Ohja dat je echt diegene moet bespieden om te zien “of hij er nou wel of niet bijhoort”
Had ik dat maar gedaan
Ohja dat je echt diegene moet bespieden om te zien “of hij er nou wel of niet bijhoort”
Had ik dat maar gedaan
late reactie maar het was superleuk! leuke collega’s, ik ken de systemen dus dat scheelt al een hoop. twee dagen gewerkt en nu een dag vrij en dan vrijdag weer vrij. gaat een leuke tijd worden:)
Is dolce gusto koffie goed genoeg voor een basic bitch zoals ik?
Ik vind het lekkerder dan Nespresso
shots fired
Ik ben op zoek naar iets anders dan filter en had mn oog laten vallen op nespresso MAAR ze hebben de dolce gusto voor 20 euro bij de dirk! Dat is wel heel chill dus jouw mening is een plus
Luf dolce gusto
Ik ben zo zenuwachtig voor mijn laatste twee tentamencijfers die ik deze week krijg. Ik wil het echt weten, maar tegelijk ook niet, want het kan echt een 3 zijn, maar ook een 7
Ok ik ga m kopen brb afk
En als echte tatta vind ik de cups van de Lidl ook nog lekkerder dan die van DG zelf
Ik voel me zielig dus ga mijzelf een kleffe maaltijdsalade cadeau doen. Maar dat is goedkoper dan een nieuw paar schoenen.
Ik moet echt zoooo hard poepen altijd van valeriaan. Meestal na de buikpijn. Be prepared!
@Banananana yo, deze basic bitch heeft geen Starbucks cupjes in de Dolce Gusto. Dus basic bitch approved
Ik vind mezelf ook zielig en heb vandaag salaris gekregen dus mag vanavond van mezelf op thuisbezorgd bestellen
Ik wil graag kleren bestellennn maar ik stel het al dagen uit? Omdat ik dan keuzestress krijg ofzo? Wat is dit haha
Snel anders is het uitverkocht!
Misschien Villa Augustus in Dordrecht? Niet helemaal in de natuur maar dat gevoel krijg je wel als je in de tuin zit.
Haha kijk hoe leuk https://forum.femina.mk onze forumsisters uit Macedonië hebben dezelfde lay-out en naam
Ik vind nespresso echt HEEL fijn en HEEL lekker. Zou jezelf even afvragen wat je vooral wil drinken. Dolce gusto heeft allerlei dingen met melk er al in en smaakjes etc.
Nespresso is vooral espresso/ristretto/lungo, dus als je bijv. Enkel zwarte koffie wil drinken is dat heel handig. Maar wil je altijd cappuccino drinken dan moet je dus of een apparaat kopen met ingebouwde melkopschuimer (duur) of een losse melkopschuimer. Ik heb dus meest basic nespresso apparaat + een losse melkopschuimer van inventum. Zet altijd een espresso en terwijl die bezig is schuim ik plantaardige melk op (daarom dus geen dolce gusto want dat is allemaal met koemelk erin) wanneer de koffie klaar is de melk erbij en dan de opschuimer ff snel afwassen.
Deze wilde ik ook zeggen. Zo’n leuke plek.
@Santeria hoe is t eigenlijk afgelopen met het gedoe op je opleiding?? misschien heb je er nog wel eens iets over gepost maar heb ik t over het hoofd gezien