Wat je even kwijt wil #39

Klinkt logisch! Hopelijk heb je gelijk

Net gekeken naar een komeet (neowise) die nu goed te zien is, echt wel mooi!

4 likes

Wauw typisch weer. Ik had voor vandaag maar 1 taak en dat was wat documenten opsturen naar mijn nieuwe werkgever, natuurlijk was ik dat compleet vergeten dus raad wie net nog snel super professtioneel de mail met de bestanden heeft gestuurd zodat de mensen daar het voor maandagochtend binnen hebben :grimacing::sweat_smile:

5 likes

Ik heb het via bol.com gevonden.
Goede prijs ook wel!

https://www.bol.com/nl/p/nescafe-dolce-gusto-chai-tea-latte-3-doosjes-a-16-capsules-geschikt-voor-24-koppen/9200000066189329?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

1 like

Waaeom mis ik dit soort dingen altikd :sleepy: Lig net in bed shit

1 like

Ik viel vandaag eindelijk een beetje wat vroeger in slaap word ik wakker met dorst…

Ik heb zin in de herfst. :relaxed:

11 likes

Ik ook! Was al aan het kijken voor extra herfst kaarsen.

1 like

Er rent een muis rond door m’n kamer aaaahhhh nu kan/durf ik niet te slapen

Dit is zo herkenbaar

1 like

MTV! Nee nieuwe jersey shore family vacation afl. Maar ze hebben niet gebangd helaas. Maar het zit er aan te komen.

@Adamas In de ah in de achterhoek waar ze een zieke selectie hadden. In Amsterdam ook nog niet gezien. Maar vond ze nogal slaap, niet echt de moeite waard, je kan veel lekkerdere zelf maken.

Ruim 20 minuten in de wacht om een afspraak met de dokter te maken om alleen te horen dat de dokter mij vanmiddag belt om te overleggen of ik een afspraak kan maken :persevere:

Nog maar 5 dagen werken en dan is het weer weekend :tada:

37 likes

Je kunt ze altijd bestellen bij dolce gusto zelf online :+1:

1 like

Dankjewel! Misschien toch maar zelf maken dan!

1 like

Oh yes nog maar een paar dagen totdat ik lekker een paar dagen weg ben. Ik ben zo ontzettend toe aan even opladen buiten huis met mooi, zonnig weer. Eerst ga ik wijn drinken in Duitsland en dan op mijn verjaardag de grens over voor Franse patisserie en macarons :biggrin:. En ik had eigenlijk plannen om met een vriendin naar Italië te gaan maar helaas ging dat niet door. Maar toen ik dat vertelde tegen een andere vriendin stelde ze voor om Italië naar hier te halen dus nu gaan we binnenkort samen chillen aan het strand met overnachting in een relaxed hotel, spritz drinken en Italiaans eten. Echt zo leuk allemaal :heart:.

32 likes

Ik wilde een opmerking op onze bedrijfspagina op Facebook rapporteren (ging over vluchtelingen die alles voor ‘ons’ verpesten) maar dan moet je een onderwerp kiezen maar daar staat helemaal geen racisme tussen? Wel haatdragend taalgebruik, denk dat dat dan het beste de lading dekt ook al werd er niet gescholden ofzo?

m’n ex wordt vader en ik ben een beetje van de leg door dit nieuws haha. ik weet dat ik op een leeftijd ben dat dit heel normaal gaat worden, maar toch… blijft een gek idee dat hij een kindje krijgt

9 likes

Hij is vanavond bij helder weer nog te zien volgens mij! Het lijkt op een felle ster met een staartje en staat in het noordwesten. Vanaf ongeveer 00:00 te zien

Ik werk vandaag de hele dag maar er is geen ruk te doen natuurlijk dus heb m’n oplader meegenomen. Doe ik normaal nooit maar tiktok slurpt m’n accu leeg.