Wat je even kwijt wil #39

Beste beslissing ooit, niet zo bloedheet en volgens mij heeft niemand raar gekeken. Tijdens het sporten heb ik me er zelf ook niet druk om gemaakt, dus go for it!

3 likes

Juist de belangrijke vragen

Fijn om te lezen dat het allemaal goed gegaan is! Hopelijk kan je het verder een beetje loslaten, zal niet makkelijk geweest zijn :kissing_heart:

1 like

Pas als ik ga slapen merk ik hoe teringheet het binnen is.

2 likes

Oh heel fijn, die papieren komen vast goed joh!

1 like

Ik lig onder mijn dekbed ( oke1 been eruit)ā€¦heerlijk!

Zo begon ik ook. Nu is alleen mā€™n boezem nog bedekt

1 like

Ik heb vandaag echt kutnieuws te horen gekregen maar ik heb drie keer gehuild en ik voel me alweer okƩ. Ik ben echt zo apathisch soms.

I may or may not have just een bestelling geplaatst bij Monki voor 250 euro :woman_shrugging: Klarna for life

7 likes

HAHAHAHAHA jezus! Baas boven baas hoor :sunglasses:

1 like

Hahahaha wow is dat de hele webshop of veel items in meerdere maten om te passen?

4 likes

Wow heb je de hele website gekocht haha

4 likes

Ah dat is jammer! Maar toch lief dat je gereageerd hebt. :blush:

Mocht iemand anders in het noorden wonen en een keer zin hebben om te terrassen of iets anders wil doen wees vrij om een berichtje te sturen!

2 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/show-je-laatste-aankopen-5/

7 likes

Ik ben er 99% zeker van dat Peter R. de Vries eerder vanavond achter mij reed op de snelweg, in een nieuwe BMW-station en toen ik naar rechts ging scheurde die me met minimaal 160km/u voorbij.

Ben ik:
A. paranoĆÆde
B. paranoĆÆde

42 likes

Nummerplaat toch genoteerd hoop ik?

Ik stond vanavond in de Lidl en toen wist ik niet meer welke wijn ik altijd had dus typte ik wijn in bij de fotoā€™s op mijn iPhone en kwam de fles tevoorschijn. En hij was ook nog in de aanbieding!!
:heart: Technologie

40 likes

Nee. :tired_face: Zat helemaal geobsedeerd in mā€™n binnenspiegel naar dat haar en die kop te kijken.

2 likes

Dan was ik dus echt permanent links 99 blijven rijden

1 like

Ik heb vandaag bij mijn favoriete koffiezaakje via TooGoodToGo allemaal lekkernijen gehad omdat ik mezelf zielig vind. Ik kijk zo uit naar chocoladebroodjes en croissantjes voor het ontbijt.

8 likes