Wat je even kwijt wil #39

Fakking hell ik kwam een tiktok tegen met video’s over how good humanity is en nu lig ik al een uur te janken in m’n bed

1 like

Ik werd vanmorgen wakker met mijn bitje in mijn hand?!?! Ik snapte er heeeeelemaal niks van :joy: dan ben ik of met dat ding in mijn hand in slaap gevallen (volgens mij niet) of ik heb hem uit mijn mond gehaald terwijl ik sliep?!?!

2 likes

3a7 (1)

Alles aan gedaan om geen blaren te krijgen van mijn nieuwe docs. Sporttape op de hielen, inlegkruisjes op de hiel van de schoen en dikke sokken. Rechtervoet een blaar. like hoe dan.

SoonSoonthings 0 - 1 Docs

5 likes

Ik heb die van mij ingelopen met sokken van de action met extra dikke/stevige hiel. Nergens last van gehad!

1 like

Ik heb al wéken de zin ‘ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits’ in mijn hoofd. Wat een kútnummer en ik kan helemaal niet zingen.

16 likes

En toch pak ik nog gewoon de :light_rail:
En weet ik

7 likes

Bestaat zoiets!? :scream: Het erge is nog, ik heb de zacht leren gekocht. Die zijn echt al zoveeeel beter dan de vegans. maar nu toch weer een blaar! Mijn voeten zijn gewoon moeilijk. urgh.

1 like

Ja lijken net bouwvakkerssokken en ze zijn megalelijk. Zwart met grijs en geel, maar dat ziet toch geen hond haha. De hiel voelt niet heel veel dikker, maar dat is volgens mij net wat ander materiaal dan de rest van de sok en vond ze echt top met inlopen

1 like

15 jaar , heb mn vader verloren
Bleef me dagelijks storen
Kreeg nooit iets zwaarders te horen…

( Voor de mensen die het niet kennen is een lyric van Brace haha)

7 likes

Precies, niemand die het ziet! Vooral niet met de docs haha. Bedankt voor de tip! Ga misschien dadelijk nog wel even langs. lekker met mijn camping slippers :")
Ik denk dat een inleg kruisjes verkeerd heeft gezeten in de rechter schoen (waar ik dus een blaar heb) de linker is niks aan de hand. En die deed juist moeilijker van de week. SIGH!

1 like

Haha jaa. Brace is echt me allesje :joy:

3 likes

We zouden vanmiddag met een hoop vrienden wat gaan drinken, echt voor het eerst sinds eind februari dat ik meer dan 2 vrienden zou zien. Ik had wel zin in het sociale, maar toen bedacht ik me dat als ik thuis blijf ik voor het eerst sinds maart langer dan twee uur het rijk voor mezelf heb. Woohoo. Dus ik blijf thuis en stuur mijn man op pad.

11 likes

Is hij je… Hartendief? Of je allesje?

Dit is jouw dilemma.

11 likes

Ik heb sinds kort twee vrienden van mij en m’n vriend als onderburen en I love it. Gisteren de hele avond met ze gepubquizzed en spelletjes gedaan, om 3 uur nog eten besteld en om 4 uur alleen maar de trap op hoeven lopen en in bed kunnen rollen :ok_hand:

35 likes

Hij was zn wilde haren kwijt brak geen hart meer in stukken. En een hele lange tijd leek dat aardig te lukken. Maar sinds een dag of 5 komt de oude brace (Die veel lekkerder was) weer voorbij.

Dat komt allemaal door wat ik met hem doe.
Het is fout maar , het voelt , het voelt zo goed.

1 like

Dankjewel! :blush:

Weet iemand hoe hello fresh precies werkt? Want ik vind het eigenlijk niet zo fijn om dan meteen aan een abonnement vast te zitten. Ik lees wel vanalles over altijd kunnen pauzeren en opzeggen, maar vind de informatie op de site echt onduidelijk. Stel dat ik het na 1 box niks vind, kan ik dan opzeggen? Of zijn er dan nog 20 boxen waar ik al aan vast zit?

Wacht… dus je had een ruimte met 50 mensen die op je moeder wachten om haar te surprisen… en uiteindelijk was ze te laat voor haar feest?

haha ik zit met hetzelfde! Vanmiddag rond 3u met wat vrienden afgesproken en geen idee hoelang het duurt, we zouden gaan bbqen maar nu toch maar pizza voor de zekerheid. Mijn vriend is na het eten weg en idd heb ik sinds maart geen moment meer voor mezelf gehad. Dus ik denk dat ik lekker op tijd naar huis ga om nog even lekker te genieten van het huis voor mezelf haha.

1 like

Ja, je kunt dit makkelijk weer stopzetten. Ik doe af en toe een box en dan meteen weer opzeggen zodat je er niet weken aan vast zit.

1 like