Wat je even kwijt wil #39

Hahhaa ik had een keer dat de conducteur zei: ‘we kunnen nog niet vertrekken want de machinist is er nog niet. Ik hoop dat we snel weg kunnen’. En toen dacht ie dat ie opgehangen had maar de intercom stond nog aan en toen zei hij heel hard ‘godverdomme!’

Hahaha

44 likes

Weet niet welke spiraal je had, maar een standaard koper of hormoon is no biggie! Ik moest kuchen en met een nano seconde was dat ding eruit. Ff onaangenaam maar zou het zeker geen pijn noemen.

2 likes

Hahahahah

Ik heb ook een keer een gehad die zei: ohja en voor de mensen in de stiltecoupe, houd gewoon je mond of ga ergens anders zitten. Fijne reis allemaal!

6 likes

Ik heb de Mirena en thanks! Ik vond het inbrengen iig echt ff pijnlijk. Ben nu meer gerustgesteld dus dankjewel. :blush:

1 like

Die van mij was er inderdaad ook zo uit! (en hij moest er uit omdat ik al pijnklachten had dus het was bij mij allemaal supergevoelig, maar vond het alsnog echt heel erg meevallen!)

1 like

Ja dit @Karl_Lagerfeld. Als je een pup hebt moet je er echt bovenop zitten om de zindelijkheid te trainen. Een bench helpt wel goed met zindelijkheidstraining en het helpt ook goed tegen gejank in de nacht.

Toen ik een pup had (was een Kooiker) was ze na 6 weken ongeveer zindelijk in de zin dat ze het kon aangeven dat ze een plasje moest doen en dat ze het tussendoor op kon houden.

Maar als er dan iemand op visite kwam, was ze zo enthousiast dat ze het nog wel eens liet lopen. Denk dat ze in totaal na 3 maanden ook echt helemaal ongelukjes vrij was.

Ik ben voor de zoveelste keer mijn mondkapje vergeten in het ov, het zit gewoon echt niet in mijn systeem? Heb al een pak gekocht en in bijna elke jaszak en tas er eentje gestopt, maar vandaag heb ik dan net een jas en tas aan waar er blijkbaar nog geen in zit :thumbsup:

Ik hoef maar 8 minuutjes in de bus en hij was leeg dus ik ben maar snel achterin gaan zitten met mijn rug naar de chauffeur toe, hopen dat hij het niet ziet

En een niet te grote bench helpt ook met zindelijk maken! Wij hadden meteen een hele grote bench gekocht maar daardoor ging het 's nachts best lang nog mis en bleef hij 's nachts huilen omdat hij naar buiten wilde. Toen hebben we de bench kleiner gemaakt met zo’n benchverkleiner en was het meteen over.

Nou en, het is niet alsof ze je kunnen ontslaan :woman_shrugging:t4:

1 like

Mijn ouders wel ja en van voor 94.
Toen ik over die stomme brieven klaagde bij mijn vader hield hij vol dat het komt doordat de kerk in de GBA kan en dat iedereen zo’n brief krijgt en dus als nu blijkt dat het wel zijn schuld is ga ik hem ff op het matje roepen haha

1 like

Alleen goeie kibbeling. Dan kibbeling. Maar ik vertrouw maar 1 kraam en daar ben je vast niet in de buurt

2 likes

Pas maar op. Ik ga je opgeven als ‘floor angel’ hoor.

1 like

Haha nee volgens mij woon jij niet vlakbij een dierentuin met alleen maar apen hè :grin:
Heb hier wel een viswinkel met gewoon ‘oke’ kibbeling maar geen wáánzinnig goede helaas

1 like

Hahaha nee, nou dan zou ik lekker een tosti doen!

1 like

Ik weet niet zeker of hij dat bij jouw aangifte van geboorte zelf moest doorgeven, of dat er automatisch vanuit werd gegaan dat kinderen van ouders met een stip ook wel een stip moesten krijgen.
Mijn vader is hervormd en mijn moeder katholiek en mijn vader heeft bij de aangifte moeten zeggen dat ze mij katholiek wilden opvoeden, zodat ik de ‘goede’ stip kreeg.

Maar je kunt je dus uitschrijven bij SILA of rechtstreeks bij de kerk waar je nu post van krijgt, dan is het klaar.

1 like

Nou de bierproeverij gister was een groot succes maar vanavond moet ik weer naar de kroeg want er ligt een vriend in existentiële crisis en hij zegt een avond afleiding in de vorm van “uitgebreid tanken” nodig te hebben. Dag vier aan het bier, ik noem dit maar m’n zomervakantie? Alsof ik 16 ben en op een Waddeneiland zit te kamperen.

11 likes

Huh ik keek vroeger altijd Neds survivalgids op nickelodeon en ik dacht ik zoek hem even op.
Hij ziet er nu zo uit? Lijkt wel een ander mens!

Vroeger:

Haha echt zoveel nostalgie trouwens. Ik keek vroeger niets anders dan nickelodeon.

12 likes

He longbottomed

7 likes

Ik kijk nu de Slimste Mens terug en ik heb echt een beetje een crush op Bart Vriends! Wat een leuke, slimme en creatieve vent!

4 likes

Ah oke, duidelijk. Thanks voor de info iig. Ik had geen idee en kan nu iig van die brieven af!