Wat je even kwijt wil #39

Leuk vlakbij de bieb

63 likes

Tering haha, dat is wel meteen een goeie test ja :grin: ik ga er minstens mee op een mini kampeertripje in ieder geval!

1 like

Hahahahahahaha

1 like

Dan moet het de tweede keer gewoon top gaan.

Is je auto een Amerikaan @Dazed? Echt heel tof.

Ik ben klaar met de tweede dag van het NK Nakijken.
Morgen de finale. :cry:

2 likes

@anon42392789 yes! @tijgerlelie het is een Pontiac Grand le Mans uit '79 :blush:

8 likes

https://www.zalando.be/bianco-biacate-muiltjes-met-hak-bj011a045-e11.html deze?

1 like

Ieuwieuw Schipluiden :face_vomiting:

Zalando is kut met zoektermen, werkt nooit. In de categorie schoenen - muiltjes vind je er nog wanneer je bij hakvorm blokhak selecteert.

1 like

Ik liep vanavond half bezweet langs iemand. Vraagt ze hoe warm het is. Dus ik zeg ‘17 graden’. Zegt ze ‘Koud hè?’
‘Ik vind het nog best warm.’
:neutral_face:
:neutral_face:
Dus ik: ‘Daaag mevrouw.’
Was echt na dit gesprek van 10 seconden ook helemaal uitgeput, omdat ik niet wist of ze een grap maakte of niet :sweat_smile:

3 likes

Wat een hartverscheurende aflevering van het mooiste meisje van de klas. :broken_heart:

1 like

Ik heb sinds vandaag een dvd speler en ik ben helemaal in mijn nopjes ermee.
Heb al Sing gekeken vanmiddag.
Morgen de rest van de leuke films die ik heb

2 likes

Kotsen die reclames van corendon en klm, net doen alsof ze het beste voor hebben met iedereen maar gewoon grof geld willen binnenharken

8 likes

Knuffel voor jou. Probeer het maar positief te bekijken: feit dat je dit nu zo kunt zien, betekent dat je al zo ver bent! :kissing_heart:

:heart::heart: niet gek he dat je dit dan even voelt. Wat fijn dat het iig meestal goed gaat. Knuffel :heart:

1 like

Ik weet niet precies welke groente maar meeste kun je in stukjes invriezen.

2 likes

Stom he, dat je dan bevestiging vindt en blijkbaar nodig hebt van iets (of iemand) helemaal buiten jezelf, dat het zo moeilijk is om jezelf te overtuigen dat je het goed hebt. Echt raar hoe dat werkt.

Mijn schoonmoeder snijdt alles gewoon in stukjes en stopt het dan in de vriezer! Is net een supermarkt, die vriezers bij hun :sweat_smile:

3 likes

Ik ben ook zo’n kneus. Sliep alweer een paar weken heel slecht, wat dan weer veel invloed heeft op m’n stemming overdag. Heel labiel, somberder etc. Op advies van m’n psychiater toch de slaapmedicatie weer even verhoogd, waarop ik 3 lange nachten heb gemaakt maar dan weer heel slecht uit wakker word: nare, levendige dromen, huilen, ook weer heel somber en heel slaperig. Veel piekeren maar me te suf voelen om uit bed te komen.

Dus ik dacht, fuck it, terug naar de oude dosis, het heeft zich vast weer een beetje hersteld: weer sinds 4.30 wakker :joy::grimacing:. Dus ik ga maar weer even aan de ochtendwandeling.

Voor mij helaas niet op loopafstand moet helaas wel met de auto :cry:

1 like

Ik vind het af en toe best zwaar dat mijn vriend zich de laatste tijd niet zo fit voelt. Hij heeft dan hoofdpijn of zoals vandaag algemeen niet goed voelt. Hij twijfelt dan ook erg om te werken. Hij vindt het dan ook lastig om zijn werk teleur te stellen.
Maar ik vind het ook pittig, alsin ik weet niet wat ik voor hem kan doen. Hij zegt dat het niet psychisch is.

Hij heeft vaker van dit soort periodes. Aantal jaar terug was het ook best heftig. Huisarts weet ook niet wat ze ermee moeten. Hij heeft wel eens steeds zijn bloeddruk gemeten. Die os wel wat hoger. Maar volgens de huisarts niet hoog genoeg om er wat aan te doen.