Ohja door jouw tip heb ik hem gisteravond gekeken op net 5! Thanks daarvoor nog haha
Jou herken ik dus ook niet, sorry. Wie was je?
For the record, mocht het iemand nog boeien, iemand was gister een kiwi aan het eten en ik heb een mini stukje gehad. Het was heerlijk en zo pijnlijk tegelijk.
Wil je delen voor wat voor soort bedrijf het is? Misschien kunnen we hier meedenken?
Was jij de persoon die eens per half jaar ofzo ging trippen door medicatie zodat ze dan kiwi’s kon eten? Daar moet ik nu gelijk aan denken door je verhaal haha
Ik wilde al meteen vragen of je recentelijk nog kiwi en/of komkommers hebt gegeten haha
@Koala ja, eens per jaar.
@Briseis Ik las gisteren iets in de krant over komkommertijd en moest nog aan je denken
Wij zijn een keer samen naar de vomar gegaan!
En mijn ketting die toen weet ik veel hoe lang bij je gelegen heeft.
Hahahaha ja bingo!!
Ik heb echt een offday, veel pijn aan mn tattoo, slecht geslapen, voel me naar en gespannen, snel maar weer naar huis + mama
Ik heb hotel Brittanique, hotel Mouffetard Apolonia en hotel Bonne Nouvelle (centrum, Quartier Latin en Halles) gereserveerd voor ongeveer €150 voor 2 nachten. Vind dat voor Parijs heel goedkoop in het hoogseizoen aangezien ik voor een aftands hotel bij Gare du Nord afgelopen januari bijna €200 voor 2 nachten betaalde.
Ben er nog niet geweest dus weet niet wat ik in het echt van de hotelletjes vind, maar heb weinig eisen want ben toch de hele dag buiten haha.
Ik ken de Vomar dus niet alleen van dit lied:
Wat ik ooit gebruikt heb in een supermarktquiz
Vomar, aldi, AH, yeaheah!
Nu heb ik ‘t weer in mijn hoofd
Met pasen toch?
Ik ga meestal naar Ibis Budget La Villette. Is goedkoop met een goedkope parkeergarage, net binnen de ring, twee metrohaltes vlakbij en een supermarkt en bakkers vlak naast de deur (want ontbijt in het hotel is waardeloos)
update: mijn plan/verzoek is als enige volledig goedgekeurd
hehehe
Mmmm… ik hou het een beetje vaag maar het is voor oa gezonde levensmiddelen die je oa bij je ontbijt eet en als snack haha
Superlief wel!
Omgg lof dit nummer hahaha
Ik ben zelf ook heel slecht in bedrijfsnamen, maar ik ga er toch even over nadenken haha! En misschien weet @anon42392789 wel wat, die is goed met woorden
Meestal wel met Pasen. Zodat ik nog net wat paaseitjes met hazelnoten kan eten voordat ik in slaap val.
stuur mij ff leuke longreads thx