Of dat de Volkskrant 'm uitgebreid een podium geeft… Echt zo voorspelbaar allemaal
Ik verbaas me er altijd over hoe mijn moeder haar verjaardag als een militaire operatie behandelt. Het ganse huis schoon, meubels aan de kant, eten in overvloed.
Ik wilde net zeggen dat ik op blote voeten door de wijk aan het wandelen was. Heb geen dreads.
Ah dat vind ik heel rot voor je. Ik herken het ook wel, zeker met dit weer is het confronterend om alleen thuis te zijn.
In welke omgeving woon je? Ik zou best wel een drankje met je willen doen hoor
Edit: oh ik zie dat je dat al gezegd hebt. Ik woon in Zuid-Holland, mocht je hier eens zijn mag je me altijd een pb sturen, knuffel!
Ik wil ook een drankje met je doen!! Maar je woont zo ver weg ):
Ik ben zenuwachtig want ik krijg morgen verjaardagskadotjes
Je was opzoek naar 5g palen he. I see you!!
Ik was vroeger altijd zenuwachtig of ik de cadeautjes wel leuk zou vinden omdat ik bang was dat de gevers anders mijn teleurstelling misschien zouden zien, dat vond ik zo rot voor ze…
Ik heb hints getekend op je kaart
Het goede nieuws is dat je dan weer voor 10 jaar (toch) je open kan halen
Vanavond lekker even afgekoeld op het strand. Net mijn voeten even gewassen en zo lekker loom in slaap vallen
Strand was lekker
Snekber dé forummer??
Ahh je mag best klagen hoor! Klinkt als een hele mooie reis die je hebt gemaakt. Hoop dat je snel naar je vriend kan!
Ik heb net Zeevonk gezien en erin gezwommen en het was fantastisch
Ja ik voel me helemaal als in een zomerfilm gelukkig en magisch
Wie heeft er net na thuiskomen van een avonddienst volop gekookt voor zichzelf en is daarna het op gaan eten in de douche?
Heerlijk op de grond zitten dus straal vooral op benen. Was lichamelijk even op na drukke dienst.
Ik voel me nu alsof ik de hele wereld aankan. En alsof ik geen slaap nodig heb, wat heerlijk