Wat je even kwijt wil #39

Zo hatelijk. Hier zitten regelmatig eksters tegenover elkaar te schreeuwen :woozy_face:

1 like

Ik ben er de eerste drie weken dat wij onze pup hadden s nachts nog een keer uit geweest, en dan steeds wat later. Overdag in het begin nog wel wat ongelukjes in huis (plas).

Bij mijn zusje duurde het wel maanden, maar die hond is ook echt super vaak ziek geweest. Denk dat dat er wel mee te maken had, maar ze heeft echt heel lang nog in huis(wel de bench) gepoept.

Ga ik straks 30 minuten te laat komen op werk omdat ik eerst wil sporten. Jazeker

29 likes

Jup hier ook elke ochtend een kraai op ons dak om 05:30, echt tyf op

1 like

Zijn je ouders van een kerk? Ben je van voor of na 1994?

Ons lieve heer op zolder.
Ik vond dat toen wel bijzonder om te zien.
Kerk weggestopt ivm de heersende gelovige waardoor ze in het geheim moesten samenkomen.

2 likes

Ik zou er een uur van maken.
Lekker uitgebreid douchen erna.

1 like

Ik heb zo mijn derde rijles ooit en heb mega slecht geslapen :tired_face:

Echt genieten om de dag te starten met een volle mailbox :cry:
Maar nog even en dan vakantie gelukkig

Welke randdebiel gaat er zeker twee minuten lang op zijn toeter hangen in de straat.
Kom gvd uitslapen

Hahaha :joy: of het schiet weer in mijn rug ff afkloppen

2 likes

Hahah jezus ik ging ff starbsie halen om de vakantie te vieren. Vroeg iets met suikervrije siroop, gooit hij er alsnog karamelsaus op. En ik vraag een rietje, zegt kan: kan tegenwoordig ook zonder hĆ©! Dus ik dacht: ohja goed idee. Maar nu kan ik m’n koffie niet roeren dus is het schuim, koffie, siroop en niet lekker.

oh man ik baal zo dat de sbtje hier nog gesloten is tot 7 uur in de ochtend. normala gaan ze om half 7 open en dan wacht ik al met smacht. maar meh, als ik dat nu doe dan kom ik te laat. of ik vanmiddag een trein ga skippen voor een SB? O jazeker. need my basic bitch energy.

1 like

Meid ik zou t doen. Ik heb uiteindelijk de boel kunnen mixen door heel hard rond te draaien met m’n beker.

Nu moet ik niezen (allergie) in de trein :grimacing:

2 likes

Oke nieuw lunchdilemma:

• Tosti maken
  • Mc donalds
  • Kibbeling
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Omg ik heb zo die wortelkanaalbehandeling en ik ben zo nerveus :sob:

Vanmiddag mijn spiraal laten verwijderen en ik ben zo zenuwachtig. :persevere:

1 like

Och ja bij mij meeuwen wel eens, opbokken!

1 like

De conducteur heeft de intercom niet uitgezet en nu zingt hij een liedje

34 likes