Ah macaron dat klinkt pijnlijk, sterkte!
Sinds een ruim een jaar heb ik last van dun futloos haar. Ik heb normaal een flinke bos krullen maar al 1 dag na het wassen zijn mijn krullen haast verdwenen en het haar op mijn hoofdhuid is heel dun. Geen kale plekken, maar dun. Ik blijk een lage ferritnine-waarde te hebben die dit kan veroorzaken, ik slik nu ijzertabletten. Maar het heeft tijd nodig voor mijn haar zich herstelt, ik hoop zo dat dit gaat werken. Ik eet sinds een jaar of 3 geen vlees meer, wel soms vis. Mijn moeder zegt steeds dat het ook daardoor kan komen mensen hebben vlees nodig door de vitaminen die erin zitten, bla bla bla. Dit is toch niet zo? ik slik vitamine c (dit zorgt voor betere opname van b) en ik slik vitamine b-12 van 1000 hg (of hoe heet die omgekeerde h)
In ieder geval, ik loop al ruim een jaar heel onzeker rond met dun haar waar ik niks mee kan, behalve het in een heel klein knotje dragen.
Vandaag heb ik besloten het allemaal af te scheren, ik vind het heel spannend en ook wel emotioneel. Maar als ik onderstaand filmpje zie vind ik het ook wel super tof!