Wat je even kwijt wil #39

Ik heb vanmiddag mijn dekbed eraf gehaald om te wassen en normaal doe ik dan meteen een ander dekbed erop. Behalve vandaag. Want ik dacht dat het een goed idee was om dat in de avond te doen. Maar nou heb ik net gebokst en tussendoor moest ik ook squatten. Dus nu heb ik overal pijn en met name aan m’n kont en nu moet ik mijn bed nog gaan opmaken :+1:t2:

Ja het was echt een zware avond :pensive:

1 like

Het is pas dinsdagavond maar het lijkt op woensdagavond. Dat is best teleurstellend want weekend is nog ver weg :sob:

Zo hè ik ben echt moe alsof ik er echt een week van 10-urige werkdagen op heb zitten??? Hoe dan

1 like

Ligt WhatsApp eruit?

1 like

Hahahaha ja wauw :sob:.
Die Bart verbaast me overigens wel.

Hoop morgen een leuke nieuwe kandidaat.

2 likes

Ik heb vannacht veel te weinig geslapen en stress dus zal daar wel mee te maken hebben maar mijn God, nog 3 dagen werken :confused:

Volgens mij wel

1 like

Je omschrijft precies het gevoel dat ik ook heb

1 like

Web WhatsApp deed het net niet bij mij, normale wel.

1 like

Lekker rustig wel :joy:

gijs rademaker(s?) is m’n BEC

6 likes

Oh :smirk:?!

Ik weet niet eens waar het precies door komt bij mij, heb me vandaag wel heel erg geconcentreerd en had een vrij lange dag dus misschien was dat gewoon uitputtend. Hoop dat je vannacht wat beter slaapt in elk geval!

1 like

Kijkt er toevallig iemand naar npo 2? Waarom moet ik altijd huilen bij oude mensen?

1 like

Ik begrijp dit niet. Je betaalt 180 euro PER MAAND voor internet? Hoe kan dat in godesnaam? Heb dat echt nog nooit gehoord! Super fucked up wel

8 likes

Wat werkt beter, vinted of united wardrobe?

Haha nee dan dan is het inderdaad maar beter :joy:

1 like

waar is het ‘wie moet verdwijnen van de TV’ topic gebleven??? heb t nodig

5 likes

Ik vind zelf Vinted fijner. De service is ook heel goed

2 likes