Wat je even kwijt wil #39

Ja ik ga zeker een mailtje sturen maar ik vrees dat dit gewoon mijn eigen stomme schuld is :cry:

Als het echt onduidelijk was, heb ik nog wel hoop voor je hoor!

1 like

Panterprintcoach kan je iig wel worden. :sunglasses:

pffff ik zit al een uur lang rond te kijken op thuisbezorgd en deliveroo maar niks spreekt me echt aan eigenlijk :tired_face: :tired_face: echt first world problems
ga denk ik zo zelf ff een pizza beleggen en dit bestellen uitstellen tot een andere keer wanneer ik wel echte cravings heb in iets

1 like

Dan kom ik wel voor een brainstormsessie langs

ā€œMisschien moet je iets met panterprint doen.ā€
ā€œSpice up your life with panterprintā€
ā€œLuister naar je innerpanther, en wees vaker kattigā€.
ā€œSpeel niet langer op safe maar ga met vlekken over de scheefā€
ā€œDarE tO be DifFerEntā€

4 likes

Ik moet een broek laten inkorten, maar dan ligt hij natuurlijk even bij de kleermaker. Dan kan ik hem niet aan en daarom stel ik het uit. Alleen doe ik hem nu ook niet aan omdat hij dus te lang is. Pfff waarom ben ik zo en had ik het niet vorige week laten doen?

3 likes

:raising_hand_woman: ik ook!!!

1 like

Ah top, ik nu ook niet meer :+1:t2::joy:

1 like

Dat had je er even bij moeten zeggen. Ik ga ervan uit dat het me vrij staat ergens op te reageren. Op een openbaar forum enzo.

3 likes

Jaa heb allebei inderdaad gedaan! Vorige zomer ging het echt lekker, maar nu…

Veel kleermakers hebben voor inkorten zo’n service dat je hem dezelfde dag nog kan ophalen

1 like

Okay ik heb net ff depri in de gamma gestaan.

Heb 2,5 week geleden een nieuwe vloer gekocht voor m’n nieuwe flatje en belde vanmiddag voor bevestiging dat ze die morgen binnen hebben volgens afspraak.
Zit er vertraging op de levering en de vloer komt nu pas 8 juli. Ben echt over de zeik. Heb vies veel geld betaald voor die vloer en dat bedrijf neemt niet eens de moeite om me zelf te bellen vanwege de vertraging.
Nu was de oplossing dat mijn ouders morgen in Deventer ( 100km omrijden ) 14 pakken kunnen ophalen en de rest kunnen ze dan volgende week komen halen.
Kortom ; ik kan m’n woonkamer doen en een stukje van de hal maar de rest niet.
Toen ik vroeg hoe zij dit voor zich zagen wisten ze het ook niet zo goed.
Heb nu de vloer moeten annuleren en moet morgen hopen dat ik ergens een vloer op de kop kan tikken die ik uiterlijk donderdag in huis heb.

Ga volgende dinsdag namelijk verhuizen…

Laminaat! Maar had een speciaal patroon uitgezocht dus ben nu aan het googelen wat of ze hem hier in de omgeving ergens op voorraad hebben.

Mwah. De prik vond ik niet zo erg maar ik was er wel een beetje slapjes van de dagen erna. Maar dat heb ik al gauw, dus hopelijk heb jij er geen last van. Hoe ging het?

Echt zo treurig zulke non-communicatie, dat er iets niet goed gaat kan altijd, maar even bellen is toch niet zo veel moeite?

Ik kreeg ƩƩn dag voor mijn Ikea-aflevering, die al per sms bevestigd was door de vervoerder, een mail dat ze niet kwamen en dat ze het (zonder overleg) hadden verzet naar 15 dagen later. Vond ik ook zo typisch, even bellen is toch het minste wat je kunt doen?! Vooral als je daarna als bedrijf telefonisch niet bereikbaar blijkt.

Frustraties… Hopelijk krijg je wat voor elkaar!

ECHT HE. :mad:

1 like

Oh dit zou ideaal zijn!! Bedankt voor de tip

Heeeey stadgenootje! (Of nou ja, woon nu sinds een paar weken 1 gemeente verderop, maar toch). Leids theehuis is ook leuk! Dat is op loopafstand van mijn oude huis. Love die Bertjes en het ooievaarskoppel daar.

Edit: Bertjes?! Hertjes whaha

3 likes

Heee stadsgenootjes! :balloon:

4 likes

Zojuist te horen gekregen dat ik ben afgestudeerd en ik nu een Bachelor of Arts ben​:grin::grin::grin:

90 likes