Pas maar op. Ik ga je opgeven als ‘floor angel’ hoor.
Haha nee volgens mij woon jij niet vlakbij een dierentuin met alleen maar apen hè 
Heb hier wel een viswinkel met gewoon ‘oke’ kibbeling maar geen wáánzinnig goede helaas
Hahaha nee, nou dan zou ik lekker een tosti doen!
Ik weet niet zeker of hij dat bij jouw aangifte van geboorte zelf moest doorgeven, of dat er automatisch vanuit werd gegaan dat kinderen van ouders met een stip ook wel een stip moesten krijgen.
Mijn vader is hervormd en mijn moeder katholiek en mijn vader heeft bij de aangifte moeten zeggen dat ze mij katholiek wilden opvoeden, zodat ik de ‘goede’ stip kreeg.
Maar je kunt je dus uitschrijven bij SILA of rechtstreeks bij de kerk waar je nu post van krijgt, dan is het klaar.
Nou de bierproeverij gister was een groot succes maar vanavond moet ik weer naar de kroeg want er ligt een vriend in existentiële crisis en hij zegt een avond afleiding in de vorm van “uitgebreid tanken” nodig te hebben. Dag vier aan het bier, ik noem dit maar m’n zomervakantie? Alsof ik 16 ben en op een Waddeneiland zit te kamperen.
Huh ik keek vroeger altijd Neds survivalgids op nickelodeon en ik dacht ik zoek hem even op.
Hij ziet er nu zo uit? Lijkt wel een ander mens!
Vroeger:
Haha echt zoveel nostalgie trouwens. Ik keek vroeger niets anders dan nickelodeon.
He longbottomed
Ik kijk nu de Slimste Mens terug en ik heb echt een beetje een crush op Bart Vriends! Wat een leuke, slimme en creatieve vent!
Ah oke, duidelijk. Thanks voor de info iig. Ik had geen idee en kan nu iig van die brieven af!
Net een stuk in het bos gelopen met m’n hond, en ben echt helemaal niemand tegengekomen! Zo heerlijk om de vogels te horen fluiten en in het bos te zijn, moet het eigenlijk vaker doen
Waar dan? Ik wil daar best wel een stuk voor omrijden.
oeh, nu wil ik daarheen fietsen
is maar 40km, en dan weer terug. hmm…
Hahaha in zeeland
Ik ga vandaag weer met het eerst met de trein sinds maart en ik ben gewoon een beetje zenuwachtig. Voelt echt gek want het is eigenlijk zo normaal
Ahh ja, maar lijkt me ook wel een leuk uitje met de racefiets, daar lunchen en dan weer terug 
Dat mijn max afstand tot nu toe 50km is vergeten we voor het gemak maar even
Ik heb zin om me te misdragen 
Go for it!
Ik ben net begonnen aan good girls, zullen we een bank of supermarkt overvallen?
Hierbij luid ik mijn eigen vakantie in met foute muziek van Gigi D’Agostino op de achtergrond. Even de handjes in de lucht als een dj. 
Ik vraag me wel af wat ik kan jatten en er mee weg kan komen… zijn er nog asbakken op het terras?