Dus een half jaar geleden een fiets besteld, waarvan de leverdatum 4 of 5 keer is uitgesteld. In het begin was ik nog meegaand omdat corona om de hoek kwam kijken. Maar goed na de zoveelste uitgestelde datum en geen enkele keer een excuses of ‘wat vervelend’ vanuit het bedrijf was ik er klaar mee en heb ik een boze mail gestuurd. Ik heb twee keer gemaild dat ik de bestelling wilde annuleren (had de fiets nog niet betaald). Natuurlijk hebben ze daar niet op gereageerd en bleef ik in mijn order zien dat hij besteld was bij de fabrikant.
Krijg ik opeens vandaag een bericht dat mijn fiets klaar is om opgehaald te worden. Nou ga ik heel kinderachtig doen en ga hem niet ophalen. Hopelijk gaan ze mij bellen en kan ik even goed kwaad worden en komen ze met korting of iets.
Mijn vriend is het er niet mee eens en zegt dat het hen toch niet uitmaakt en ze die fiets toch wel verkopen. Ergens heeft hij gelijk want we zijn een half jaar verder, ik heb nog geen fiets en mijn oude fiets is kapot. Maar ja principes he