Ik heb vannacht veel te weinig geslapen en stress dus zal daar wel mee te maken hebben maar mijn God, nog 3 dagen werken
Volgens mij wel
Je omschrijft precies het gevoel dat ik ook heb
Web WhatsApp deed het net niet bij mij, normale wel.
Lekker rustig wel
gijs rademaker(s?) is m’n BEC
Oh ?!
Ik weet niet eens waar het precies door komt bij mij, heb me vandaag wel heel erg geconcentreerd en had een vrij lange dag dus misschien was dat gewoon uitputtend. Hoop dat je vannacht wat beter slaapt in elk geval!
Kijkt er toevallig iemand naar npo 2? Waarom moet ik altijd huilen bij oude mensen?
Ik begrijp dit niet. Je betaalt 180 euro PER MAAND voor internet? Hoe kan dat in godesnaam? Heb dat echt nog nooit gehoord! Super fucked up wel
Wat werkt beter, vinted of united wardrobe?
Haha nee dan dan is het inderdaad maar beter
waar is het ‘wie moet verdwijnen van de TV’ topic gebleven??? heb t nodig
Ik vind zelf Vinted fijner. De service is ook heel goed
^
Vandaag weer op school voorbereid. En gedoe met de begeleiding van een collega voor mijn groep, dat is telkens niet rond en ik probeer uit te leggen wat ik wil (voor mijn groep), maar wordt niet begrepen en dan zegt diegene dat ie het zo druk heeft enzo en dat ik me maar moet aanpassen en toen ging ie weg.
Dus later daarop teruggekomen (hij kwam naar mij toe), maar ik trok het ff slecht en toen ik het uit ging leggen moest ik ook nog huilen
Dus al met al een goede dag dus
Ben nog niet klaar op school, maar heb besloten volgende week terug te gaan en deze week het los te laten (proberen ). Kom volgende week wel als er verder niemand meer is, lekker rustig.
Edit: en ik voel me al langer kut en heb sinds vanochtend echt mega schouderpijn dus die huilbui was niet raar, maar wel kut op werk. Ik haat huilen bij andere mensen
Dit is echt mijn favo pagina bij WhatsApp storingen
Ik heb nu 2 dagen van de 20 erop zitten bij mijn vakantiewerk. En het is zo leuk!
Fijne omgeving, lieve collega’s, fijn werk en heerlijke koffie.
Hahaha ja gewoon volhouden joejoe. Morgen weer een dag
Dus ik mensen appen om te testen of whatsapp t doet. Doet tie t blijkbaar wel maar mensen sturen gwn niks terug. Oke is goed!