Ik ook, en ik ga me niets van de klok aantrekken maar lekker naar bed!
Oh ik dacht ook niet dat je het daar niet mee eens was hoor! En ik ben je eens mbt het geweld tegen poc. Maar ik denk alleen niet direct dat deze uitspraak een voorbeeld van white privilege is. Alhoewel ik wel goed begrijp waarom je het zo opvat. Ik denk dat het probleem van geweld tegen poc en het gebrek aan excuses samen kan gaan met de opvatting dat deze uitspraak geen uiting is van white privilege.
Ik hoop dat er nu een kentering gaande is mbt politiegeweld (met name tegen POC)
@Lemongrab ik heb die Switch nu via Amazon voor 329, maar vandaag heb ik die andere binnengekregen. Dus ik zit echt naar die doos te staren van aaaah (maar die gaat dus terug haha)
EƩn zwaluw maakt nog geen zomer maar ik had net buiten sportles en de hele lucht boven me was er vol mee
Hier ook!!! Woon je in de buurt hahah
Het zal niet alleen hier zomer zijn
Oh nice! Gister hadden ze hem daar nog niet. Chill dat het nog is gelukt. Ik heb mijne net geĆÆnstalleerd Hopelijk hoef je niet te lang te wachten.
Als het goed is donderdag
Ik: āwaarom dragen oude mensen Ć”ltijd beige? Beige broek, beige jasā¦alles beige!ā
Mān vriend: āDat is een statussymbool, om te laten zien dat ze hun plas nog kunnen ophouden.ā
Ah ja ik was dus een beetje on the hunt voor een beige/tan , ton zuur ton outfit. Maar daar ben ik nu in een klap vanaf.
Ik heb net nagellak besteld want aanbieding, maar ik kom er net achter dat ik die kleur al heb
wie wil lid worden van mān sigrid kaag fanclub
Nee, waarom?
Geslaagd met onderscheiding! Fuck yeah!
Proficiat!!
Ik zou vooral letten op naadloos ondergoed. Ik heb onderbroeken met naadjes en die irriteren zo erg! Net als @Brum denk ik dat een fietsbroekje niet per se gemaakt is voor rechtop zitten. Maar meer padding onder je kont is misschien sowieso wel fijn.
Of doe zoals de vriendin van @Bunnyslippers en neem een spons mee.
Nou ik heb zondag 25km gefietst en laatste 3km naar huis had ik al zoān pijn aan mān reet. Had ook wel een dun jurkje aan, wel met een korte legging eronder ivm opwaaien jurk en schurende benen, maar ik zou het dus zeker wel doen!
Edit: was trouwens ook tijdens het lijden aan het fantaseren over zoān bontje voor op je zadel, lijkt me heerlijk, eigenlijk wil ik dat.
Vandaag had ik bijna mijn naam kunnen veranderen in DHLVEGEN want zoān busje probeerde mij zowat van het fietspad te vegen.
Oh ik heb best wat naadloze hipsters en die zijn al favoriet dus dat moet lukken, wat is het idee van de spons?
@Krabsalade jaa mān oma had en mān tante heeft zoān hoesje en dat overweeg ik ook steeds weer :ā)