Ik heb straks een verjaardag en had beloofd wat hapjes te maken en nu haat ik mezelf want ik wil eigenlijk nog even een paar uur niksen op de bank ipv in de keuken staan. Had ik m’n mond maar gehouden.
Ik ga vanavond na superlang weer eens mijn beroemde champignon hapjes naken en ik heb er zó veel zin in!
Ik zit al een uur klaar om te gaan maar ik kan opeens niet meer vroeg komen nu moet ik wachten
Heeft de mac nog steeds een aangepast menu of kan je weer alles bestellen?
Bah ik snack een groene paprika nu. Die dingen zijn echt zo vies maar hij moest op
Ik heb echt in tijden niet zo’n kater gehad, wow. Zit nu te twijfelen of ik sushi zal gaan bestellen want ben echt een bodemloze put vandaag, maar aan de andere kant duur en zonde van m’n geld…
Ik heb octopussalade en gamba’s beloofd fml.
Ik ga vanavond een driegangenmenu koken voor mijn vriend. Heb net boodschappen gedaan en ben nu onderweg en ben helemaal excited. Hopelijk is hij dat ook
Ben ik voor de tweede keer deze week iets aan het bakken zodat ik deeg/beslag kan eten? Wie zal het zeggen
Die gast die vanavond optreedt is aan het soundchecken en praat steeds tegen het ‘publiek’ over dat hij twee uitverkochte shows heeft vanavond blabla. Vriend, uitverkocht is nu nog minder dan de helft van onze kleinste zaal met normale bezetting. Reken je niet te rijk.
Heb je een recept? Heb nog champignonnen liggen die op moeten.
Thnx
Ik probeer maar extra lief voor mezelf te zijn en gezond te koken. Stomme is alleen dat ik had kunnen voorspellen en het geen eens een relatie was. Ach, dan maar wijs door schade en schande.
Hoop dat ik vanavond wat afleiding heb bij vrienden.
Elke keer als ik op het forum iets zie over pomodoro denk ik aan tomaatjes
Ik heb vandaag m’n schoonmaakster ontslagen en voel me er zo rot over. Er waren wel meerdere (goede) redenen voor, maar ik heb dat eigenlijk nooit duidelijk met haar gecommuniceerd en dat is mijn schuld. Het stapelde nu gewoon nogal op en ze was vanzelfsprekend heel teleurgesteld. Pfffff vind het zo rot.
Morgen moet ik in Amsterdam in de buurt van het Sarphatipark zijn. Weet iemand of je daar ergens goed kan parkeren (goedkoop en makkelijk)? Of is het handiger een P+R te zoeken en een stukje met de tram te gaan? Ik kom van buiten de stad
Het makkelijkst lijkt me P+R RAI, er zijn rondom het sarphatipark geen grote garages en op straat parkeren is vaak heel erg lastig, zeker op zondag (want dan is het gratis).
Ja klopt!
Ah ok duidelijk. Dankjewel! Dan ga ik voor de RAI. Normaal zou ik met de trein gaan, maar probeer die nog zoveel mogelijk te vermijden
Als je alles in huis hebt is het heel simpel en
Samenvatting
lekker!
-Uien fruiten
-Champignons (en als je hebt kun je er ook shii-takes of oesterzwammen bij doen) goed klein snijden en meebakken met de uien en kruiden
-champignons in een bak doen en dan een half kuipje Boursin cuisine er bij, flinke scheut maggi en eventueel chillli/paprikakruiden
-beetje van de mix in een bladerdeegje leggen en dicht vouwen
-10 minuutjes in de oven op 180 graden
Oeh heb je een recept?
Ik heb vandaag boodschappen ingeslagen voor mn verjaardag. Vier het niet met visite (wel vriend thuis) maar we maken er een tweedaagse van en ik ga alleen maar mijn lievelingsdingen maken. Koekjes, taart, snacks, avondeten, goede wijn en kombucha, nu al zin in