Ik heb ook echt slecht geslapen, elke keer wakker en was totaal niet moe. Heb echt een drukke dag vandaag hoe ga ik dit doorkomen
Veel water drinken! En proberen niet te veel na te denken dat je slecht hebt geslapen
Succes
Ik mis ook alles
Mijn kat neemt net een muis voor me mee. Top, bedankt man
Voor alle niet-slapers: kwam dit tegen tijdens m’n ‘fuck it slapen gaat echt niet meer lukken vroege ochtend wandelrondje’!
Zag er nogal dicht uit, heb gegoogled en blijkt een psychologenpraktijk te zijn die zich focust op slaapklachten. Maar wat een gemiste kans! Zet die deur tussen 4 en 6 's ochtends open en volgens mij kunnen ze dan superveel nieuwe klanten binnenhalen
Gisteren voor het eerst naar de huidtherapeut geweest voor m’n acne en m’n huid voelt nu zo zacht Hopelijk helpt het goed want het kost per keer zo’n €65,- en ik krijg maar 3x vergoed haha
God wil jou in zijn armen sluiten.
Lol dit soort kutbrieven krijg ik ook vaak, en dan nog niet eens van de kerk waar ik ooit gedoopt ben want dat is heeeeel ver weg. Tief op.
Ben je gedoopt? Want dan sta je wel ergens geregistreerd en krijgt bij verhuizing de nieuwe kerk of parochie oid gewoon je gegevens. Echt bizar. Ook heel moeilijk vanaf te komen schijnt.
Ja maar hoe? Je moet je dan uitschrijven bij de kerk? Ik negeer het gewoon maar.
Ik heb afgelopen weekend zoveel gewandeld/hardgelopen/gedanst (terwijl ik zoveel activiteit niet meer gewend ben ) dat mijn kuiten nu helemaal blauw zijn??! Blijkbaar kun je blauwe plekken krijgen bij overbelasting?
Idd, als je ooit gedoopt bent dan sta je ingeschreven en de kerk heeft toegang tot GBA dus zolang je je niet uitschrijft word je bij elke nieuwe woonplaats door de plaatselijke kerk benaderd. Uitschrijven gaat overigens via een brief die je ondertekend naar de parochie van jouw woonplaats moet sturen, het moet natuurlijk niet te makkelijk gemaakt worden. Voorbeeldbrief vind je als je googlet.
Yo, ik join het slecht geslapen groepje. Twee keer wakker geschrokken van een nachtmerrie en daarna echt klaarwakker. Heb ik nooit!
Ik heb iets voor werk afgemaakt om 01u. Uitgestelde mail klaargezet. Maar net bedacht ik me toch iets dat ik nog aan wilde passen. Is die mail er natuurlijk al uit. Ben ook echt kapot weer. Veel te kort geslapen en vaak wakker.
Niet slim want moet dus vandaag presenteren en helder zijn en door slaapgebrek kraam ik vaak onzin uit (ik schreef net ook al pakken ipv passen en “wat ik veel onzin uit” Ipv kraam ik veel onzin uit). Pff ik haat mezelf.
What de fuk. Terror. Lijkt hello fresh wel
Geen idee wat er gebeurd is, maar ik vind het wel jammer dat ze weg is
Maar als je niet bij die kerk ingeschrevenen staat kunnen ze je ook niet uitschrijven heb ik geleerd! En op mijn brief naar het bisdom kwam nooit reactie… Die lui zijn echt gek…
Jongens an iced coffee a day keeps the doctor away. Nu al zin in m’n ijskoffie van rond twaalf uur.
Huh dan is het helemaal raar. Dan zou ik uit pure interesse eens langs ze gaan haha, vragen hoe ze aan je gegevens komen.
De eerste twee uren terug op werk heb ik besteed aan allerlei mails sturen naar managers om dingen met hun klanten te bespreken. Wat een hell die is losgebarsten in die twee weken. Damn.
Moet ook nog even de tijd nemen vandaag om uitgebreid mijn functioneringsgesprek in te vullen. Las dat de baas er bij zat. Eerst zat ik zo:
Nu zit ik zo:
Tijd om eens uitgebreid te hebben over alle dingen die afgesproken zijn en niet na gekomen worden. Daarbij ook eens te hebben over de werkdruk. Tijd om zak hooi (mijn manager) aan te pakken direct. (Heb al vaak zat gesprekken met hem gehad waar ik dus niet mee verder kom. Al eerder voor bij de baas gezeten)