- @Soy.peor is minister president van Nederland
Kwart voor 3 en ik begin maar eens met thuiswerken
@midheavenmoon
Wallonië en Nederland zijn eindelijk één land terwijl het onafhankelijke Vlaanderen inmiddels bestaat uit 87 bestuurlijke arrondissementen en het al 5137 dagen zonder regering doet
Staat mn microfoon aan?
Ja en je spreekt vloeiend Latijn en draagt vrijwel alleen nog maar army bikini’s. @Karl_Lagerfeld is voorzitter van de tweede kamer en leent je elke week weer een gymshark shirt
Mij hoor je niet klagen!
Ik teken voor deze wereld.
Ik heb nieuwe, skeer goedkope, stoelen gekocht en ik wil eigenlijk niet zeggen welke hier want sowieso dat een van jullie ze ook heeft en dan gaat zeggen dat ze kut zitten. Dan zou ik echt so sad zijn.
Wat is precies wel logisch? Mijn beide katten zijn katers. Alleen maar katers gehad overigens om diezelfde reden.
Ooh haha, ja dat is ook zeker logisch! Vind het gewoon jammer en sneu dat mijn jongste Maine Coon zulk aandacht niet gewend is.
oké maar nu wil ik ze al helemaal zien
Ik moet opeens weer denken aan dat gehamster van wc papier in maart hahaha dat was echt zooo raar. Ik had toen ook al door natuurlijk dat het raar was, maar nu ik zo terug denk denk ik al helemaal wtf? WC PAPIER ook echt? waarom? Dit wordt echt zo’n verhaal dat onze kinderen later vol ongeloof gaan aanhoren.
ik ben echt benieuwd wat iedereen die blikvoer is gaan hamsteren daarmee is gaan doen
Broodje kroket in the making als snack
Hoera voor thuiswerken!
Ik ben zo klaar met thuiswerken. Ook vind ik mijn werk helemaal niet meer leuk en is het nog lastiger om iets te doen.
Ik ben wel aan het kijken voor iets anders, maar dat is er ook weinig.
Wat een mooie toekomst gaan we tegenmoet
Haha nee gelukkig camera en microfoon uit
Ik beloof plechtig de geleende gymshark shirts terug te geven.
Voor de mensen die me succes hebben gewenst een tijdje terug. Ik heb de toelatingstest helaas niet gehaald!