Zal wel uitkijken dat het tandvlees daar niet gaat ontsteken… Ik dacht ook de hele tijd oh prima af en toe beetje pijn maar toen ging de tandarts nog eens kijken en bleek het tandvlees ontstoken te zijn en moest die er zo snel mogelijk uit.
Wat goed! Gefeliciteerd
Volgens de GDPR niet als ik me niet vergis. Zolang ze geen toestemming hebben gevraagd, mogen ze niks sturen. En in principe als ze toestemming vragen, mag het vakje nog niet aangevinkt staat wat bij sommige wel zo is.
Hebben jullie ook dat als je heel moe bent (lichamelijk, door weinig slaap) je de hele dag door echt honger hebt, alsof je lichaam daar per direct energie uit probeert te halen?
Net mijn avondeten gegeten al en zit na te denken over mijn derde snickers van vandaag, wtf.
Jaaa tuin van de smid is super leuk! En ze hebben een soort mini boerderij erbij met oa kippen, ezels en varkens @Jeg
Ik zat net in de auto en zei hard op ik ben zo geil als een deurbel. En toen moest ik om mezelf lachen want het slaat nergens op.
Oh Wow nu ik dit lees verklaart dat een heleboel. Mega slecht geslapen vannacht. Super moe vandaag maar wel ineens echt honger als een paard joh.
Ik woon in de buurt en had er nog nooit van gehoord. Ga hem onthouden want klinkt heel erg leuk!
Wat een schijt werk, kleding op UW zetten. It better pays off.
Ik zet het op Vinted en UW. Dubbel kans, inderdaad wel even wat werk. Heb vandaag weer 3 items verkocht
leonardo Dicaprio throwing money gif
Je hebt toch zelf te hard gereden?
Ik ben echt zo chagrijnig en ik was helemaal vergeten dat we vanavond weer voor het eerst met vrienden hebben afgesproken. Zo geen zin in.
Oh dan wonen we dicht bij elkaar denk ik, voor mij is het op loopafstand!
Ik heb het al eens gevraagd aan de studieadviseur en die zegt dat het echt enorm verschillend is wat mensen doen, dus daar word ik ook niet wijzer van. Ik weet wel dat het per vak maar één college in de week is, dus dat scheelt echt al enorm t.o.v. het terrorrooste van afgelopen semester. Schrijven heb ik doorgaans ook nul moeite mee, dus dat scheelt ook, maar juist omdat er geen standaard pad is twijfel ik heel erg of ik het allemaal wel goed doe
Edit: ik bedenk me wel dat een van de vakken die ik wil volgen een zelfstudievak is. Dat wil ik dus het tweede semester doen, zodat ik beide semesters 3 vakken heb en omdat het eerste semester 4 vakken en stage me wel heel veel leek. Maar ik bedenk me nu dat het dus zelfstudie is dat ene vak en je mag zelf met de docent een datum plannen voor je tentamen, als je het maar uiterlijk augustus hebt gemaakt. Dus ik kan natuurlijk altijd het eerste semester daar gewoon mee starten en als het dan niet lukt, dat ik het doorschuif
Echt de moeite om een keer langs te gaan en je zou het kunnen fietsen.
Ik ben juist misselijk maar ga dan vanuit ratio eten omdat ik weet dat dat energie moet geven waardoor ik nog misselijker word
Ik had een (online) tentamen en kwam er 5 minuten voor het einde achter dat er onder een miniscuul knopje nog een volledige section verstopt zat. Ik vond het al een kort tentamen maar ik dacht, ja ze zullen ons wel matsen vanwege corona.
Die vragen onder die sectie waren 40 van de 90 punten waard dus zelfs als ik alles verder goed had heb ik waarschijnlijk maximaal een 4/5
Brb even mezelf uitschrijven en voor de rest van m’n leven onder een steen wonen
Examencommissie mailen dat een gedeelte onder een klein kopje verstopt stond! En bij anderen navragen of ze het ook hadden en die mogelijke personen ook laten mailen.
Misschien helpt dat
Wat ontzettend balen dat je dat over het hoofd hebt gezien. Dan zit je al in spanning en dan is het echt niet gek dat zoiets gebeurd.
Nou ik en maaltijdsalades zijn voorlopig uit elkaar mijn lichaam trok het schijnbaar niet.