Wat je even kwijt wil #39

Kopen, heb ik laatst ook gedaan, puur uit nostalgie. No regrets. Wel jammer dat de smarties niet meer onderin het steeltje zitten :cry: ben daar als kind regelmatig bijna door gestikt

1 like

Haha de wijk waarin ik woon heeft een fb groep voor bewoners en iedere dag geniet ik weer van de quality content die daar geplaatst wordt. Ruzies, sneren, roddels/nieuwtjes echt ik leef ervoor. 10/10

8 likes

:cry: nog maar 2 afleveringen van Greyā€™s voor ik klaar ben met 16 seizoenen bingewatchen in 2 maanden

14 likes

Eerste keer dat je het ziet? Ik ben het aan het herkijken, vorige maand begonnen, intussen aan seizoen 12 :sweat_smile:

1 like

Heb jij seizoen 16 gedownload?

Mijn neefje is geboren, hij lijkt precies op een van zijn broertjes :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Werd uitgezonden op Net5, misschien kun je het via hun online kijken.

Jwoww en pauly gonā€™ bang

1 like

Volgens mij kan dat maar tot een week na de uitzending. Ik weet niet of iemand dat kan bevestigen of ontkrachten?

Lidl heeft nu ijsjes waar nog wel ā€˜smartiesā€™ in het steeltje zitten! Met aardbei geloof ik

1 like

Ja inderdaad de eerste keer! Vind het echt geweldig haha! :blush:

@Superheroes ik heb het inderdaad gedownload

2 likes

Ik was gister voor het eerst in maanden weer bij een (piano) concert en het was zo ontzettend mooi. Was helemaal ontroerd, zat er helemaal in. En nu staat dezelfde muziek nu weer op bij mij thuis.

10 likes

Ik was gisteren bij de jeugd van tegenwoordig en het was zo chill. Voor hun inkomen niet.
Ziggo dome had maar 2000 mensen dus het was echt rustig. En we zaten zo chill. En Freddy en Willy liepen langs me.

OkƩ doei dagboek.

20 likes

Mijn ā€˜romanprutjeā€™ bestrijkt nu 3000 woorden en ik ga een tof maatschappijkritisch platform opzetten met een vriendin

6 likes

Net op een barkruk - die ik op de eettafel had gezet - gaan staan om zo de lege batterij van de brandmelder op een 3,20m hoog plafond te kunnen vervangen. Ik wist dat dit zo fout zou kunnen gaan en toch doe ik het?? Stond echt als een malloot te wiebelen op die tafel en was even bang dat ik mā€™n eigen lichaam kon gaan aanbieden voor het onderwijs over lijkschouwing op stage morgen, maar ik leef nog gelukkig :joy:

7 likes

Heb vandaag een vriendin gezien die ik al 4 maanden niet had gezien door alle Corona dingen en het was echt alsof we elkaar gister nog hadden gezien.

Ik was ook haar verjaardag helemaal vergeten en zij appte me laatst na een maand pas terug lol, maar ik vind dat dus echt ideaal dat niemand van ons dat ook maar een big deal vindt. Ideaal voor mij.

31 likes

Er is echt een thuisbezorgdsnelweg voor mijn deur en ik snap echt niet waarom ze allemaal hier fietsen.

Edit: aha. Er is een scooter hub ofzo in de buurt. Misschien moeten ze hun fietsen daar inleveren ofzo.

Leuk! Ik kwam er gister achter dat ik vanuit mijn balkon de hoogste achtbaan van toverland kan zien :joy: zwaai je dan ff? Hahaha

2 likes

Ik heb echt 8 uur lang liggen vegeteren op de bank en in bed en nu baal ik van mezelf. Morgen weer maandag en ik had zo veel moeten doen dit weekendā€¦ Schrik ook gewoon van het aantal uren dat er om zijn sinds ik op de bank ben gaan zitten niksen.

1 like

Waar? Of zijn dat oude afleveringen en ben ik dit vergeten. Loooove Jersey Shore.