Wat je even kwijt wil #39

Hahaha oh zo lullig, ik heb om zoiets eens m’n hele Twitter-account verwijderd. :joy:

13 likes

@egel: ik zal ik het weekend eens even kijken of de ns een leuke actie heeft!

@Dommel wij moeten sowieso nog even appen!

2 likes

Lekker het concert van ABBA kijken in bed
Vouleeees vouuuzzz oh andersom whatever

5 likes

Ik leef nog!! Ben nog levendiger dan voorheen. We gingen catwalk lopen en poseren met props en battelen. I love it!

12 likes

Klinkt vet leuk!
Vogue guuurllll. Show Linda. Them moves

1 like

Hahah moet eerlijk zeggen dat ik er niet uit zie hoor maar ik voel me Bella Hadid natuurlijk!

2 likes

Kijkt iemand foodtrucks? Het is er eentje in het rijtje we zijn er bijna/ik vertrek

5 likes

Ja, aanradertje. Hoewel ik niet snap waarom we zo lang naar een behandeling voor haar voeten kijken.

1 like

Ik ben net naar de fysio geweest voor mijn klachten en ben echt kots misselijk ervan.

Ik heb een kamer aangeboden gekregen, voor maandag bezichtigen en als ik t wil is t goed, mega chill. Hoop zo dat het een fijne plek is.

49 likes

Kutterdekut!

1 like

Dankjewel!!!

1 like

Misschien even wachten!
Had ik afgelopen week ook bij een webshop en na een half uur kreeg ik wel vanzelf een mail. Wel heel erg irritant zoiets.

1 like

Aaah zo schattig!

Opa got moves.
Zou het willen zien!
Lijkt me echt schattig

1 like

Ga morgen met mn vriend op vakantie in een airbnb en er zit een Burger King, Albert Heijn, Basic-Fit, cafeetjes én Cineville bioscoop op 5 minuten loopafstand of minder van ons vakantieadres. Wat wil een mens nog meer :raised_hands:t3:

32 likes

Karppi?

Ja! Wat is zij knap he ze lijkt een beetje op Shakira

Zeker knap! Spannende serie, ben nu bij aflevering 10.

Heeft iemand ‘You’ gekeken want moet echt helemaal bijkomen van de plottwist met Love wooo

8 likes