Neeeee iemand in mijn straat heeft een irritant katten op afstand houden apparaat in zijn tuin gezet. Ik haat dat geluid. Maar ja er iets van zeggen kan ook niet want ik weet niet wie het is en ik ben meestal de enige die het hoort. Ik haat het nu zo intens dat ik niet gewoon ergens in een hutje op de hei woon.
Ja ik snap ook niet hoe dit kan? Het voelt gewoon kaal ook als ik aan het scheren ben. Ik ga sowieso mn mesje maar vervangen en anders in de keuken scheren ofzo
Als ze bij vattenfall zit (en een slimme meter heeft denk ik?) krijgt ze maandelijks een overzicht met het verbruik van de maand daarvoor. Wij hadden ook onderhuurders en hebben dat elke maand kunnen verrekenen, heel handig.
Nee dat kreeg ik automatisch en heel specifiek en uitgebreid ook! Ik betaal ook altijd meer dan ik verbruik dus krijg altijd zo’n 500 euro terug in het voorjaar.
Ja ik ben redelijk zuinig en verbruik weinig gas en water. Het meeste gaat op aan vaste kosten en dingen voor het gebouw (schoonmaak etc). Betaal geloof ik 110 voorschot per maand dus zie het idd als een spaarpotje
Mijn buurvrouw zegt altijd dat het voelt alsof ons hofje een instelling is en dat gevoel heb ik ook, maar nu blijkt dat naast mij ooit iemand vermoord is geweest? Wowie
Ik betrapte mij erop dat ik zat te kijken naar fijne truien
Maar als je in onderhuur hebt gezeten en de bewoonster heeft zelf dat contract afgesloten en gaat er nu weer wonen, is het een hele kleine kans dat ze een nieuw contract af sluit en wacht zij dus gewoon haar jaarrekening af. Dit gebeurt heel vaak en heb genoeg boze mensen gesproken die de eindafrekening wilden maar dat kon niet want het was niet hun contract en dus ook niet op te zeggen. (Heb op de klantenservice van zo’n bedrijf gewerkt)
Precies een pukkel op mijn neusschotje, gvd wat doet dat zeer.
Ik heb een melkopschuimer gekocht en heb echt zin in lekkere koffie nu
Scheer je met scheerschuim? Ik vind dat altijd heel handig want zl zie ik precies welke baan ik wel heb gehad en welke baan niet.
I know, ze is daar weg.
Siroopje erbij en het lijkt net starbucks!
Er is geen AITA topic hier zoals op reddit, dus ik post het even hier. Ik heb een discussie met mijn vriend. Ik spaar al anderhalf jaar lang voor een kitchenaid. Ik heb ook al lang een kleur op het oog waar ik helemaal verliefd op ben. Maar mijn vriend, met wie ik samenwoon, wil echt niet dat ik deze kleur koop en wil dat ik gewoon een neutrale kleur kies. Ik snap hem wel want het is tijdloos en staat goed in elke keuken. Maar ik wil gewoon de roze en betaal hem ook helemaal zelf.
Is het lullig als ik toch de roze koop?
Er is iets ergs gebeurd. Ik heb zojuist ontdekt dat ik een grijze schaamhaar heb. Een schaamhaar!! Ik ben een ouwe tang aan het worden!! Hoe stop ik dit?!
Roze kopen
Oja leuk idee, kan ik wel een keer proberen!
Ik zou ook gewoon de roze kopen. Mijn vriend heeft ook een Nespresso gekocht in een kleur die ik lelijk vind, maar zijn geld en zijn aankoop
@grace @Banananana @Falkor @CaptainCheesecake Ah Bedankt! Dat had ik even nodig Dan wordt het inderdaad de roze zonder schuldgevoel.
Gewoon de kleur kopen die je mooi vindt. Roze mosterd naar de maaltijd.