Ik heb ooit een vlog van Mascha gezien en bij haar deden ze een stukje er een soort van afschaven met een haakje en ze kreeg alleen koelspray, geen echte verdoving. Maar die vlog is waarschijnlijk echt al 5 jaar oud
Een stel hier in de buurt heeft flinke ruzie. Dus ik zit als een soort inspector gadget met mijn go go gadget ear mee te luisteren op mijn balkon
Hell no đ
Mijn huisgenoot was net pannenkoeken aan het bakken en nu heb ik daar zoooveel zin in!! Help.
Ik ga straks in de bloedhitte met de zon op mijn gezicht een workout doen. Weet nu al dat het janken wordt, maar kan me niet meer uitschrijven nu.
Ik ga het straks eten denk ik!! Met courgette, vegaspek en geraspte kaas.
Waarom heeft Rituals niet van iedere lijn geurstokjes navulling?
Zoekskills!
Gelukkig maar! Dan was wijn niet genoeg natuurlijk, minimaal champi.
Wat ga je laten doen?
ik moet studeren maar heb al de hele dag dit in mân hoofd
Jaaa die! Willen graag nog een paar bakjes erbij haha
Ik heb vandaag klantenservice dienst en de telefoon is nog niet één keer gegaan. Al paar keer gecheckt of die wel echt aanstaat. Zal wel door het mooie weer komen!
Zul je zien dat ik het nu op me afroep en zometeen de telefoon gaatâŠ
Ik wil wel ff kletsen, stuur nummer hahaha
Oh die slippers wil ik echt
Lekker in een parkje zitten met een fles water en zonnespray
Tropenrooster op mijn werk geloof ik. Iedereen pleite en nu vraag ik me af of ik de memo heb gemist
Ik heb jaren rood in mijn haar gehad, dus dat zijn we eruit aan het halen, blonderen en daar weer een bruine spoeling overheen.
@anon44204370 heb je nog iets gehoord van de woning waar je op had gereageerd?
Ik ben vanochtend gebeld dat ik de woning mag komen bezichtigen en ik op nummer 1 sta
omg had ik echt niet verwacht
Dus ik ben mijn grootste vaste opdrachtgever kwijt en nu heb ik dringend ander werk nodig, anders kan ik kn het slechtste geval mijn telefoonrekening en ziektekostenverzekering geeneens betalen. Alleen is het aanbod hier echt compleet fucked want het enige dat er gevraagd wordt zijn medewerkers voor in de metaalindustrie of accountants⊠en op de enige 2 beschikbare vacatures die wel een beetje voldeden heb ik gereageerd maar die negeren mij blijkbaar. Heb nu van ellende maar gereageerd op iets, maar als ik daar uitga van het max aantal beschikbare uren en het minimumloon dan zou dat dus niet echt veel opleveren. Uit huis gaan kan ik dus ook wel vergeten. Ben fucking 30 en ik heb gewoon helemaal niks bereikt in mijn leven. Sterker nog ik word nu al uitgelachen dat ik nog thuis woon en aangezien dat echt niet op korte termijn zal veranderen zal dat vast alleen maar erger worden.
Echt fml