Wat je even kwijt wil #39

Je weet dat het mooi weer is als je weer last hebt van fruitvliegjes hebt :sob:

Bij mij is er paar jaar geleden eentje weggebrand. Wel verdoofd! Stonk echt als een malle. Heb er ook niet echt zichtbaar een litteken aan overgehouden.

Ik heb ooit een vlog van Mascha gezien en bij haar deden ze een stukje er een soort van afschaven met een haakje en ze kreeg alleen koelspray, geen echte verdoving. Maar die vlog is waarschijnlijk echt al 5 jaar oud

1 like

Een stel hier in de buurt heeft flinke ruzie. Dus ik zit als een soort inspector gadget met mijn go go gadget ear mee te luisteren op mijn balkon :ear:

24 likes

Hell no 🙅

Mijn huisgenoot was net pannenkoeken aan het bakken en nu heb ik daar zoooveel zin in!! Help.

7 likes

Ik ga straks in de bloedhitte met de zon op mijn gezicht een workout doen. Weet nu al dat het janken wordt, maar kan me niet meer uitschrijven nu. :hot_face:

1 like

Ik ga het straks eten denk ik!! Met courgette, vegaspek en geraspte kaas.

1 like

Waarom heeft Rituals niet van iedere lijn geurstokjes navulling? :triumph:

Zoekskills!

Gelukkig maar! Dan was wijn niet genoeg natuurlijk, minimaal champi.
Wat ga je laten doen?

1 like


Omg… Lidl krijgt ook al eigen merk schoenen etc

8 likes

ik moet studeren maar heb al de hele dag dit in m’n hoofd

15 likes

Jaaa die! Willen graag nog een paar bakjes erbij haha

Ik heb vandaag klantenservice dienst en de telefoon is nog niet één keer gegaan. Al paar keer gecheckt of die wel echt aanstaat. Zal wel door het mooie weer komen!

Zul je zien dat ik het nu op me afroep en zometeen de telefoon gaat…

Ik wil wel ff kletsen, stuur nummer hahaha

Oh die slippers wil ik echt

Lekker in een parkje zitten met een fles water en zonnespray :sunny::grin:

1 like

Tropenrooster op mijn werk geloof ik. Iedereen pleite en nu vraag ik me af of ik de memo heb gemist :thinking:

Ik heb jaren rood in mijn haar gehad, dus dat zijn we eruit aan het halen, blonderen en daar weer een bruine spoeling overheen.

1 like