Wat je even kwijt wil #39

Net een stuk in het bos gelopen met m’n hond, en ben echt helemaal niemand tegengekomen! Zo heerlijk om de vogels te horen fluiten en in het bos te zijn, moet het eigenlijk vaker doen

5 likes

Waar dan? Ik wil daar best wel een stuk voor omrijden.

oeh, nu wil ik daarheen fietsen

is maar 40km, en dan weer terug. hmm…

2 likes

Hahaha in zeeland

Ik ga vandaag weer met het eerst met de trein sinds maart en ik ben gewoon een beetje zenuwachtig. Voelt echt gek want het is eigenlijk zo normaal

1 like

Ahh ja, maar lijkt me ook wel een leuk uitje met de racefiets, daar lunchen en dan weer terug :grin:

Dat mijn max afstand tot nu toe 50km is vergeten we voor het gemak maar even

Ik heb zin om me te misdragen :roll_eyes:

7 likes

Go for it!

1 like

Ik ben net begonnen aan good girls, zullen we een bank of supermarkt overvallen?

5 likes

Hierbij luid ik mijn eigen vakantie in met foute muziek van Gigi D’Agostino op de achtergrond. Even de handjes in de lucht als een dj. :joy:

2 likes

Ik vraag me wel af wat ik kan jatten en er mee weg kan komen… zijn er nog asbakken op het terras?

1 like

Ik kom even dit filmpje droppen voor iedereen die een zware dag heeft vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Haha die ondertekst:

A cat named Ophelia, playing and talking with her Cute Meowing baby kittens named Pixel, Garfield, Bianca and Caramel.

“We moeten de ene kat nog een naam geven, hoe heette je schoonmoeder ook alweer?”

9 likes

Haha thanks, ik ben al op de plek van bestemming :sunglasses: Viel hartstikke mee!

Ik jat wel eens glazen of kaarsenhouders #klepto

Dank je wel! Zo ik ben weer in het land der levende! Het was een klein feest met alleen mijn vriend maar het was zo nodig.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.