Wat je even kwijt wil #39

TE cool dit

1 like

Oh wauw heel mooi!

En @Blush, thanks! Wist niet dat de slimste mens alweer op tv zou komen, maar is 1 van mijn lievelingsprogramma’s, dus vanavond lekker kijken

2 likes

Godver mijn goal van de dag: €0,- omzet halen. Wat doe ik, hoogste omzet van Nederland en Belgie gehaald :unamused:

72 likes

Ja dat vraag ik me dan ook vaak direct af.
Wij hebben een roze smeg, roze stoelen en allerlei gekleurd spul. Ben zelf echt anti wit/ grijs/ zwart/ gaaaap. Mn vriend vind het allemaal leuk en prima.

Voor de meiden die ook millieu bewust willen zijn maar papieren en metaal rietjes kut vinden. Ik heb net bij de action dikke jelly achtige rietjes gehaald. Met zon schoonmaak borsteltje erbij.

4 likes

Vast te laat maar ik heb net gnocchi gegeten met een saus van kleingesneden paprika, tomaat, kappertjes, oregano, basilicum, beetje chili en passata. En een bergje grana padano erop. Was heerlijk!

1 like

Ik; verdorie ik verveel me helemaal de pletter laat me gewoon weer werken aubbbbbbbbb
ik morgen waarschijnlijk; was ik maar weer vrij. * krabt ogen uit hoofd*

3 likes

Ik had vandaag een online afspraak met de slaap psycholoog. En ik dacht: dat doe ik op het werk want dan hoef ik geen vrij te nemen. Dus gevraagd of mensen me een half uurtje met rust konden laten. En er gebeurt nooit echt niets maar juist NU breekt tijdens dat gesprek de pleuris uit en alarmen af enzo. Zat echt in tweestrijd maar uiteindelijk heb ik tegen die psycholoog gezegd: oh ik heb een probleem en toen heb ik opgehangen omdat ik moest rennen. En nu voel ik me super lullig hierover en vraag ik me echt af hoe ik dit op moet lossen. Super kut van mij.

Bucatini pasta is het ideale rietje. Goed voor het milieu en geen schoonmaak, gewoon opeten!

8 likes

Ja heb mezelf gestraft door 6 uur lang niet te eten. Kon niet eens pauze houden :unamused: . Om 10 voor 6 kwamen er nog mensen de zaak in en ik heb mezelf verstopt onder het mom dat ik op het toilet zat :joy:

1 like

Hahaha ik ga stuk :joy: dat is waar. Mijn favo werkplek

Wowowowow :star_struck: Dat staat je fantastisch! :yellow_heart:

1 like

Wat ben je mooi :heart_eyes:

1 like

Ah wat vervelend dat dat net toen gebeurde. Misschien kan je een mailtje sturen met uitleg en of je een nieuwe afspraak kan maken? Of heb je nog een afspraak staan?

1 like

Ik heb nu saus gemaakt van courgette, aubergine, champignons, Cherry tomaatjes, passata en balsamicoazijn. En toen in de oven met mozzarella erover. En verse basilicum natuurlijk

Maar heb alle tips opgeslagen. Ik eet eigenlijk nooit gnocchi maar is mega lekker

5 likes

@jeg @Honey @Trenchcoat Yes wimpers plakken lukt. Nu ben ik bijna net zo sexy als jullie!!

5 likes

Ik voelde me vanmiddag heel down, verveeld en een beetje alleen (ben ik niet, maar het is gewoon zo’n stomme nostalgische dag, ik had vannacht een droom waarin een vriend die er niet meer is in overkwam, meh). Ik ben toen na weken weer eens op facebook ingelogd, waar ik een vriendschapsverzoek had van een willekeurige gast uit Tunesië, met alleen Tunesische teksten op zijn profiel en 0 gemeenschappelijke vrienden. Ik vraag me altijd af hoe die buitenlandse mannen je weten te vinden en accepteer die verzoeken nooit, maar ik verveelde me zodanig dat ik hem een berichtje heb gestuurd met “Hey, kennen wij elkaar?” en ben nu al 4 uur met hem in gesprek!!! Hij heeft een tijdje in mijn stad gewoond en spreekt ook best goed Italiaans, en het is gewoon echt gezellig om met hem te chatten, niet ongemakkelijk ook. Dit voelt heel erg als 2010-internet ofzo, had het echt nodig!

En OMG @ZusjevanJoost ZO FLIPPING MOOI!

22 likes

Oh thanks voor de tip! Die ga ik proberen te kopen.

1 like

Morgen is mijn broertje jarig en eet ik weer taart van Piece of Cake! Mijn schoonzusje heeft besteld, maar het is sowieso een red velvet!

Als die 1,5 meter weer opgeschort is moeten we een FF Piece of Cake meeting houden waarna we met zijn allen geiten op de kinderboerderij gaan knuffelen!

6 likes

Show us!

1 like