Wat je even kwijt wil #39

met of zonder schil?

1 like

@Egel ik moest echt gisteren nog aan je denken! Jij stelde je huis vaak open voor meetings toch? Zelf nooit geweest maar zat te mijmeren dat ik dat zo lief van je vond en nu ben je opeens terug :rofl:

2 likes

Ik zit echt in de fucking work related Twilight zone??? KOM MIJ REDDEN AUB :sob:

Hahaha. Ben benieuwd als er ineens een nieuw account is met een vraag over een huishoudelijk apparaat weet ik genoeg jaha.

1 like

Heyy yayy!!!

Wow ik heb body&fit chocolate en peanutbutter proteinshake gehaald en het smaakt écht naar snickers

2 likes

En @Blush
Heb ik nog nooit meegemaakt? Ik krijg altijd prima groente en fruit, ook nooit dat het gekneusd is van vervoer ofzo?

3 likes

Ik had dit topic al meerdere dagen niet bijgelezen en vandaag moet ik saaie werktaken doen, en opeens ben ik helemaal bij. Dat zegt wel wat over hoeveel tijd ik vandaag op het forum heb doorgebracht (met een heel serieus nepgeconcentreerd werkend gezicht).

1 like

Ik ben vandaag gewoon TWEE afspraken vergeten. Jezus, heb ik echt nooit. Zo dom.

@Clancy zonder schil. Heb ik iets gemist of ben jij wie ik denk dat je bent?
@Hippe_kikker wat toevallig en super lief van je. Het begon vooral uit eigen belang omdat ik een kilo thee had en mij niet in kon denken hoe die ooit op zou gaan.
@vitaminwater ik ga je liquid snickers uitproberen. Mijn liquid snickers is de 5 guys chocolademilkshake met salted caramel en pindakaas. Ben heel blij dat er geen 5 guys in de buurt zit.

3 likes

Volgens mij ging hier ooit een verhaal rond van iemand haar vriend die een kiwi met schil en al op at. maar nee, dat was ik niet. :joy:

1 like

Dat was ik ook niet, wie was het wel en waarom zou je zoiets doen?

1 like

Vriend van forumdokter toch?

1 like

Blender verkeerd gebruikt, mesje niet goed vastgezet. Alles eronder en ernaast. Voel me zo dom. Wat een kutdag, jezus. :weary:

1 like

Ik heb dat met groente en fruit ook echt nog nooit gehad. Enige jammere vind ik dat je soms bananen krijgt die al helemaal geel zijn en dat vind ik wat minder handig aangezien ik alleen ben en dan de laatste 2/3 bananen overrijp zijn. En dat vind ik echt goor haha. Maar goed, dat kan picnic niet ruiken natuurlijk, dus dat haal ik vaak wel zelf. Verder wel met 2 verspakketten een keer gehad dat in de ene een ui zat die helemaal zacht was en in de andere een aubergine met een rotte plek. Heb allebei de gerechten verder gewoon kunnen maken aangezien ik zelf nog ui in huis had en de andere had gewoon wat minder aubergine. Heb dat toen gemeld bij picnic aangezien beide pakketten nog een aantal dagen voor de houdbaarheidsdatum zaten. Van allebei de verspakketten geld terug gekregen. Scheelt toch weer €10 totaal en kan van zo’n pakket 3/4 keer eten :ok_hand:t2:

Ik zat even naar zon body glow mist te kijken maar town bedacht ik me dat ik me altijd de pleuris zweet. Dus dan heb ik diezelfde glow maar dan voor gratis.

6 likes

Maf hè zulke dromen. Ik heb ze ook wel eens. Of een hele sterke gedachte en dat blijkt later ook iets te betekenen.

Echt heel toevallig, maar ik moest dus een half uur geleden ineens aan jou denken. Ben jij degene die bij de Action werkte?

Ja, best bizar. Omdat het zo onverwacht maar wel iets van waarheid heeft.

Nee, je denkt aan ladybird. Die zit of niet op het forum of met een nieuwe naam. Maar die werkte bij action.

1 like

@Egel je bent gemist! En ik moet ook nog altijd aan je denken als ik kiwi’s zie of eet. En natuurlijk als ik het oogschaduwpalette gebruik dat je me hebt gegeven <3

1 like

Ik zit te wachten op de bank tot ik naar de sportschool kan gaan. Fout om op de bank te gaan zitten… nu heb ik zin in een dutje.

Ja precies dat. En je bent de enige die er mee rondloopt want het is jouw droom of gedachte.

Ow haha, bijna goed :sweat_smile:

1 like