Wat je even kwijt wil #39

Ik zou het wel lullig vinden tenzij je het in een kast zet. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken dat ik altijd naar een spuuglelijk apparaat moet kijken.

8 likes

Hahaha ja ik snap dat ze de roze wilt maar meestal zet je een kitchenaid prominent op het aanrecht en dan snap ik het wel als je vriend het vervelend gaat vinden. @Kees maargoed dit typt het meisje met roze eetkamerstoelen die haar vriend haat

23 likes

Ik zou voor de roze gaan. Als hij andere kleur wilt koopt hij die maar.
Als ie er echt niet meer tegen de kleur kan kan het altijd in een kast.
Of in een hoekje dat je niet meteen ziet.

4 likes

Ik zou hem denk ik wel kopen
Maar ik realiseer me nu dat ik deze situatie nog niet heb meegemaakt dus vind het ook lastig inschatten hoe ik het zelf zou vinden als m’n vriend met iets wat ik lelijk vind komt aanzetten.

3 likes

Kut. Er is een kerel van een bedrijf en hij sjanst met me maar ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan echt nooit normaal doen

Edit: godver ik had helemaal een vraag bedacht om een gesprek op gang te krijgen, loopt hij in een x door naar buiten

4 likes

Omdat ik echt niet moeilijk over dat soort dingen doe, als een man bijvoorbeeld een bank zou kopen in een minder veilige kleur prima. :upside_down_face:

1 like

Van mij mogen ze dat zeker. Mijn woongenot verandert of vermindert echt niet door een roze kitchenaid of een lelijk schilderij.

11 likes

Ja ik weet niet, ik heb het nog nooit echt gehad. En ik heb een krokodillenkleed en lavalamp en dat vind m’n vriend denk ik niet super leuk maar hij heeft ook niet gezegd “nee doe maar niet”. Dus andersom zou ik het ook nog wel kunnen handelen.
Ik heb trouwens wel een keer ruzie gehad toen m’n schoonouders met een souvenir aan kwamen zetten (iets voor aan de muur, van de stad waar ze waren geweest en wij dus nog nooit zijn geweest…). Met m’n vriend dan he, niet met m’n schoonouders. Maar hoezo koop je zoiets smaakgevoeligs wat je dan ook echt móét ophangen. Het hangt nu in de gang. En ik denk dat het verdwijnt als we ooit verhuizen.

2 likes

Ik zou zelf een andere kleur kopen. Mijn vriend vindt roze echt heel lelijk dus hij zou het heel arelaxt vinden als ik thuis zou komen met een roze apparaat dat waarschijnlijk een prominente plek in onze keuken krijgt. Ik zou dus zeker rekening met hem houden!

Ik heb vandaag twee dingen ingepland voor werk, terwijl ik normaal een hele dag werk, en ik voel me echt lui en kom tot helemaal niks. Had allemaal plannen om tussendoor allemaal nuttige en actieve dingen te doen, maar ik hang alleen op de bank TikTok te kijken.

En dan vanavond weer spijt hebben dat ik een dag weggegooid heb ;’’)

Ik denk dat het er een beetje aan scheelt hoeveel je om je interieur geeft. Als je alles netjes bij elkaar hebt uitgezocht dan hecht je er meer waarde aan dat het bij elkaar past.
Maar zelfs als dat nu nog niet zo is, vind ik het wel belangrijk om er later ook nog plezier van te hebben. Straks wil je ineens een strakke keuken met bepaalde kleuren en dan heb je zo’n roze ding in de weg staan. Ik heb ook een apparaat dat ik in allerlei leuke kleurtjes kon kopen, maar ik heb toch gekozen voor de standaard kleur zodat ik het over tien jaar nog mooi vind.

Ik zeg natuurlijk niet dat het bij jou vriend zo is, maar ik word altijd een beetje opstandig als mannen zo’n hekel hebben aan roze. Ik vraag me af of dat dan komt omdat roze zogenaamd een vrouwen kleur is en word daar dan recalcitrant van haha.

Wat betreft de roze KitchenAid, denk inderdaad verschil hoeveel waarde je hebt aan interieur. Ik zou het zelf wel zonde vinden als mijn vriend hem echt heeeel lelijk zou vinden maar andere kant ook heel jammer vinden om dan een andere kleur te moeten kiezen als ik al zolang heb gespaard. Lastig hoor haha.

2 likes

Ik zit in de wachtkamer van de huisarts met klassieke muziek op de achtergrond en een klusjesman die met Amsterdams accent aan de telefoon beschrijft hoe de schuifdeur steeds open en niet helemaal dichtgaat “Ja hij gaat nu gewoon helemaal dicht… nu weer een stukkie open… es effe kijken wat ie doet”. Voel me helemaal ontspannen erdoor

13 likes

Waarom moet een Kitchenaid eigenlijk een prominente plaats in de keuken staan? Ik vind zo’n ding niet mooier of lelijker dan een handmixer, blender, waterkoker of wat dan ook. Bij dat soort apparaten maakt het me niet echt uit hoe het eruit ziet, als het maar functioneel is. Toch wel anders dan een schilderij ophangen waarvan het doel alleen esthetisch is…

Ik ben trouwens voor een AITA topic, love die subreddit (of eigenlijk de twitteraccount die de beste cases filtert haha)

17 likes

Haha zou heel goed kunnen dat het bij hem daaraan ligt, maar denk niet dat hij dat aan mij zou toegeven. Ik heb maar geaccepteerd dat er geen roze in ons huis komt :woman_shrugging:t3:

1 like

Bij mij zou die wel op het aanrecht moeten haha, zou er verder geen plek voor hebben namelijk.

Het is echt mijn droom dat alles mooi zou zijn, ik denk altijd: hoezo moet het lelijk zijn
Maar ja ik ben de gekkie denk ik hierin met een stekkerdoos van € 50

12 likes

Als je op de HEMA site iets zoekt en het product is er niet meer krijg je een plaatje van een tompouce en dan staat er mispouce…

:no_mouth:

42 likes

Ik hecht wel waarde aan een mooie waterkoker en koffiemachine. Ik heb alles zwart, en dat betekent niet dat het heel duur is, maar wel mooi bij elkaar past. En zo’n apparaat is enorm dus die kun je niet in een kast zetten.

Het is maar waar je waarde aan hecht, natuurlijk. De keuken is echt mijn plekje en ik vind het ook jammer dat ik nu een enorm lelijke keuken heb in mijn huurhuis. Ik koop alles met het oog op een mooie keuken in een toekomstig huis.

Ah ja, bij mij ook hoor. Ik wil alleen niet de helft van mijn woningbouw-aanrechtblad van 1 meter opofferen om een apparaat (roze of niet) dat ik waarschijnlijk niet zo vaak ga gebruiken neer te zetten. Misschien dat ik mijn mening bijstel mocht ik ooit een mooie/ruime keuken hebben!