Wat je even kwijt wil #39

Heeft iemand ervaring met het afsluiten van energie via Independer? GreenChoice is daar goedkoper dan via hun eigen website. Ik had ook gekeken naar Oxxio, maar ik kon niet zoveel positieve verhalen vinden op het forum :grimacing:

oh heel fijn!! succes met je thesis :blush:

1 like

OK

Ik zou met de dulce gusto ook alleen zwarte koffie maken want ik doe er zelf amandelmelk in. En dan is 20 euro wel veel beter dan 80 :ok_hand:t2:

1 like

Haha dit was het laatste zetje! Ik heb besteld :grin:

1 like

Zoo lekker, nu kan ik eindelijk weer 's middags gewoon een kop deacafe drinken zonder dat hele filterapparaat aan te moeten zetten waar dan teveel koffie uitkomt. Het is wel de versie die niet automatisch uit gaat maar dat boeit me niet eigenlijk

6 likes

@Skadi hoe ging het?

1 like

Johanna’s hof in Castricum.
Je kan zo de duinen in en naar het strand!

2 likes

Ooo heerlijk even bestellen :heart:

Dit is de eerste dag van de vakantie en ik zit hier in huis van: dussss… * Staart rond*

14 likes

Ik ken nespresso en weet dat het lekker is, jarenlang gedronken. Maar ik ben skere en basic bitch dus ik wilde alleen weten of die DG te drinken was. En wat blijkt! Deze bb vindt t prima te drinken olƩ

3 likes

Hahaahha same.

2 likes

Ik vind ze altijd lijken op buitenlandse wezens/aliens

2 likes

Het licht weerkaatst precies op mijn scherm en nu zie ik dat mijn hoofd echt in 1 keer overgaat in mijn nek ugh ik wil een kaaklijn en minder onderkin

1 like

Bedankt lieve mensen die voor mij hebben geduimd want ik ben aangenomen!!! Woehoe ben echt heel gelukkig op dit moment :star_struck:

67 likes

Ik heb er ook meteen cold brew cups bij gekocht want ja i’m so fancy

(nee ik hoef geen college over wat cold brew is en hoe het gemaakt wordt en dat dat niet in een apparaat kan of hoeft i know i don’t care)

7 likes

Welke heb je gekocht? Ik zoek nog lekkere

Echt goed! Had er niet echt verwachtingen bij (was ook onverwacht uitgenodigd), maar uiteindelijk twee hele leuke rondes gehad. Ik word snel gebeld :crossed_fingers: En jij?

4 likes

Ik heb voor mijn master bedacht dat ik mijn scriptie in het tweede semester wil gaan schrijven, dan heb ik mijn verplichte vakken ook gevolgd (wat ze ook aanraden). Ik heb dan wel 3 vakken naast mijn scriptie en ik vraag me nu een beetje af of dat een goed idee is. Het eerste semester heb ik ook 3 vakken en een parttime stage erbij. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken

Ik word echt gek van alle nieuwsbrieven in m’n inboxen ik zet dat vinkje ALTIJD uit als het kan.

Als je ergens bestelt en de optie om nieuwsbrieven uit te zetten is er niet, mogen ze je die dingen dan gewoon standaard toesturen?

Gewoon die van DG zelf. Ga morgen proberen, niet nu want naast bb ben ik ook oma en dan kan ik niet slapen vannacht

4 likes

Die van dolce gusto? Is die lekker? Ik zag ze ook voorbijkomen, maar ik heb nog niet in de winkel gekeken of ze hem daar hebben. Online hebben ze korting zag ik, maar wel pas vanaf 6 doosjes en een aantal smaken die ik dan wil zijn natuurlijk uitverkocht

Edit: zie nu je bericht hierboven haha. Heb je ze uit de winkel of online?