Godver, ik haat het zó, zó hard als het laatste seizoen van een serie ineens minder afleveringen heeft. Dan ben ik mentaal nog helemaal niet voorbereid op de allerlaatste aflevering en dan is ie al geweest?! Dan start er niet automatisch een nieuwe aflevering, ga je checken en blijkt aflevering 6 de laatste te zijn. Hoe dan?! Ik dacht dat ik net halverwege was van dit seizoen. Ik kan wel janken. En het is niet de eerste keer.
Net klaar hehe.
Nee dat is geen biecht. Pas als het over 1,5-2 jaar gaat ishet wellicht een biecht waard.
Is zoiets als ‘T-mobile 4G thuis’ niet iets voor jullie dan? Daar zie ik prijzen in de €40 voor 100mbit, dat zou nogal schelen. Maar misschien kan dat ook niet bij jullie?
Ik heb zo (weer) een belangrijk intakegesprek. Ben zo zenuwachtig en bang. Kon er gewoon niet van slapen
Succes!!! Als het gedaan is, is het vast een hele opluchting
Je kunt het!! Denk aan je vorige goede ervaring! Ik kunt dit echt en ze helpen je…
Vandaag is een bijzondere/feestelijke dag maar het voelt nog totaaaaaal niet zo… Maar wel zin in de champagne die al koud staat.
Pff de bouwvakkers kwamen net weer, even stommelen en met de deur smijten en zijn weer weggegaan. Maar zodra ze binnenkwamen rook ik zo’n vieze geur in mn slaapkamer. Recht door die dunne muurtjes heen ofzo want ik rook het bij mijn deur ook en toen ik de deur open deed stonk het hele trappenhuis. Heb maar even een raampje opengezet maar de tering.
Omgekeerd is ook naar. Dat je je mentaal aan het voorbereiden bent op een cliffhanger en dan zijn er nog eens twee afleveringen. Doe eens even niet mensen.
Oke heb twee gratis pakken sap? Ik ging afrekenen bij de zelfscan en nadat ik mijn bonuskaart scande kwam het bonnetje er al uit. Meisje bij de servicebalie hield vol dat ik dan wel betaald moest hebben. Maar ik weet 100% zeker dat het niet zo is en er is ook niks van mijn rekening afgeschreven.
Vandaag is de dag dat ik een minder luie fitgirl ga zijn. Net alvast tijdens een vlog 15min op de plaats gewandeld.
Ik zag zojuist dat mijn moeder geld heeft overgemaakt naar mijn rekening met als omschrijving: extraatje voor de vakantie
Ik hoor net dat een directe collega in het ziekenhuis ligt en vandaag geopereerd zal worden aan zijn rug. Pfff. Ik ben echt bang dat hij voor zijn pensioen (feb 2021) niet meer op kantoor zal komen.
Dit liedje was echt perfect toen we ineens weer van alles mochten door de aangepaste regels. Grappig
haha ja die video ging overal rond toen op reddit en twitter. Moet zeggen dat ik nu bijna twee uur op kantoor zit en me al enorm verveel. De mensen die ingepland zijn voor vandaag zijn er niet eens. zit ik lekker in mijn uppie. had ik net zo goed thuis kunnen blijven.
Aha, ik leef onder een steen, haha. Oh lekker balen dat het dan ook nog eens zo saai is allemaal. Mensen blijven gewoon apart met dit soort dingen. Onthoud maar gewoon dat vervelen goed is voor een mens
Haaaaa vet leuk! Ja klopt, en ik had ook vet kramp in mijn vingers de eerste paar x, en toen we na de coronastop weer konden had ik weer kramp helaas. Sowieso zn naam vragen de volgende x! Hij heeft je nu al op je minst mooi gezien, die weet niet wat die ziet als je haar leuk zit en het zweet je niet uit elke porie stroomt.