Wat je even kwijt wil #39

Ik zag zojuist dat mijn moeder geld heeft overgemaakt naar mijn rekening met als omschrijving: extraatje voor de vakantie

:pleading_face: :smiling_face_with_three_hearts:

72 likes

Ik hoor net dat een directe collega in het ziekenhuis ligt en vandaag geopereerd zal worden aan zijn rug. Pfff. Ik ben echt bang dat hij voor zijn pensioen (feb 2021) niet meer op kantoor zal komen.

Dit liedje was echt perfect toen we ineens weer van alles mochten door de aangepaste regels. Grappig :slight_smile:

1 like

haha ja die video ging overal rond toen op reddit en twitter. Moet zeggen dat ik nu bijna twee uur op kantoor zit en me al enorm verveel. De mensen die ingepland zijn voor vandaag zijn er niet eens. zit ik lekker in mijn uppie. had ik net zo goed thuis kunnen blijven.

2 likes

Pfff ik wilde gaan hardlopen maar word wakker met hoofdpijn dus nu twijfel ik

Aha, ik leef onder een steen, haha. Oh lekker balen dat het dan ook nog eens zo saai is allemaal. Mensen blijven gewoon apart met dit soort dingen. Onthoud maar gewoon dat vervelen goed is voor een mens :wink:

1 like

Haaaaa vet leuk! Ja klopt, en ik had ook vet kramp in mijn vingers de eerste paar x, en toen we na de coronastop weer konden had ik weer kramp :sob: helaas. Sowieso zn naam vragen de volgende x! Hij heeft je nu al op je minst mooi gezien, die weet niet wat die ziet als je haar leuk zit en het zweet je niet uit elke porie stroomt.

1 like

I drive a chevrolet movie theater.

6 likes

Dit liedje zing ik altijd in mn hoofd als ik weer even naar de keuken moet voor een snackje

6 likes

Welke rijstkoker raden jullie aan?
Die van ons is overleden, dus er moet een nieuwe komen. Deze heeft het amper 2 jaar overleefdā€¦

Weinig wensen als er maar wel fatsoenlijk rijst in kan, dus geen rijstkoker voor 2 personen. Hoeft ook niet maar 25 euro te kosten als het maar een goede is, die hopelijk langer dan 2 jaar in dienst blijft :crazy_face:

@anon25085977

1 like

Zo fijn! Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Pffff ik ben bij mn ouders thuis en ze hebben de tv altijd zĆ³ hard omdat ze een beetje doof worden. Ik word daar zoo gek van altijd :tired_face::tired_face:

5 likes

Mijn buren 2 deuren verder hebben al heel lang kippen en dat is vet gezellig natuurlijk maar nu hebben ze er een haan bij. Onze slaapkamer zit aan de andere kant van het huis dus ik heb geen idee of hij 's ochtends vroeg kukelt maar de rest van de dag is hij in ieder geval erg vocaal.
Heb ik helemaal geen moeite mee maar alle honden en babies die aan onze binnentuin wonen gaan de hele dag af door dat beest! Echt een compleet concert steeds haha, helaas doet mā€™n bulldogje er ook maar al te graag aan mee.

4 maanden geleden was de dag van de horecasluiting en het thuis moeten werken en echt de paniek bij iedereen. 1/3 van een jaar :scream: Wtf waar is de tijd gebleven.

28 likes

Dit hebben mijn ouders ook. Ze schreeuwen ook net iets te hard. Tegenwoordig gebruik ik gewoon oordopjes als ik bij ze ben.

2 likes

Wauw, een haan midden in de stad? Ik zou dat echt zo arelaxt vinden als buren. En zou het nooit doen, voor de buren.

1 like

Ik in Dublin

Oja dit. En Daarnaast; mijn vader praat dus ook heel hard en ik moet zelf harder praten. Mijn oren en keel doen gewoon pijn na een bezoek aan hem.

1 like

Ja ik moet straks ook gewoon bijkomen als ik weer thuis ben :weary:

1 like