Wat je even kwijt wil #39

Ik heb me ziek gevreten aan de slagroom. Echt een keer per jaar of zo heb ik ontzettend veel zin in verse slagroom en dan eet ik ik werkelijk alles met slagroom. Biscuitjes, fruit, etc. :rofl:

13 likes

Same same. Heb pannekoekdn gemaakg met steeds laag verse slagroom en plakjes aardbeien gestapeldā€¦ heel lekker maar veel te machtig. Lig nu op bed

2 likes

Krijg net een appje van een gozer die ik van tinder ken die ik al weken/maanden niet heb gesproken ā€œBen je afgevallen?ā€. Wat is dat voor opening? Nee zeker niet, ik zit op de bank snoep te vreten, ga weg.

13 likes

Ja de bovenkant sla ik ook altijd om haha, anders steekt die lelijke rand boven je schoenen uit :joy: Hoop dat ze voor jou ook helpen!

1 like

Heb ik nu ook gedaan! Hoop dat de blaar op rechtervoet snel weg is zodat ik weer kan gaan lopen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Als je vrienden een kleintje hebben gekregen, na hoeveel tijd is het gepast om te vragen om op kraamvisite te komen?

Misschien kan je aan hen laten weten dat je graag langs wilt komen maar wanneer het hun het beste uit komt.

1 like

Ja dat sowieso! Maar bedoel meer, kan ik dat nu al vragen. Of nog even lekker in die bubbel laten, kindje is deze week geboren.

Bij goede vrienden zou ik het na een dikke week vragen. Sommige ouders kunnen niet wachten met pronken, terwijl anderen het liever even afhouden.

2 likes

Vet lief trouwens dat zoveel mensen een like hebben gegeven op mijn relatie berichtje. :heart:

9 likes

Ik zou iets zeggen van dat je er naar uitkijkt hun babytje te ontmoeten, dat ze mogen aangeven wanneer ze bezoek zien zitten en ze zich zeker niet verplicht moeten voelen oid.

2 likes

Ligt er ook aan hoe de bevalling is gegaan. Een van beste vriendinnen appte dat ze in de ochtend was bevallen en toen zei ik meteen Omg wanneer mogen we langskomen en toen gaf zij aan dat ze de eerste week met zā€™n drietjes wilden zijn dus ben toen na 1,5 week ong gegaan. Gewoon aan hem vragen wat zij het fijnste vinden.

2 likes

Thanks allemaal! Nog even wennen hoor, hoe dat allemaal werkt met beste vrienden en een kleintje haha :sweat_smile:

Hooooly shit ik heb zoā€™n zin hierin

53 likes

Ik heb chai voor in de dulce gusto. Maar er zit thee in (duh) en meestal kan ik niet slapen van theĆÆne 's avonds. Maar zoā€™n zin in. Durf ik het aanā€¦

Ja

1 like

Ga jij dan met me kletsen als ik tot 02:00 wakker lig?

2 likes

Prima, ben morgen toch vrij

2 likes

OlƩ :partying_face:

1 like

Man man man net 6 uur lang op het terras gehangen. Was net bijgekomen van vrijdagnacht. Morgen werken maar ga geen flikker uitvoeren, ā€˜last van mijn rugā€™. Doel is om ā‚¬0,/- om te zetten joe, ik ga er voor

Oh en net een kek nieuw sportpak opgehaald, lichtblauw. Mag hopen dat ik er niet uit zie als een smurf. Zo ff passen

28 likes