Ik heb zo’n hoofdpijn
Vandaag meerdere belangrijke gesprekken voeren en ontiegelijk veel nakijken, maar ik zie er nu al uit alsof ik zes keer ben overreden door een botsauto van protesterende kermisexploitanten. Last van een hoog hyperbolisme.
Ahhw ik heb per ongeluk voor mijn vriend de verkeerde wekker gezet. Nu komt hij te laat op z’n werk. Normaal moet hij om 7u weg, nu stond de eerste wekker om 7:30. Voor mij niet erg want ik werk thuis maar hij had allang onderweg moeten zijn haha.
Gelukkig was hij niet boos en kon hij wel lachen om mijn onhandigheid
Succes! Ik heb ook 2 gesprekken na schooltijd en moet over 5 minuten mijn leesles nog gaan voorbereiden voor vandaag
Succes! We slaan ons er wel doorheen vandaag.
Haha ja normaal doet hij het ook wel zelf maar hij was het nu vergeten dus vroeg of ik het even wilde doen (telefoon lag naast mij al aan de lader).
Ik werk ook paar dagen per week op kantoor, dan sta ik ook eerder op en is er geen probleem. Maar blijkbaar sliep ik al half gisteren en heb ik zijn wekker een uur te laat gezet.
Yay het is ochtend, tijd voor een bb dg koffietje
Ik ook! Heb al twee uur geboekt yay
Werd gisteren spontaan meegevraagd om een paar dagen weg te gaan volgende week, leek me leuk maar nu ik er een nacht over heb kunnen slapen wil ik niet meer. Hoe lullig is het om af te zeggen? Raak altijd gestresst en in paniek van dit soort dingen ):
Niet lullig joh. “Hey superleuk idee en lief dat je me meevroeg maar nu ik er een nachtje over geslapen heb zie ik het eigenlijk toch niet zo zitten.” Wat is het ergste wat kan gebeuren? Waarschijnlijk dat diegene denkt oh jammer dat Flo toch niet meegaat.
Tip: die cups van de laidel zijn ook erg lekker! En goedkoop
Onze schilder komt zo, en die man praat dus vet veel.
Lieve man verder hoor, maar hij is echt een oude kletskous
Ik heb mijn kat nu al bijna een jaar en ik vind hem eigenlijk nog steeds niet zo leuk omdat hij nog wat schuw is door de vorige eigenaar. Mijn vorige kat was zo’n knuffelkont en deze niet. Heb ook een Maine Coon gehaald omdat ik dacht dat ze aanhankelijk waren.
Ja je hebt gelijk! Ik maak het in mijn hoofd een stuk groter en ingewikkelder dan nodig is, thanks!
Ik zit mezelf soms zo in de weg.
En mijn stemming is net als het weer, bewolkt en somber.
H&M bestelling van gisteren was wel helemaal geslaagd
Ik heb een half Maine Coon en die was ook heel schuw in het begin. Maar nu is ie super knuffelig! Had gewoon veel tijd nodig om te wennen aan ons. (Oké bij ons duurde het wel even een paar jaar, maar kwam ook door onze andere kat )
Als je soms toch wel gaat ook al heb je je druk gemaakt en zag je er tegen op, viel het dan mee en had je het leuk? Want het is ook zonde om er niet op uit te gaan dat je je druk maakt van te voren, daar kan je jezelf ook een beetje in pushen als je het uiteindelijk wel heel erg naar je zin hebt.
Edit: misschien las ik het verkeerd en maak je je druk om het afzeggen en niet het weggaan ansich. Dan is het een ander verhaal.
Hier zat ik ook over na te denken maar over het algemeen vond ik het in het verleden dan wel prima als ik eenmaal op bestemming was, maar nooit heel leuk of bijzonder. Kijk altijd uit naar de dag waarop we naar huis gaan.
Oh, echt?! Ja, deze wil amper geaaid worden. Hij laat het niet toe als hij druk bezig is maar wel als hij ligt. En dan gaat hij ook spinnen. Nu ik dit typ, zit hij bij mij op bureau, haha. Misschien moet ik meer geduld hebben, hij kan goed overweg met mijn andere kat iig! Fijn om te horen dat die van jou uiteindelijk knuffelig is geworden!
Ik ga morgen uit eten (voor het eerst sinds corona, yes zoveel zin in!), overigens niet specifiek op het terras maar een normale reservering, maar het restaurant werkt nu dus met shifts van 17:00 en 20:00. Ben benieuwd hoe dat werkt, het lijkt mij juist ook lastig managen als iedereen tegelijk komt en bij de voordeur staat te wachten?
Er staat ook bij “bij slecht weer kunnen we u geen plek binnen garanderen”, gaan ze dan mensen in de stromende regen buiten zetten haha of hoe zien ze het voor zich. Wij gaan op een woensdag dus dat zal wel loslopen, maar op een drukke zaterdag lijkt het me wel een zure situatie.