Wat je even kwijt wil #39

Deze maak ik altijd, super simpel. Sowieso gnocci bakken i.p.v. koken maakt het veel lekkerder!

1 like

OMG ja!!

1 like

Dit staat je echt belachelijk goed!

1 like

Oke sorry voor deze rare schele roofvogel ogen foto maar mn telefoon had er geen zin in.
En ze zitten vgm nog niet helemaal gelijk en shit. Maar oke het waren 3 paar wimperd voor 1 eu hahaha.

Samenvatting

Deze zijn anders dan die dr boven.

18 likes

Mooooi die onderste!

1 like

Lief,dankje!! Kan hem gelukkig nog bewegen/strekken maar erop leunen gaat nu met pijnscheuten.Morgen maar even een rondje overslaan denk ik.
En super vet van je haar!

Ja die binnenste ooghoekjes zijn altijd lastig!

1 like

Vanavond weer De Slimste Mens :partying_face:

6 likes

Jaa vreselijk!

Goedzo, lekker flaneren!

@Blush ik ā€˜knijp’ altijd mijn nepwimpers even extra aan met mijn pincet (van binnen naar buiten). Dan weet ik 100% zeker dat mijn wimpers het een avond/nacht overleven

2 likes

Oja heb trouwens vandaag een luxe high tea gewonnen bij Teds. Je moest een reactie achter laten wat jouw favo lunch gerecht van de kaart was. Ik ā€˜de mimosa’s natuurlijk’ :joy:

46 likes

Ik kreeg vandaag van een collega te horen dat ik een goeie bil heb :sunglasses:

7 likes

Ik sliep de afgelopen week non stop bij mijn vriend en nu wil hij niet meer zonder lijkt het. Zo schattig. :heart:

1 like

Zit Monica er al in?

Ik heb morgen een her en ben mega bang dat het extra moeilijk wordt gemaakt, maar heb wel alles 628327 keer doorgenomen en een tentamentraining gevolgd

Je kan het! Nu lekker gaan slapen want dat bevorderd het denken morgen.

1 like

Bedankt voor al jullie leuke reacties, super lief! Gek genoeg voel ik me heel vrouwelijk en vrij met dit kapsel, aan iedereen die twijfelt om dit ook te doen, doe het!

38 likes

Ohhh neee ik moest vanavond huilen op mijn werk :weary: ik haaaaat huilende mensen op de werkvloer en nu ben ik zelf zo iemand

2 likes

Omg ja het is echt mooi man. Heel sexy

1 like

Ja verdorie ik ken het. Ik haat jankerds uberhaupt maar ik ben er sowieso zelf een. Ik kan het gewoon niet inhouden😭.