Dan kan ik later tegen mijn niet bestaande kleinkinderen zeggen dat ik heb leren twerken op een begrafenis
Ik wilde lage Allstars maar liep de hele tijd mis, uiteindelijk per ongeluk in de scapino terecht gekomen en precies toevallig hadden ze als actie Allstars (verkopen ze normaal niet) en enkel in mijn maat en de kleur die ik wilde.
Gods plan
Hahaha ja of ze het ruiken. Die ene keer in drie maanden dat ik dacht: ik ga gewoon even een halfuurtje liggen want ik ben kapot, belt er precies op dat moment een leverancier met een of ander issue
Dit is echt weer enig, leuk misschien voor de spirituele meiden hier, een maandbox met oa edelstenen, tarotkaarten enz.
‘Heel’ mijn huis schoon gemaakt, boodschappen gedaan, de was (jaja wasmachine over here) gekookt, lege flessen weg gebracht en gesport
jeetje wifey material hier
Ik date iemand en het gaat veel te goed maar jaagt mij ook schrik aan. Dit kan niet en verwacht dat het elk moment stopt.
Nee schat jij bent leuk! En je hebt iemand gevonden die dat wss ook in ziet.
Mijn oma ook, echt op de max. Plus de ondertiteling via teletekst. Maar mevrouw wordt niet doof hoor. #bijnaonterfd
Vanmorgen zou ik nu echt m’n voeding aanpassen want ben goed aan het sporten ook. Vanmiddag at ik pannenkoeken en nu ga ik aankleden om friet en snacks te halen.
Wow echt vet leuk! Thanks for sharinggg
Ik hoorde vandaag Mark Knopfler op de radio en toen moest ik aan de vriend van @grace denken.
En ik heb een ontstoken ooglid ofzo. Heel pijnlijk iig, en rood en dik. Het is echt de bovenkant van mijn ooglid, waar je normaal oogschaduw aanbrengt. Mijn oog zelf is niet rood, traant wel een heel klein beetje. Heb er net een wattenschijfje in (beetje afgekoeld) gekookt water op gelegd. Dat verzachtte wel een beetje. Hoop dat het snel over is, bah.
Door zenuwen of omdat je gewoon geen zin hebt? Waarschijnlijk wordt het wel leuk
Dat klinkt wel goed! Veel plezier alvast en spanning hoort er ook bij
je kan bij mijn gemeente geluidsoverlast van dieren melden. Is in eerste instantie niet te vinden op de site, maar als je dan daadwerkelijk het meldingsformulier in gaat staat het wel tussen de opties. Misschien kan dat bij jou ook? Sterkte in ieder geval, geluidsoverlast is echt kut
Joe wat een kut dag. Over een uur ben ik thuis en dan ga ik een potje janken onder de douche
Ik heb dit gevoel ook altijd heel erg! Maar ik probeer mezelf te vertellen dat als het fout gaat het dan toch niet ‘voorbestemd’ was. En dat je dus maar beter kan genieten van het moment. Hopelijk lukt dat ook een beetje!
Kan je niet een aparte account voor haar maken? Ik gebruik Videoland van mijn broer, maar heb gewoon mijn eigen account.
Ik kijk een Finse serie en nu moet ik constant opletten of terugspoelen want ik kan geen Fins