_smile:

1 like

Wow heftig! Is dat op verzoek?
Het is gelukt, post later een foto, heel simpele hoor maar de plant hangt nu wel lekker te shinen!

Jaa zoveel mogelijk als nog! Maar begin nu al te denken van: oh shit… Dit gaat wat worden als het dadelijk echt weer normaal gaat worden :see_no_evil:

Omg thanks voor de reminder ik moet er een in mn tasje doen voordat ik straks weer op en neer moet haha.

1 like

Pfff ik was nog met iets bezig en toen knalde het internet eruit en nu weet ik niet of het is opgeslagen. Moet sowieso maar kappen met werk maar grr zo irritant. En ik wil love island kijken :@

Internet ligt er sowieso vaak uit de laatste tijd :roll_eyes:

1 like

Welke is leuker, ik kan echt niet kiezen.

• Zwart
  • Bruin

0 stemmers

Ja ik eigenlijk ook :joy: maar ik dacht, misschien moet ik een keer wat anders doen.

1 like

ik had het vorige week ook! paracetamol spiegel opbouwen (4x per dag 1000mg) en tussendoor nog 2x per dag 200mg ibuprofen! en veel ijskoud water drinken ijsjes eten!

1 like

Tijdje terug heb ik in de reclame bij de Action een broekje gekocht, heel simpel ding maar ja boeiend met dit weer en ik dacht nog nou het stelt vast niks voor maar nu heb ik spijt dat ik toen niet meer heb gekocht.

Dus ik had van de week even een korte sportlegging gekochr bij de pri. En naah hij zit heerlijk en hij laat me er skinny uitzien. Ik wist niet dat een sportlegging dit kon doen. Vanaf nu is @Karl_Lagerfeld mn stijl icoon.

1 like

ja! begon bij mij op zaterdag en donderdag was kon ik weer normaal slikken zonder dat ik verging van de pijn. oja en heel goor maar spoelen met zout water helpt ook goed. dit zijn alle tips die ik van de huisarts kreeg!

1 like

Pffoeeeh ik dacht dat ik alleen maar rauwkost en worstje voor avondeten had, vond het al zo raar. Maar toen vond ik de zoete aardappel die ik vanmiddag gekocht heb en nu is mn leven gemaakt

2 likes

Irma :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik ben net voor het eerst in mijn leven buiten gesloten. Ben op crocs én sokken de reserve sleutel op gaan halen dus ik laat me voorlopig niet meer buiten zien :thumbsup:

2 likes

Hoezo? Fashion icon!

2 likes

Oh heel fijn! Ik had zelf nog geen contact met ze opgenomen, maar dat ga ik dan morgen of vrijdag even doen. Heb hier eigenlijk ook geen geduld voor hahaha. Wanneer mocht je komen bezichtigen?

1 like

Het is juist heel schattig al die updates over de dieren in je omgeving :slight_smile:

1 like

Ik had te lang gewacht met koken dus ik wilde bestellen, want als ik teveel honger heb word ik flauw. Er stond 30 minuten bij, misschien langer als het druk was. Nou 45 minuten zou ik ook nog wel overleven, maar het is woensdag en tata etenstijd is allang voorbij. Krijg ik de melding dan het 90 minuten duurt. Negentig. Minuten.
Ik probeer nu de perfecte snack te vinden waardoor ik niet dood neerval maar nog wel honger heb.

3 likes

Ik heb echt een vieze blauwe plek van het bloedprikken maandag. Zo’n smerige groene kleur. En het blijft ook pijn doen :+1:t3:. Zo’n leuk vooruitzicht dat ik over twee weken weer mag.