Wat je even kwijt wil #39

Nee 15, sorry typfout. Maar wij waren dan uiteindelijk op tijd en haar vrienden niet. Ik vond het zo zielig voor mama. Wij kwamen binnen en er waren twee mensen die verrassing zeiden :cry:

2 likes

Beetje jammer dat ik steeds op mannen val die een kinderwens hebben.

1 like

Ja ten opzichte van vroeger is het echt veel beter geregeld. Pauzeren en stopzetten is echt makkelijk, maar pauzeren kan maar een x aantal weken, dus wel goed in de gaten houden anders komt de box dus wel gewoon. Ik heb al een keer gehad dat ik opeens een melding kreeg ‘uw box wordt die en die datum bezorgd’ en ik had de gerechten niet zelf gekozen, was allemaal vlees ipv vega. Dat is al wel een tijdje geleden, misschien sturen ze nu wel een reminder per mail.

1 like

Koffie in de zon eindelijk weer woeeiii

1 like

Ik ga vanavond karaoke doen IK HEB ZOVEEL ZIN OMG

9 likes

Ik heb Pokemon go weer geinstalleerd na een paar jaar en het maakt me helemaal gelukkig.

5 likes

Heb net voor het eerst in m’n leven warme havermoutpap gegeten en vond het nog best lekker ook! (met banaan, kaneel en wat agavesiroop)

5 likes

@anon44204370 heb ze gescoord! Zijn wel redelijk groot. dus ben ook even langs de sportwinkel geweest voor een paar op maat. we gaan het maar weer proberen. :joy:

1 like

En denk er om dat als je een box op proef besteld dan kan je hem niet gelijk stop zetten als je hem hebt aangevraagd. Dan staat die als te bezorgen, maar dat gebeurd niet. Wacht je voor niks, had ik laatst. Haha.

1 like

Ik heb echt een soort keuzestress wat ik met mijn zaterdag moet gaan doen.

Zo vermoeiend ook dat die mannen je dan ook 7 van de 10 keer gaan vertellen dat dat vast nog wel verandert voor je

2 likes

ik ga vanaf komende week 1x per week getest worden op corona, maar godzijdank alleen in m’n keel en niet dat terror wattenstaafje in m’n neus! wilde eerst eigenlijk zeggen dat ik niet wilde (is een soort van semi-vrijwillig ivm werk) maar toen hoorde ik dat het alleen in m’n neus is dacht ik, oke prima. ben echt benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen haha

Tip: sommige kwalitatieve pantalons zitten zo comfortabel als mijn huiskloffie maar zien er voor de buitenwereld niet uit alsof verhabbenzakt of verslonsd ben. :joy:

1 like

@bee @Ann @Marquez thanks voor jullie reacties! Dus wel pas pauzeren nadat je de box binnen hebt dus omdat de box anders niet aankomt? En kan meteen na box 1 stopzetten ook?

@Clancy hahaha ja ze zijn echt mega inderdaad :joy:

1 like

Ik zou trouwens al twee dagen een kater moeten hebben, maar word elke ochtend weer gewoon prima wakker.

En mensen maar zeggen ~pas op hoor die hakken erin op jouw leeftijd FOOLS

5 likes

Ik wilde protesteren maar weet je prima.

Ik hoop pas maandag weer nuchter te zijn. Ben helemaal in de feeststemming.

3 likes

Ja klopt idd pas op stop zetten als de eerste box binnen is! En je kan gewoon een box bestellen, tenminste ik had een code van mijn zus om te proberen gekregen, en daar kon dat mee.

1 like

Wat fijn :partying_face: ik hoop dat je een hele mooie verjaardag hebt nog vandaag. Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd :smile: Klinkt echt super fijn!!

Ik was weer ouderwets half 9 ‘s ochtends thuis van een feestje, love it. Hoofdpijn xxl :joy:

21 likes