Ik ben echt een compleet ander mens nu ik de pil gebruik, wow. Totaal niet suïcidaal meer of last van PMDD.
Neeeeee het wordt waarschijnlijk een wortel kanaal behandeling
M’n vader belde drie x achter elkaar met paniekboodschappen over de navigatie van de camper. Derde keer vraagt hij: ben je eigenlijk aan het werk? Ik, buiten adem van 25 lunges,: nee ben aan het sporten! Hij: oh oke dus ik stoor niet.
Eindstand: kan allemaal gefikst worden en ik had niet drie gebeld hoeven worden
En nu: ijskoffietijd dames!!
Noooo ik heb nu alles van Downton Abbey gekeken. Komt er echt geen spin-off? Wat moet ik nou met m’n leven?
De film al gezien? En anders gewoon weer opnieuw beginnen. Of fanfiction schrijven
De film heb ik gister gekeken dus alles is op
Dan wordt het idd in een hoekje zitten huilen met tissues binnen handbereik… sterkte!
Hoe maak jij je ijskoffie
Er is niks wat kan tippen aan DA, maar ik vond mr Selfridges ook heel leuk. Ook rond diezelfde tijd en beetje dat sfeertje.
Basic bitch style. Vandaag cold brew uit de dolce gusto met ongezoete havermelk en drie ijsklontjes. Soms doe ik er zoetstof met een smaakje bij zoals kokos, vanille of toffee
Ik vind het heel fijn maar je moet echt veel (225 euro) borg betalen en als je het 1x een auto huurt is dat het niet echt waard vind ik
Je krijgt dat pas terug binnen 8 weken nadat je je abo weer opzegt
Ja die is idd ook leuk! En @Vaiana ik vond the paradise ook leuk. Helaas is die serie na twee seizoenen gestopt
Hahaha ik ga helemaal stuk om dat bericht van een schip in Vlissingen dat storing had waardoor de toeter heel lang afging. Om 2:30 's nachts
Ik weet niet of je in een grote stad woont, maar bij mij in de buurt zijn er meer van die initiatieven die een stuk goedkoper zijn dan greenwheels. Mijn favo is Hely maar weet niet precies waar je dat hebt
Ik zou begin van de week teruggebeld worden over een sollicitatiegesprek (om een afspraak te maken) maar dat is nog niet gebeurd. Nu moet ik van mezelf zelf terugbellen maar vind dat zo kut: uh ja jij zou mij bellen maar dat is niet gebeurd dus nu bel ik jou’
Ik heb mn telefoonscherm net laten maken en JEZUS wat is het fijn om een scherm zonder barsten en zwarte vlekken te hebben.
Voel me helemaal #blessed
(En 150 euro armer)
Hahahahaha
Gewoon niet je tenen inkorten, dan komt alles goed.
https://www.mediacourant.nl/2020/07/olcay-gulsen-laat-tenen-inkorten/
Bart Vriends die in de De Slimste Mens meespeelt lijkt op Jan Versteegh #kotsen
Ik heb een klein uitschuifbaar ruggen krabbertje naast me liggen omdat ik die terug heb gevonden. Zit er nu vaak tijdens thuiswerken mee te krabben. Niet alleen mijn rug maar ook mijn hoofd, benen, onder mijn bh band, bril terugschuiven etc. Wat je normaal met je hand zou doen.
Ik was net even vergeten dat ik video aan had staan met werk en zat dus met dat ding uitgebreid mijn gezicht te kriebelen. Collega vroeg er ook nog naar haha.