Wat je even kwijt wil #39

Dus een half jaar geleden een fiets besteld, waarvan de leverdatum 4 of 5 keer is uitgesteld. In het begin was ik nog meegaand omdat corona om de hoek kwam kijken. Maar goed na de zoveelste uitgestelde datum en geen enkele keer een excuses of ‘wat vervelend’ vanuit het bedrijf was ik er klaar mee en heb ik een boze mail gestuurd. Ik heb twee keer gemaild dat ik de bestelling wilde annuleren (had de fiets nog niet betaald). Natuurlijk hebben ze daar niet op gereageerd en bleef ik in mijn order zien dat hij besteld was bij de fabrikant.

Krijg ik opeens vandaag een bericht dat mijn fiets klaar is om opgehaald te worden. Nou ga ik heel kinderachtig doen en ga hem niet ophalen. Hopelijk gaan ze mij bellen en kan ik even goed kwaad worden en komen ze met korting of iets.

Mijn vriend is het er niet mee eens en zegt dat het hen toch niet uitmaakt en ze die fiets toch wel verkopen. Ergens heeft hij gelijk want we zijn een half jaar verder, ik heb nog geen fiets en mijn oude fiets is kapot. Maar ja principes he :grimacing:

9 likes

Als dit echt doorgevoerd zou worden he :roll_eyes:

Medicatie verkeerd inschatten is zo kut en somberheid al helemaal. Ga je vannacht wel weer voor de voorgeschreven dosis?

Ja joh, alsof de studenten al niet genoeg hebben ingeleverd.

1 like

Ik had vanochtend een digitale presentatie van een collega en ik denk dat het erg saai was, want ik ben in slaap gevallen en werd 1,5 uur later wakker :flushed:

27 likes

de dag die je wist dat zou klaarkomen is eindelijk hier
niet langer is seks iets vies maar ook plezier
De W van Wipbeurt. :upside_down_face:

@Lemongrab wat een verschrikkelijke situatie en des te belangrijker dat Nederland de psychologische gezondheidszorg eens op orde krijgt.

@Quinoa De studenten moeten niet zeiken, want zij hebben later allemaal een goed salaris en mogen doorwerken tot ze echt niet meer kunnen want dan is het ook gedaan met een persioensysteem .

4 likes

Hahaha 60 euro, daar kan ik een week mee doen

1 like

Ik zit al tien minuten in teams te wachten op de ander. Maar ik wilde sowieso heel dit overleg niet (want het is een overleg waarin ik werk van iemand krijg) dus ik ga ook echt geen moeite doen om te appen ofzo. Ik vind het wel echt heel erg asociaal om iemand gewoon te laten wachten.

Alle seizoenen staan ook op amazon prime, dat kost maar 3 euro per maand :smirk:

2 likes

Staat op prime (tm seizoen 15), 3 ekkies per maand.

1 like

Ik zou letterlijk precies hetzelfde hebben! Als je hem toch gaat ophalen zou ik het als nog wel aanhalen (ondanks dat die persoon er dan zelf niks aan kan doen)

Mijn moeder haar fysio kon mij niet helpen, dus even rond gezocht in m’n Boerengat en nu kan ik vrijdag al terecht zowat om de hoek. Echt super noice.

1 like

Ik heb via Markplaats een bloemenpers gekocht. Een paar seconde voor de aankoop wist ik niet dat ik überhaupt interesse had in bloemen drogen en geen idee of ik het nu wel heb. Maar ik heb nu dus wel een mooie bloemenpers in huis.

20 likes

Ja! Ze hebben gewoon een Nederlandse tak, net als dat Netflix in Nederland ook haar eigen aanbod en ondertiteling heeft :slight_smile: https://www.primevideo.com/

1 like

Ja een geluid in mijn auto is hetzelfde als de eerste toon in de macarena

En omdat 1:18 in dit nummer me doet denken aan een ambulance, heb ik dit nummer nu in m’n hoofd als ik een ambulance hoor:

4 likes
  1. @Soy.peor is minister president van Nederland
22 likes

Kwart voor 3 en ik begin maar eens met thuiswerken :+1:

5 likes

@midheavenmoon
Wallonië en Nederland zijn eindelijk één land terwijl het onafhankelijke Vlaanderen inmiddels bestaat uit 87 bestuurlijke arrondissementen en het al 5137 dagen zonder regering doet

17 likes

Staat mn microfoon aan?

16 likes

Ja en je spreekt vloeiend Latijn en draagt vrijwel alleen nog maar army bikini’s. @Karl_Lagerfeld is voorzitter van de tweede kamer en leent je elke week weer een gymshark shirt

5 likes

Mij hoor je niet klagen!

2 likes